کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین رقیب جدی «حاج عدل» در انتخابات مجلس آینده مشخص شد (+تصاویر)

26 فروردين 1397 ساعت 2:56


اگر چه تا انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی زمان زیادی باقی‌ مانده است، اما این روزها در گوشه و کنار استان زرخیز و دارای منابع زیادی خدادادی کهگیلویه و بویراحمد حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر ورود چهره‌های مختلف به این انتخابات شنیده می‌شود.
در حوزه کهگیلویه بزرگ حرف‌های زیادی مبنی بر حضور افراد متعدد از جریان‌های سیاسی مختلف و مستقل در انتخابات مجلس یازدهم نقل زبان‌ها شده است. تا برگزاری انتخابات مجلس آینده زمان زیادی وقت است و نمی‌توان اکنون در باره آن روزها دقیق حرف زد، اما شنیده می‌شود که حجت‌الاسلام دکتر علی وحدانی‌فر امام جمعه شهر چیتاب قصد کاندیداتوری در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ دارد.
وحدانی‌فرد متولد «روستای بنه‌پیر» از توابع بخش ممبی شهرستان بهمئی است. وی متولد سال ۱۳۶۱ و دارای تحصیلات حوزوی (درس خارج فقه و اصول-معادل دکترا) می‌باشد.

او همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد حوزوی ادیان و مذاهب و کارشناسی ارشد دانشگاهی فقه و مبانی حقوق اسلامی است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ۲۱ سال سابقه فعالیت در حوزه‌های علمیه و همچنین تدریس مبانی سیاسی اسلام و ایران در دانشگاه‌های مختلف کشور را در کارنامه علمی خود دارد.
وحدانی‌فر حدود ۶ سال امام جمعه شهر چیتاب از توابع بخش کبگیان می‌باشد.
مردم بخش کبگیان برای او احترام ویژه‌ای قائل هستند به طوریکه برخی از مردم این مناطق کارهای عمومی و شخصی خود را با او در میان می‌گذارد. ارتباط نزدیک و صمیمی حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با مردم سبب شده که اقامه نماز جمعه چیتاب یکی از شلوغ‌ترین نمازهای جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.
گفته می‌شود مردم شهرهای مختلف کهگیلویه بزرگ از وی برای حضور در انتخابات آینده مجلس دعوت کرده‌اند.
تحلیل کبنانیوز را در این باره بعداً مطالعه خواهید کرد.
 


کد مطلب: 330749

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/330749/اولین-رقیب-جدی-حاج-عدل-انتخابات-مجلس-آینده-مشخص-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1