کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمایت ستاد جوانان «روحانی» دیشموک از استاندار کهگیلویه وبویراحمد

26 فروردين 1397 ساعت 16:03


ستاد جوانان دکتر روحانی در بخش دیشموک از استاندار محترم در مقابل عقده گشایی‌های سیاسی نماینده در جشنواره ایل بزرگ بهمئی با ارسال یادداشتی حمایت کردند:
نماینده محترم مردم شهرستان‌های چهارگانه در جشنواره ایل بزرگ بهمئی در بخش دیشموک بجای پرداختن به مسائل فرهنگی که فلسفه این جشنواره هاست با پرداختن به مسائل سیاسی و حمله به دولت و استاندار محترم با احساسات پاک ایل بهمئی بازی کرده‌اند و جشنواره را به حاشیه برده‌اند جناب اقای هاشمی‌پور اینجا جای عقده گشایی سیاسی نبود و بهتر بود در جای دیگر مشکل خودتان با دولت را بازگو می‌کردی با این رفتارتان می‌خواستید نظر و دید مردم را نسبت به استاندار محترم و بلعکس عوض نماید غافل از اینکه مردم بخصوص جوانان بخش دیشموک باهوش‌تر از آن چیزی که شما فکر می‌کردید بودند و هستند و گول این حرف‌ها به ظاهر دلسوزانه و سیاسی شما را نمی‌خورند و اکثر حضار در جشنواره از رفتار شما دلخور شده اند‌ و این مردم یادشان هست که اولین سفر استاندار به این بخش محروم صورت گرفت واز‌‌ همان روز اول که به استان ما تشریف آوردند با انرژی و تلاش زیاد به شناسایی آسیب‌ها و مشکلات بخش محروم ما پرداختند و سماجت و نظارت ویژه بر روند تسریع گاز رسانی به این بخش و بازگشایی جاده و….. نشان از نگاه ویژه ایشان به این بخش هست. با مصادره کردن خدمات دولت بنام خودت با احساسات پاک جوانان ایل بهمئی و بخش دیشموک بازی نکنن. جا دارد قانون اساسی را یادآوری کنم، همه می‌دانیم که اجرا و تصویب پروژه‌ها وظیفه دولت هست و وظیفه نماینده قانونگذار ی و نظارت هست پس تمام این خدمات از هزینه دولت و با تصویب و اجرا تیم دولت صورت می‌گیرد و به مناقصه گذاشته می‌شود. ما افتخار و حمایت می‌کنم که امروز استاندار محترم با جدیت در مقابل این افراد به ظاهر دلسوز ایستاده هست و ذره‌ای از سیاست‌های دولت تدبیر و امید کوتاه نمی‌آید.
جوانان اصلاح طلب و حامی دولت در بخش دیشموک از استاندار محترم دولت تدبیر و امید مانند گذشته حمایت قاطع می‌کنیم و این رفتار‌ها و عقده گشایی‌های سیاسی نماینده محترم، که با هدف چوب لای چرخ دولت صورت می‌گیرد را بر نمی‌تابیم و از استاندار محترم تمنا داریم نظر و دید شما نسبت به این بخش مانند گذشته مثبت و با انرژی و جدیت در جهت رفع محرومیت این بخش تلاش بیشتر بنمایید
ستاد جوانان دکتر روحانی در بخش دیشموک


کد مطلب: 330999

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/330999/حمایت-ستاد-جوانان-روحانی-دیشموک-استاندار-کهگیلویه-وبویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1