تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۳۳۳۰۵۸

نظری: وقت اشتغال هست، عده‌ای زود کارشکنی می‌کنند / دوستان از سر دلسوزی این حرف‌ها را زده‌اند، اما نباید فرصت را از دست دهیم

۷
۰
کبنا ؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه گاهی که فرصت اشتغال‌زایی و منابع زیادی هم وجود دارد، عده‌ای با تنگ‌نظری‌ها مانع اشتغال می‌شود و هر پتانسیل و ظرفیت جدیدی که ایجاد می‌شود، عده‌ای مخالفت می‌کنند.
نظری با بیان اینکه پارک جنگلی یاسوج ۹۸۰ هکتار مساحت دارد، اظهار کرد: این پارک ظرفیت بزرگی است برای ایجاد فضای گردشگری و تفریحی و بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در آن هزینه خواهد شد و ۷۰ هکتار آن در اختیار یک وزارت قرار می‌گیرد، عزیزانی کارشکنی می‌کنند، نباید اینطوری باشد، هر جا می‌خواهیم فرصت اشتغالزایی ایجاد شود، سنگ‌‌اندازی کنیم. نباید تحت عناوین خوب، چوب‌لای چرخ بگذاریم و مانع توسعه و اشتغال بشویم. در شهرهای بزرگ کشور همچنین طرح‌های بزرگی اجرا شد و مشکلی هم برای محیط زیست ایجاد نشد، نمی‌شود به خاطر دو یا سه ایراد این همه مزایا را نبینیم.
نظری در ادامه با بیان اینکه مزایای متعددی در پی ساخت این مجتمع برای مردم به‌ویژه جوانان به وجود خواهد آمد، بیان کرد: افزایش پروازها و توسعه خطوط هوایی استان، اشتغال جوانان، استفاده از سالن‌های طراحی شده برای برگزاری همایش‌ها، بهبود معیشت مردم و رونق اقتصاد گردشگری ازجمله مزایای طرح مجتمع تفریحی، رفاهی و خدماتی در پارک جنگلی یاسوج است.
وی افزود: همچنین کارگر ما، بنای ما، ساختمان‌ساز، کارخانه‌دار شن و ماسه استان و کارخانه آسفالت ما و دیگر صنایع ساختمانی استان کهگیلویه و بویراحمد درگیر این کار می‌شوند و از طرفی بازار نیز رونق می‌گیرد.
نظری با بیان اینکه انتظار کمک داریم، بیان کرد: قطعاً دوستان‌مان در شورای شهر از سر دلسوزی این حرف‌ها را زده‌اند، اما نباید این فرصت و ظرفیت را از دست بدهیم، ظرفیت خوبی برای شهر یاسوج خواهد بود.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برخی مخالفت‌ها، سخنان و استدلال‌ها در مسیر سرمایه‌گذاری در پارک جنگلی یاسوج توسط وزارت نفت منطقی نیست.
وی خواستار رفع دوستانه این مخالفت‌ها شد و عنوان کرد: افراد برای رفع این اختلاف، موضع گیری و تقابل نداشته باشند زیرا که همه متعلق به یک استان بوده و در راستای توسعه آن هم سو هستند.
وی عنوان کرد: به اعتقاد شهرداری و شورای شهر یاسوج، طرح وزارت نفت از جهت استفاده عموم از این مجتمع تفریحی و گردشگری شفاف نیست و به همین دلیل نیز شفاف سازی در این بند را خواستار شده‌اند و گفتیم که جزئیات طرح را اعضای شورای شهر یاسوج ببینید و حق دارند که مطلع باشند، بالاخره آنها نمایندگان مردم هستند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: همین موضوع، زمینه را برای ایجاد اختلاف نظر و تفسیرهای دوگانه فراهم کرده است.
نظری گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد باید از این فرصت پیش آمده بهره لازم را ببرند زیرا که استان‌های همجوار در پی یافتن چنین موقعیت‌های مغتنمی هستند.
وی افزود: ایجاد مجتمع تفریحی، رفاهی و خدماتی در پارک جنگلی یاسوج توسط وزارت نفت نه تنها به سود مردم بلکه به سود شهرداری و شورای شهر نیز است.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با سرمایه‌گذاری در این پارک جنگلی خیلی از آسیب‌های اجتماعی که در این پارک رخ می‌داد را دیگر شاهد نیستیم و قطعاً امنیت خوبی در آن نیز حاکم می‌شود.
 
نظری به مسئله پتروشیمی سقاوه نیز گریزی زد و گفت: متأسفانه برای احداث این پروژه با وجود مشخص شدن سرمایه‌گذار و ایجاد فرصت شغلی برای تعدادی از جوانان بیکار این استان، باز عده‌ای مخالف کردند و این کارشکنی‌ها مانع اشتغالزایی می‌شود و ما انتظار همکاری و کمک از همه مردم داریم برای توسعه این پروژه‌ها.
نام شما

آدرس ايميل شما

معلم
Iran, Islamic Republic of
اقای نظری ممکن است بگید پارک جنگلی چه گره ای از مشکلات اشتغال استان باز می کند
غریب
Iran, Islamic Republic of
شما تو ادارات . کردید.از فضای باز سیاسی میزنید هر کسی در ادارات همفکر شما نبوده یا. شده یا اضافه کارش کسر شده یا .ای وای . روزی در پیشگاه خداوند حاضر خواهیم شد (یوم تبلی السرائر)
علی
Iran, Islamic Republic of
شما خودت ...
علی
Iran, Islamic Republic of
فقط مناطق نفت خیز ازآن استفاده می کنند حتما یکی دیگرازاقوام آقای نماینده سرمایه گذار است همون پارک خودش مگه چه عیبی داره . درود براعضای شورای شهر
باشتی
Iran, Islamic Republic of
یعنی میخوای بگی نمیدونی ۱۱ نفر رو از . کردن و هیچ سایت و خبرنامه ای اونو اعلام نکرده
چون .ه اونهارو یه ناهار دعوت میکنه و همشون ساکت میشن
من جمله کبنا که قبلا دانشگاه یاسوج همیشه تیتر اولش بود..
خدایی هم هست
خواننده
Iran, Islamic Republic of
چرا برای آسفالت خیابانهای آنجا و بکار گیری گیری بستگان نماینده و واینکه نماینده در شرکت نفت انتقال یافته ۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر عزیز
میشه بفرمایید چقد اشتغالزایی داره قراره پارک واگذار بشه به صنعت نفت که حتی مردم حق استفاده را ندارند بعد شما بخاطر عوام فریبی همش دم از اشتغال میزنید
چرا نحوه واگذاری را اعلام نمیکنید و شفاف برای مردم حرف نمیزنید
میدانید علت بی اعتنادی مردم به شما همیندو رو بودن شما مسءولین میباشد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1