تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۳۳۱۱۲۶

احمدی: مردم را در ادارات تکریم نمی‌کنیم، برای آنها ساز و دهل می‌زنیم / اگر برای بستگان‌تان التماس می‌کنید، برای استان هم بکنید / مدیرانی که فقط قند و چایی می‌خورند

۲۶
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم را در ادارات تکریم نمی‌کنیم، برای آنها بعداز ظهر ساز و دهل می‌زنیم.

به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تسلیت درگذشت مدیرکل تعاون روستایی، اظهار کرد: وی از مدیران زحمت کش استان بود، که برای تامین میوه شب عید مردم زحمات زیادی کشیدند،
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: سال ۹۶ سرشار در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد رخدادهای شیرین و تلخی اتفاق افتاد، اگر چه می‌توانستیم در حوادث طبیعی و رخدادها با مدیریت و دقت بیشتری برخی از این اتفاقات ناگوار همانند سانچی، زلزله کرمانشاه و هواپیمای مسافربری تهران به یاسوج بهتر مدیریت می‌کردیم.
احمدی خطاب به دستگاه‌های خدمات رسان، گفت: اقدامات این دستگاه‌ها باید پیشگیرانه باشد، تا هنگام این حوادث جلوی خسارات احتمالی بیشتر گرفته شود.
وی افزود: تجربه دولت‌های گذشته نشان می‌دهد، هر جایی که خرد، عقلانیت، صحت عقل و علمی را کنار گذاشته‌اند، دستاوردها مفید نبوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از مردم جامعه مطالباتی دارند، که این مطالبات مردمی به حق هست، باید با راهکارهای منطقی و اجتماعی این مسائل را برطرف کنیم.
استاندار با بیان اینکه تجربه آموزی در حوادث سال ۹۶ این پیام را می‌دهد، که مهارت کنترل و نظارت را در کشور باید افزایش دهیم، تا بخشی از مطالبات مردم پاسخ داده شود، گفت: مدیران دولتی، بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و مسوولان قبل از بروز هر گونه مشکلات، اهتمام بیشتری نسبت به مسائل کشور داشته باشند، آن مدیری که فهم مدیریتی دارد، در اوایل هر سال بخشی از مطالبات مردم را رسیدگی می‌کند، تا تجمعی رخ ندهد.
وی گفت: وظیفه دولت این است که حق مردم را بدهد و می‌دهد، و قطعاً وقتی که مردم ببینند، مدیر و دولت برای مطالبات‌شان تلاش می‌کنند، این فهم را دارند و صبوری می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران سطوح مختلف باید به جای سطحی‌نگری و بخشی‌نگری، همکاری و تعامل بین بخشی را دنبال کنند، تجربه ۶ ماهه گذشته بنده در استان کهگیلویه و بویراحمد نشان می‌دهد که ما با نگاه جزیره‌ای و نگاه بخشی نمی‌توانیم استان را به مرزهای توسعه سوق دهیم.
احمدی در ادامه بیان کرد: گاهی اوقات توسط استاندار قبلی و مدیران سرمایه گذارانی به استان آورده شده، برای توسعه اشتغال فراگیر و فرصت شغلی مردم، همه کارها هم شده و یک مدیری در بخشی یا خواب بوده، یا متوجه نبوده یا ملاحظات صندلی‌اش بهش اجازه نداده که یک حرفی را بزند، حالا بعد از مدتی بخشی از قانون و مقرارت را آورده، و می‌گوید که این پروژه باید تعطیل شود، بعد که نگاه می‌کنیم یا اینکه معذوریت از دستگاه تخصصی خود دارد، یا اینکه خوشش از آن سرمایه گذار نمی‌آید، یا اینکه با آن نماینده جفت و جور نبوده، یا خوشش از آن منطقه نمی‌آید، اینها نباید امور مردم را به دست بگیرند، این سیستم با ساز و کار مدیریت همخوانی داشته باشد، متاسفانه عده‌ای هستند که در مسیر توسعه استان سنگ اندازی می‌کنند، که قطعاً ما جلوی این افراد خواهیم ایستاد، و پروژه‌‌ها شناسایی شده و انشاء‌الله به فضل الهی مسیرمان را با قدرت ادامه خواهیم داد، اما دوستانه می‌خواهم به شما به جای اینکه بیاید بخشی‌نگر باشید، جامعه نگر باشید، و به جای اینکه مسئولیت‌گریز باشید، مسئولیت‌پذیر باشید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به شما نگفتند که بیاید حقوق بگیرید و مدیرکل باش، که یک جزیره را اداره کنید، نه این جزیره متعلق به یک استان است، و شما زمانی مفتخر خواهید بود که این استان را یک قدم به جلو برود، که اگر جلو رفت، موفق شده‌اید.
