کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح سلف سرویس آموزشکده فنی دختران یاسوج بعد از ۹ سال(+تصاویر)

5 ارديبهشت 1397 ساعت 21:44


lعاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه سلف سرویس آموزشکده دختران به دلیل کمبود اعتبارات و سرمایه‌گذار به تعویق افتاد، که نهایتا با پیگیری‌های رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج این پروژه بعد از ۹ سال افتتاح شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، عزیز فیلی در آیین افتتاح سلف سرویس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج، اظهار کرد: مقاطع کاردانی و تکنسین در کشور از اهمیت بارزی برخوردار است، که سیاست نظام و دولت تدبیر و امید این است که به این مقاطع بیشتر توجه شود.
فیلی با اشاره به اینکه مقاطع کار‌شناسی و ارشد هم باید دوره‌های کارآموزی را بگذرانند، افزود: مقاطع آموزشکده فنی و حرفه‌ای تلفیقی از کار و دانش است، که در راستای کارآموزی دانشجویان اقدامات مهمی صورت می‌گیرد.
وی با ابراز امیدواری برای فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در دانشکده دختران یاسوج، گفت: پروژه سلف سرویس آموزشکده دختران به دلیل کمبود اعتبارات و پیمانکار به تعویق افتاد، که نهایتا با پیگیری‌های رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج این پروژه بعد از ۹ سال افتتاح شد، و امیدواریم این پروژه مبارک همه دانشجویان باشد.
فیلی اظهار داشت: امیدواریم امسال تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای این آموزشکده مهیا شود، و بخشی از مشکلات آن برطرف شود.
فرزانه آرامش رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج گفت: حدود ۶۰۰ دانشجو در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج تحصیل می‌کنند.
آرامش اظهار کرد: پروژه سلف سرویس آموزشکده فنی دختران یاسوج سال ۸۸ از سوی سازمان نوسازی مدارس قرادادی بالغ بر ۳۶۰ میلیون تومان به مدت ۶ ماه منعقد کرد، که متاسفانه این پروژه متوقف شد.
وی افزود: سال ۹۴ با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبارات مورد نیاز برای اتمام این پروژه در استان تامین شد، و در سایه خدمات دولت تدبیر و امید این سلف سرویس راه اندازی شد.
به گزارش کبنا، عزیز فیلی همچنین به شهدای گمنام در این دانشکده ادای احترام کرد.
 


م


کد مطلب: 333426

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/333426/افتتاح-سلف-سرویس-آموزشکده-فنی-دختران-یاسوج-بعد-۹-سال-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1