تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : ۳۳۱۱۴۸

تزریق ۷۱ میلیارد تومان نقدینگی به کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا روزهای پایانی سال گذشته بیش از ۷۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نقدینگی از محل اعتبارات نفت به استان واریز شد، که در واقع ۴۷ درصد این اعتبارات به استان تخصیص یافت.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حسن نوروزی در نشست شورای اداری که به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته ۷۳ درصد در بخش اعتبارات ملی و ۸۶ درصد در بخش اعتبارات ملی استانی به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد، که به نسبت میانگین کشوری این میزان تخصیص قابل قبولی است.
نوروزی با بیان اینکه در حال ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان هستیم، که ۴۸ دستگاه اجرایی و ۱۱ بانک و شهرداری در استان ارزیابی می‌شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی در حوزه توسعه منابع انسانی سال ۹۶، در حال ارزیابی هستند، که این ارزیابی ۳۱ شهریورماه در جشنواره شهید رجایی ارائه خواهد شد، که دستگاه‌های اجرایی مرحله خود احضاری را تا ۱۵ اردیبهشت ماه به ستاد مرکزی برسانند.
وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ شاخص برای ارزیابی دستگاه‌ها ارائه شد، افزود: با توجه به اینکه سال اول برنامه ششم توسعه بود، دستگاه‌های اجرایی برنامه عملیاتی خود در برش سالانه ۹۶ و همچنین نتیجه ارزیابی دستگاه‌ها در اهداف تعهدات کارهای عمرانی در شورای برنامه ریزی استلان گزارش می‌دهیم.
وی با بیان اینکه در خصوص اعتبارات هزینه‌ای اقدامات خوبی در سطح استان صورت گرفت، گفت: سال گذشته از محل این اعتبارات بیش از ۸۵ میلیارد تومان به استان تخضیص داده شد، که از این میزان ۶۷ میلیارد تومان اعتبار سهم استان بود، و علاوه بر این ۱۸ میلیارد تومان هم از مرکز دریافت شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه بدهی‌های بازنشستگان که به سال‌های بعدی منتقل می‌شد، را از مرکز تامین کردیم، افزود: ۱۸ میلیارد تومان اعتبار دریافتی از مرکز برای مانده مرخصی بازنشستگان، خدمات نیروهای قرادادی و هزینه‌های آب، برق و گاز دستگاه‌های اجرایی هزینه شد، و خوشبختانه جز محدود استان‌های کشور بودیم، که پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان دستگاه‌های تابع بودجه استانی پرداخت شد.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت جذب اعتبارات هزینه‌ای یکم فروردین ماه است، اظهار داشت: امروز آخرین فرصت‌ دستگاه‌های اجرایی است، که اعتبارات هزینه‌ای خود را مصرف کنند.
وی با تاکید به دستگاه‌های اجرایی با بیان اینکه به پایان سال هزینه‌ای نزدیک می‌شویم، گفت: مکاتبات اسناد پرداختی را بررسی کرده‌ایم، که ریالی از اعتبارات پژوهشی برگشت نخورد.
نوروزی گفت: تا روزهای پایانی سال گذشته بیش از ۷۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نقدینگی از محل اعتبارات نفت به استان واریز شد، که ۴۷ درصد این اعتبارات به استان تخصیص یافت، و نقدینگی باقی مانده پروژه‌های عمرانی نفت تا ۴۴ درصد به حساب خزانه استان واریز خواهد شد، که امیدواریم این نقدینگی را به ۹۱ درصد برسانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تيرتاجى
Iran, Islamic Republic of
ماشالله و کاکام
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعأ مدیر با لیاقتى هستى دکتر نوروزى عزیز
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1