احمدی افزود: شهامت این را داشته باشید که یکبار هم از خود بپرسید، که اقدامات ادارات شما چیست؟ یک عده‌ای از مدیران دور هم جمع می‌شوند، و چای و قند می‌خورند، و غیبت می‌کنند، حتماً به این نکات توجه شود، بهره‌وری و صرفه جویی مهم است، کالایی که برای ادارات خریداری می‌شود، باید مورد دقت قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: در ۶ ماهه سال گذشته برای رفع تسهیل واحدهای تولیدی اقدامات خوبی در استان صورت گرفت، که تا حدودی فضا برای سرمایه گذاران درست شد، نباید کسی که به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌آید، با خود فکر کند که عده‌ای به عنوان مدیر فقط حقوق می‌گیرند، و مانع تراشی می‌کنند، شاهد سنگ اندازی مدیری برای سرمایه گذار همان شهرستان هستم، که آن سرمایه گذار با میلیاردها تومان باید برای رفع مشکلاتش به استانداری بیاید، همان مدیر در جاهایی بیان می‌کند که چرا استان توسعه پیدا نمی‌کند، برو خجالت بکش خودت باعث می‌شوی که استان توسعه پیدا نکند، اگر مدیری دست سرمایه گذاری را بگیرد، یعنی این مدیر دلسوز استان است، باید مطالبات مردم را برطرف کنیم، مردم هم می‌دانند که چه کسی دلسوزشان است، و چه کسی دلسوز نیست، اگر ما از سرمایه گذار حمایت نکنیم، این اعتبارات در استان دیگری هزینه می‌شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این همه که دغدغه بستگانمان را داریم، دغدغه توسعه استان هم داشته باشیم، همانطور که گوشی تلفن را بر می‌داریم، و برای بستگانمان التماس می‌کنیم، گوشی را بردارید و برای توسعه استان التماس کنید، تا استان رشد پیدا کند، و برای بهبود فضای کسب و کار اقدام کنید.
احمدی گفت: نشاط اجتماعی در استان ایجاد شود، نشاط در جامعه صرفاً با برگزاری جشنواره درست نمی‌شود، برنامه و جشنواره در جای خودش چیز خوبی است، اما حاکمیت باید یک پکیج نشاط اجتماعی داشته باشد، وقتی من در اداره تکریم مردم نمی‌کنم، خوب بعد از ظهر بروم برایشان ساز بزنم، وقتی صبح در ادارت اعصاب مردم را خورد می‌کنم و کارشان را انجام نمی‌دهم، بعداز ظهر جشنواره برگزار می‌کنیم، وقتی مردم احساس می‌کنند که به جای اینکه قانون حکم فرما باشد، ضوابط حکمفرما باشد، روابط حکمفرماست، بعد برایشان سوارکاری هم بگذاریم، بیایم کمک کنیم که فضای اجتماعی استان را در هر لحاظ متحول کنیم، مردم باید احساس کنند که بین فقیر و غنی تفاوتی وجود ندارد، بین کس‌دار و بی‌کس‌دار تفاوتی وجود ندارد، بین کت و شلوار دار و بی‌کت و شلوار تفاوتی وجود ندارد، بین آن کسی که پارتی دارد و آن کسی که پارتی‌ندارد تفاوتی وجود ندارد، بین گرمسیری و سردسیری تفاوتی وجود ندارد، اگر آمدی، و این فضا را رعایت کردیم نشاط را به مردم ایجاد کردیم، اما اگر آمدیم و خلاف این را عمل کردیم، طبیعی است مردم ما مردم خوبی بودند و اگر آمدند و اعتراض کردند، اعتراض آزاد کردند، اما اگر خدایی ناخواسته دیدند که ما در ادارات در مسیر دیگری می‌رویم، احتمال دارد، اگر فردا آمدند در خیابان با ما با شکل دیگری برخورد کنند، چه کسی مسوول این برخورد است؟ منی که خودم مدیرهستم، منی که اطرافیانم را دیدم، منی که میزم را دیدم، منی که فلان سفارش آقای گردن کلفت را دیدم، اما خدا را ندیدم و پیشرفت و توسعه استان و کشور را ندیدم،دستگاه‌های اجرایی متولی ایجاد اشتغال به صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی ایحاد کنند، و اگر دولت اعتباراتی را به استان تخصیص داده است، شبانه روز تلاش کنیم تا سهم استان از این اعتبارات افزایش یابد، ببینم که عملکرد دستگاه اجرایی در کدام سطح کشور قرار دارد، اگر نه هم بنشینیم و ببینیم که چه موقع پول می‌دهند و پول‌هایمان را بشماریم و بگوییم که به ما چه! اما تاکید می‌کنم با عرض پوزش ما این اجازه را به هیچ دستگاهی نمی‌دهیم، دستگاه‌ها را مرتب رصد می‌کنیم. حقیقت این است که مدیران را به تحرک وا خواهیم داشت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: کل تسهیلاتی که در ۶ ماهه سال گذشته به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص دادند، ۸۰ میلیارد تومان بود، که بعد از حضور بنده در استان این مبلغ به ۲۴۰ میلیارد تومان افزایش یافت، استان در این فاصله ۶ ماهه، پنج شش استان هم ردیف خود را جا گذاشت.
