کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ثبت رکورد جهانی یک کهگیلویه و بویراحمدی در گینس

28 فروردين 1397 ساعت 11:33


قهرمان رکورددار طناب‌زنی جهان به مدت ۲ ساعت گفت: بدنبال ثبت رکورد جهانی در گینس می‌باشم.
ناصر احمدی از ورزشکاران توانمند ورزش‌های سه‌گانه و عضو تیم واکنش سریع هلال احمر استان از ثبت رکورد جهانی طناب زنی در گینس در روز‌های آینده خبر داد و گفت:: به مناسبت هفته هلال احمر در اردیبهشت ماه با هماهنگی‌های انجام شده با مشاور گینس در کشور رکورد جهانی را ارتقاع و آن را به نام ایران ثبت و این رکورد را به مقام معظم رهبری تقدیم می‌کنم.
وی که رکورد دار کشور در ۴۲، ۲۰ و ۱۰ کیلومتر طناب زنی می‌باشد از حمایت‌های سازمان ورزش و جوانان استان تقدیر کرد و گفت: هلال احمر استان در زمینه امداد رسانی در همه حوادث طبیعی و... طبیعی گام‌های مهمی برداشته است و با حمایت از اینجانب برای ثبت رکورد در گینس نشان داده است برای ورزش و ورزشکاران استان اهمیت زیادی برخوردار است.
احمدی در ادامه با بیان اینکه ورزش را با کشتی آغاز کردم و در میانه راه با طناب زنی آشنا شدم گفت: طناب زنی را با یک طناب در روز آغاز کردم و امروز در هر دقیقه می‌توانم یکصد و ۴۰ طناب بزنم.
وی همچنین ابراز داشت حمایت از ایرانی و کالای ایرانی از سرافرازی و پویایی اقتصاد در جهان ندارد و می‌تواند ما را از دشمن بی‌نیاز کند.
احمدی در پایان گفت: اصلیترین هدفم از این رکورد شکنی تقدیم آن به مقام عظمای ولایت است و با تمام توانم برای شکستن رکوردی که در دست اشیری تای کانادایی می‌باشد تلاش می‌کنم تا برای کشورم افتخار باشد.


کد مطلب: 331387

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/331387/ثبت-رکورد-جهانی-یک-کهگیلویه-بویراحمدی-گینس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1