کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین همایش تجلیل از نویسندگان برتر کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

28 فروردين 1397 ساعت 15:50


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری اولین همایش لوح و قلم با عنوان "تجلیل از نویسندگان برتر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد روز ۵ اردیبهشت ۹٧ خبر داد.
به گزارش کبنا، رضا دهبانی‌پور گفت: به منظور تجلیل از مقام شامخ نویسندگان و اصحاب قلم این همایش بزرگداشت با حضور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار ، مدیرعامل خانه کتاب ایران ، مسئولین استانی و نویسندگان اصحاب فرهنگ و قلم برگزار می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه در این برنامه از شهدای نویسنده،ایثارگران نویسنده،نویسندگان متوفی، پیشکسوتان نویسنده و نویسندگان برتر استان تجلیل می‌شود گفت: آنچه مسلم است تا کنون برنامه جامعی که همه نویسندگان استان را دور هم جمع شده باشند برگزار نشده و این برنامه برای این ارج نهادان به مقام شامخ نویسندگان استان است.
دهبانی پور گفت: بیش از ۷۳۰ اثراز ۲۵۰ نویسنده استان به دبیرخانه این همایش در انجمن اهل قلم استان ارسال شد که با بررسی دقیق و کارشناسی نویسندگان برتر انتخاب شده‌اند.
بر پایه این گزارش همایش لوح و قلم و تجلیل از مقام نویسندگان استان روز چهار شنبه ۵ اردیبهشت ماه ١٣٩٧ ساعت ۱۰ صبح در سینما هنر فرهنگ و ارشاد استان برگزار می‌شود.
 


کد مطلب: 331450

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/331450/اولین-همایش-تجلیل-نویسندگان-برتر-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1