احمدی گفت: محیط زیست یعنی قطع چهار درخت در اتوبان برای چهارخطه کردن نیست، محیط زیست یعنی درختان آتش بگیرند و ما تا یک هفته تمام جلسه تشکیل دهیم، محیط زیست آن درخت‌هایی است که در مسیر باشت سوخته شده، محیط زیست آن پساب آلوده‌ای که به زمین کشاورزی می‌ریزد، نیایم کت و شلوارهای شیک، لباس‌های شیک و ماشین‌های شیک داشته باشیم، و وقتی بحث جاده‌ای می‌شود، نرویم روی پروژه‌ها، هر روز نرویم بازدید کنیم، وقتی جاده شروع شد و مردم متوجه شدند، دعوای بین مردم و مدیرکل منابع طبیعی است.
وی با اشاره به استفاده از کالای ایرانی در ادارات، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی در شهرستان نظارت کنند، که کالای مصرفی ادارات کالای داخلی باشد، در خرید مصرف داخلی، باید تولیدات استان کهگیلویه و بویراحمد در اولویت داشته باشد، برای استان شغل ایجاد کنیم و از کالای استان خریداری شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: وقتی کارخانه‌ای در شهرک صنعتی راکد مانده، مدیر مشکلات را بازگو نمی‌کند، و سرمایه گذار مجبور است که به استانداری مراجعه کند، این رویه‌ها را تغییر دهید، باید دغدغه داشته و سرمایه گذاران را به استان جذب کنیم.
احمدی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد یک ظرفی است، که زمانی مردم خوشبخت خواهد بود، که همه از این ظرف استفاده کرده باشد، باید به همه نقاط استان فرصت داده شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار . خداوند پدرت را رحمت کند .
فرمایشات جنابعالی مثل فرمایشات آقای باید بشود ، است . راستی با همین مدیرانی که دقیقا مشخصاتشان را فرمودی ، چه کسی باید برخورد کند؟ یک جمله را هم در آخر می فرمودی و آن اینکه خدایا من که . این مدیران را از سر مردم کم کن .
باگ
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند همه کس شما حرف خوب می زنی اما سعی کنید عمل هم کنید.مثلا در دیشموک به دو جاده ای که بخشدار آسفالت کرد نگاه کنید..ی انجام داد.تئ را خدا بررسی کنید
Iran, Islamic Republic of
ما مردم فقط .مدیران رو شنیدیم ای کاش اول از.شروع میکردی که یک مدیر پروازی
ای کاش . رو بزاری کنار
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی تو که خودت از .
یک باشتی اصیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار محترم شما بزرگوار درد را میدانید اما چرا تاکنون مداوا نکردید جای تعجبه.محیط زیست دیگر چیزی از ان باقی نمانده مدیر فقط حیثیت پرسنل مانده بود که اون را هم به باد داده. ۴ نیرو هم که بکار گرفته با سفارشات دوستانش. (البته این یک اشتغالزایی سفارشی هم بوده) دلایل اتشسوزی های پی در پی سال گذشته خود عامل اصلی نارضایتی در محیط زیست هست
شهروند ک.ب.
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار حرف های شما منطقی است اما کو عمل؟ واقعا خودتان بر این اساس عمل می کنید؟ شما بخشی نگر نیستید؟ شما گچساران و بهمئی را یکسان نگاه می کنید؟ شما طبق ظوایط نگاه می کنید؟ اگر الان فلا نماینده از شما خلاف قانون و ظوابط خواست بدان عمل نمی کنید. شما خط قرمز ندارید ؟ خط قرمز شما فلان نماینده نیست؟ بس کنید تو را به خدا .. حرف درمانی بس است....
