کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اهتمام آبفای استان در رفع مشکلات آب شرب شهر سوق/ضرورت تامین اعتبارات لازم جهت اصلاح شبکه توزیع آب سوق

6 ارديبهشت 1397 ساعت 12:31


به گزارش کبنانیوز، صبح امروز  نشست شورای اداری شهر سوق با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و برخی  از اعضای شورای اداری استان برگزار شد.

در این  نشست مباحث مختلفی از جمله مشکلات مربوط به  تنش آبی و افت فشار آب شهر سوق از سوی امام جمعه این شهر مطرح شد.

سیدعلی لدنی‌نژاد در این نشست با اشاره به اینکه آب  شرب شهر  سوق از طریق ایستگاه‌های چشمه سیاه چرام و از فاصله ۳۵ کیلومتری این شهر و با سه ایستگاه پمپاز تامین می‌شود، اظهار کرد:  همین موضوع باعث  ایجاد رسوب در بخش‌هایی از شبکه توزیع آب این شهر  شده است.

وی از تلاش‌های صورت گرفته توسط آبفای استان برای  رفع مشکلات بوجود آمده در  شبکه توزیع آب شهر  سوق خبر داد و گفت: خرید یک دستگاه واترجت، یک دستگاه دستگاه الکترو مغناطیس ضد سوب و  ۱۱ دستگاه  مغناطیسی الکترواستاتیک ضد رسوب از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه بود.

مدیرعامل شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح بخشی از شبکه توریع آب شهر  سوق برای رفع مشکل افت شبکه این شهر طی  دو سال گذشته خبر داد و گفت: امیدوارم که با تخصیص اعتبارات لازم این مشکلات هرچه سریع‌تر برطرف شود.

وی با بیان اینکه آب شرب شهر  سوق در بلند مدت از طریق سد کوثر تامین خواهد شد، تصریح کرد: با  تکمیل  عملیات اجرایی این طرح آبرسانی به شهرهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ، مشکلات  آب شرب شهر  سوق نیز  برطرف خواهد شد.

در ادامه نیز علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از  شرکت آب و فاضلاب استان خواست تا نسبت رفع مشکل شهرهای دارای تنش آبی از جمله شهر سوق اهتمام بیشتری به خرج دهند.


کد مطلب: 333513

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/333513/اهتمام-آبفای-استان-رفع-مشکلات-آب-شرب-شهر-سوق-ضرورت-تامین-اعتبارات-لازم-جهت-اصلاح-شبکه-توزیع

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1