تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب : ۳۳۱۰۳۸

سخنی با نماینده کهگیلویه؛ «آقای هاشمی» برای ضعف خود دیگری را مقصر نکنید

۱۷
۰
کبنا ؛متن ارسالی
مدتی است که نماینده محترم مردم شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به بهانه‌های مختلف به استاندار کهگیلویه و بویراحمد حمله می‌کند که بر خورد لازم دانستم جوابی به ایشان دهم.
جناب آقای هاشمی؛
انتخاب شما به‌عنوان وکیل مردم خود اشتباهی بزرگ بود و بر همگان واضح بود هیچگاه نماینده‌ای که همسو و همراه با دولت نیست قطعاً نمی‌تواند آنگونه که باید برای امورات خویش با دولت تعامل برقرار کند و برای این مهم شما را مقصر نمی‌دانیم بلکه مقصر دیدگاهی اشتباه در انتخاب حضرتعالی بود. جنابعالی به‌عنوان نماینده ملت حتی در انتخابات گذشته ریاست جمهوری با اعلام حمایت از رقیب دولت کنونی باز هم نشان دادید که در مسائل سیاسی شکست خوردید و طبیعی است که طبق روال معمول شکست خوردگان سیاسی نباید انتظار انتصاب مخالفین دولت را داشته باشند، همانگونه که خود شما نیز هیچگاه مخالفین سیاسی و کسانی که از شما حمایتی نداشته‌اند را حمایت نخواهید کرد.
نماینده محترم مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی
اگر بررسی شود درصد زیادی از فرزندان حوزه انتخابیه شما در حال حاضر دارای منصب‌های مدیریتی در سطح استان می‌باشند اما ناراحتی شما از آنجا شکل گرفته است که اینها مخالفین سیاسی شما در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده‌اند و انتظار انتصاب اطرافیان خود با گرایش سیاسی مخالف دولت را دارید که اینگونه ناراحت شده‌اید.
شما خوب میدانید مشکل شما با استاندار محترم عدم انتصاب فرزندان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیست  بلکه مشکل شما عدم انتصاب حامیانتان در انتخابات گذشته است که کم کم دارند از بی سیاستی شما در تعامل با دولت از شما فاصله می‌گیرند.
باید گریست به این احوال ما که نماینده مجلس شورای اسلامی به جای دیدگاه شایسته سالاری بر طبل منطقه‌ای و جغرافیایی می‌کوبد.
آیا مدیران استانداری کهگیلویه و بویراحمد را  که بیشتر آنها فرزندان حوزه انتخابیه حضرتعالی می‌باشند را نمی‌شناسید؟ آیا مدیران استانی را بررسی کرده‌اید که تعداد زیادی از آنها فرزندان کهگیلویه و سه شهرستان اطرف دیگر است؟ قبول کنید که برای ضعف خود به دنبال مقصر هستید اما مردم بیدارتر و هدشیار تر از همیشه هستند و این مانورهای پوج برایشان بی اهمیت است.
برایمان جالب شد که روزهای اولیه انتصاب استاندار خود جنابعالی در مصاحبه‌هایت آینده روشن برای استان را با حضور احمدی نوید داده بودی اما حال که مخالفین دولت را منصوب نکرده است شما منتقد او شده‌اید.
آقای هاشمی این استان سالهاست به دلیل داشتن تفکرات سنتی اشتباهی که شما نیز از آن برخوردارید و مطرح می‌کنید ضربه خورده است و به خود آیید که این راه سرانجام به ناکجا آباد ختم می‌شود. ملاکتان شایسته سالاری باشد نه اینکه بر طبل منطقه‌ای و قومیت گرایی بکوبید.
زمانی استاندار و معاونش از حوزه انتخابیه شما بود و حال استاندار مورد حمایت خود جنابعالی منصوب شده است و ایشان نیز معاونینی بر حسب و معیارهای خویش منصوب نموده است. آیا در زمان استاندار سابق نیز باید عنوان می‌شد چرا وقتی استاندار از خطه کهگیلویه می‌باشد نباید معاون ایشان نیز از کهگیلویه انتخاب می‌شد؟
این چه تقصیم بندی هاییست که باید ملاک انتخاب مدیران باشد؟
حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده دارای نخبگان زیادی است که در حال حاضر بیشترین مدیریت‌ها را در سطح ملی نسبت به دیگر مناطق استان دارد و آیا باید بقیه نماینده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز فریاد بزنند که چرا فقط از حوزه انتخابیه شما در این دولت در سطح ملی استفاده می‌شود؟(هر چند همگی مخالفین سیاسی شما هستند و می‌ترسیم آنها را نیز از فرزندان کهگیلویه ندانید).