شهروند ک.ب.
Iran, Islamic Republic of
طبق ضوابط
شهروند
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار در این مدت برای استان جزء گیر دادن به زمین زمان چیکار کردی؟
نیک روز
Iran, Islamic Republic of
اگر ۲۴۰ میلیارد واقعی باشه نه آمار من همینجا از راه دور دست استاندار را بوسه می زنم که نتیجه تلاشش خوشحال کردن فرزند این استان است , باید فرهنگ تشکر از تلاشگر هم دراستان ایجاد شود تا استان به توسعه پایدار تری برسد ِ
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا این لحن بیان زیبنده برای مدیران نیست چه کسی باید اقدام کند به نظر شما؟
منصف
Iran, Islamic Republic of
همش حرف مفت !!!، خود شما این مدیران را خوب می شناسید پس کدوم عمل؟لذا حرف مفت نزن و همان سکوت آبرومندتر است تا چند صباحی بر گرده مردم استان فلک زده حکوت کنید و برگردید دره شهر ایلام.
صادق
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار تمام بخشدارانت ومدیران آموزش وپرورش استان پروازی هستند ساعت ۱۱می آیند سر کار و ساعت ۱۳ برمی گردند یاسوج چرا با اینها برخورد نمی کنی دوساله شعار دولت تدبیرو امید همینه اما هیچ خبری نیست که نیست
همشهری
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار از مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی بپرسین چطور مجوز سه تن از اقوام نزدیک خودشون را برای استخدام در شرکت شهرکهای صنعتی گرفته درحالی که خود شرکت نیروهایی داره که بیش از ده سال سابقه دارن اما آنها را تبدیل وضعیت نمیکنند.
حرفهایتان فقط در حد حرفه نه عمل جناب اقای استاندار.
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
درودبر استاندار فهیم ودلسوز ؛ جانا سخن از زبان ما می گویی
Iran, Islamic Republic of
به عمل کار براید به سخرانی نیست.از اتین صحبت ها زیاد است اقدام اقدام اقدام ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مدیر محترم کبنا استاندار بنده خدا همه چیز را می داند که تو استان چه خبر است و چی به چی هست ولی باید چکار کند بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
کار به عمل براید یکی را برکنار کن تا حساب کار دستشان بیایید
دکتراریک فروم
Iran, Islamic Republic of
مدیران احمدی نژادی جا خوش کردند استاندار تغییر تغییر واقدام شجاعانه کن....
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار سه مدیر راهرچه سریعتر عوض کنی بهتره مدیر بهزیستی و محیط زیست و اب و فاضلاب شهری استان (موسوی امجد . هاشمی و لدنی )
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
استاندار آبش اومد۲
شهروند
Iran, Islamic Republic of
احسنت استاندار گل فرمودی امیداوریم درعمل هم شاهد این تحولات باشیم ؛معمولا ما ایرانیان خوب حرف میزنیم اما عملکردمان خیلی ضعیف مشکل این است ,باید از از کشورهای پیشرفته نکات مثبتشان را بگیریم استفاده کنیم ؛قبیله ای وطایفه ای جواب نمی دهد
امین آروند
Iran, Islamic Republic of
به مدیر کل آموزش وپرورش بگوئید تکلیف رئیس اداره آموزش وپرورش دیشموک پس از ۷ ماه سرپرستی وبلاتکلیفی چه شد ؟
نفتی
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار لطف کنید یک بررسی در انتصابات مدیران وروسای ادارات شرکت گچساران بفرماید متوجه میشوید در چند سال اخیر هر انتصابی انجام گرفته یا بستگان نماینده یا فرماندار یا مدیر عاملین وقت بودن تبعیض وبی عدالتی در این شرکت بیداد میکند ...
م
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند خودت و تاج چه خواب هایی برای استان دیده اید
از چرام
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب استاندار تمام سر وصداهای دنبال مدیر عامل / راشنیدید چرا شما عمل نمیکنی ؟
گوش کهگیلویه وبویر احمد از شعار پره
ما عمل میخواهیم
همشری
Iran, Islamic Republic of
احسنت مدیرانی که در کنار جنابعالی هستند از جمله نظری و گوهرگانی در جایگاه گذشته چه دسته گلی به یسر این مردم ردنند که که ارتقا داده شدند به غیر از اینکه از حامیان نمایندگاه بودند و حالا به غیر کار سیلسی چه کار می کنند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1