شما که در انتخابهای سیاسی و انتخاباتی رویه‌ای مخالف دولت کنونی را انتخاب و عمل کردید پس لااقل به جای جبهه گیری‌های بیشتر سعی کنید با تعامل سازنده انتخاب‌های گذشته خود را ترمیم سازید.
دکتر احمدی استانداریست که حضورش همراه با امید برای این مردم بود و از شما درخواست داریم اگر دلسوز منطقه هستید برای توسعه استان کمک کنید نه اینکه به دلایل شخصی سنگ اندازی نمایید.
به امید انتخابی شایسته و همسو با دولت توسط مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی.
-------------------------
سلمان محمدی
-------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
دولت بعدی همسو هست خیالت تخت تخت
زیاد فشار به خودت نیار عزیزم
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی حرف حساب زدین...من خودم طرفدار هاشمی بودم ولی حرف شما کاملا بجا و منطقی بود
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
مشکلات ربطی به اقای هاشمی ندارد این همه گرفتاری از دوره های قبل از ایشان انباشته شده است ،اگر راست می گویید باایشان همکاری کنید ،نه کارشکنی وسنگ اندازی.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
حتما قولی بهت دادنه مشخصه معاونینش راکی انتخاب کرده گوهرکانی و...
نصرت زاده ياسوج
Iran, Islamic Republic of
بابا شما چرا نمیذارید حاج عدل کارشو کنه؟این خوبه که چاپلوسی کنه و طرف دولت باشه؟؟؟
چون نماینده ملت هست دارید زیر پاشو خالی میکنید؟؟؟اینجوری خوبه که بره آدم دولت بشه و معمله انجام بده؟؟؟؟چون زیر بار زور نمیره و از حقتون دفاع میکنه زورتون میاد؟؟
با اخترام به آقای موحد اما مگه ایشان ١۶ سال نماینده نبودن؟١۶ سال یه عمره اما چرا دهدشت باید الان مشکل داشته باشه و مث دهات باشه تا شهرستان؟؟؟حاج عدل همش دو ساله نماینده شده اما چون اگه خرابه باشه شما منفعت طلبان میدونتون باز تره بدتون میاد آباد بشه چون میدونید اینحوری توپ و میدون از دستتون خارج میشه
نصرت زاده از یاسوج
حیدراباد لوداب
Iran, Islamic Republic of
سردار هاشمی با اینکه همسو با دولت نبوده ولی عالی کار کرده. وعملکرد خیلی خوبی داشته.
داوری گچساران
Iran, Islamic Republic of
مگه استاندار چه قولی به شما داده که اینقدر بخودت فشارمی آوری
انشاء الله دور آینده مردم با اقتدار تر حاج عدل را انتخاب خواهند کر د وبه یار خدا دولت آینده هم با ایشان همسو خواهد بود هیچ نمی خواد خودته نگران کنی ؛؛؛
بی نام
Iran, Islamic Republic of
واقعا کبنا دیگه داری حال بهم زن میشی ؛ نمیدونم چقد گرفتی که اینقد تخریب میکنی ؛ حاج عدل اندازه کل عمر موحد و دیگر جوجه ها کار کرد ؛ واقعا راست میگن که هرکی یه قیمتی داره امیدوارم قیمت شما ارزون نباشه
Iran, Islamic Republic of
حاج عدل خودش به تنهایی یه دولت فراترازاین دولت است ماازاین دولت تاحالاچیزی ندیدیم بزارید حاج عدل به درد این مردم رسیدگی کند
بادر
Iran, Islamic Republic of
با وجود اینکه فقط ۲سال از نمایندگی ایشان می گزرد انصافا خوب کار کرده است . تا باحا هیچ یک ازنمایندگان کهگیلویه بزرگ مثل هاشمی کار نکردند. ولی موحد ۱۶ سال نماینده بود چه کاری برای کهگیلویه انجام داد.
من
Iran, Islamic Republic of
استاندار استان انسانی مقتدر و علمی است فقط گناهش اینه که نمی خواد تدارکاتچی نمایندگان باشه
عباس
Iran, Islamic Republic of
حاج عدل در این ۲ سال اندازه کل دوران عزیز محبوبت کار کرده
باگ
Iran, Islamic Republic of
ایشون ضعیف نیستند..د جلو پیشرفت را سد می کنید
حسین
Iran, Islamic Republic of
حاج عدل حاج عدل حمایتت می کنیم
معلم
Romania
با عرض معذرت چرت نوشتی.
ایشون داره نهایت تلاشش را برای مردم انجام میده. خیالت تخت با این روندی که آقای هاشمی جلو میره مردم نمیذارن چنین نماینده ای به راحتی از دستشون بره.
چهار گوشه شهرستان داره کار میکنه.
امیر،65
Iran, Islamic Republic of
خداوکیل شما که میگید حاج عدل کار کرده
بگید ما هم بدونیم
Iran, Islamic Republic of
انتخاب این نماینده اشتباه بود
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1