کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار نوروزی شهردار و شورای شهر باشت با فرماندار (+تصاویر)

23 فروردين 1397 ساعت 16:58


 
به مناسبت فرارسیدن سال جدید اعضای شورای شهر به همراه شهردار شهر باشت با فرماندار دیدار کردند.
نادر گرامی، رئیس شورای اسلامی شهر باشت در این دیدار با تبریک سال نو، هدف از این نشست را برنامه ریزی در جهت اجرای برنامه‌های توسعه‌ای شهر باشت با هماهنگی فرمانداری اعلام کرد.
وی با تشکر از فرمانداری و مجموعه ادارات در جهت ارائه مطلوب خدمات سفر در تعطیلات نوروزی، این امر را گامی مهم در توسعه و شناسایی شهرستان باشت بیان کرد.
گرامی در ادامه با بیان نکاتی در مورد مهمترین موضوعات پیش روی شهرداری و شهر باشت، خواستار برنامه ریزی و تعامل ادارات جهت اجرای مناسب این برنامه‌ها شد.
وی تنش آبی و کم آبی در شهر باشت را یکی از مهمترین موضوعات اعلام کرد و گفت: باید با برنامه ریزی و ارائه تسهیلات به کشاورزان از کشت‌های غیرضرور در این شهر جلوگیری شود.
گرامی همچنین ساماندهی به وضعیت جاده ارتباطی شاه بهرام به چرام را یکی دیگر ازامور مهم ارزیابی و خواستار رسیدگی به این موضوع شد.
رئیس شورای اسلامی شهر باشت جمع آوری فاضلاب از سطح شهر را از دیگر برنامه‌های مهم در سال جاری عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که در سال جدید برای این مهم نیز تدابیری اندیشیده شود.
سید مسعود حسینی، فرماندار شهرستان باشت نیز در این دیدار با تبریک سال جدید و تشکر از عملکرد شهردار و اعضای شورای شهر باشت، رضایتمندی مردم از اقدامات صورت گرفته را نشانه تلاش این مجموعه دانست.
وی پیشرفت و توسعه را نتیجه تعامل و همکاری اعلام کرد و افزود: امید است در سال جدید بتوان با برنامه ریزی مناسب کماکان در جهت توسعه شهر باشت گام برداشت.
فرماندار باشت با تشکر از شهرداری و سایر ادارات متولی در امر استقبال از مسافران نوروزی، ابراز داشت: بر اساس ارزشیابی‌های صورت گرفته  در سطح شهر و همچنین حضور برخی مسئولین در ایام نورزو، شهرستان باشت جزء شهرستان‌های نمونه در زمینه ارائه خدمات و تسهیلات سفر به مسافران بوده است که جای بسی تشکر دارد.
حسینی خدمات شایسته دهیاران در همکاری جهت جمع آوری زباله‌های مکان‌های گردشگری را نیز از نکات مثبت تعطیلات نوروزی بیان کرد و ابراز امیدواری کرد در سال آینده نیز همانند سال جاری مسافران به این شهرستان سفر نمایند.
وی تلاش مجموعه آب و فاضلاب روستایی و شهری و هماهنگی با شهرداری جهت تأمین آب مناطق گردشگری و کم آب در ایام نوروز را شایسته تقدیر دانست و گفت: امید است در سال جدید انگیزه کاری بیشتر شود و فرمانداری نیز در کنار شورا و شهردار باشت خواهد بود.
فرماندار باشت در زمینه جذب اعتبارات نیز گفت: اعتبارات در سال جدید نیز بیشتر خواهد شد و در تلاش هستیم که درصدی از اعتبارات آلاینده برای توسعه شهر تخصیص یابد و این اعتبار نهادینه شود.
حسینی مشخص بودن اهداف کلی برای انجام خدمات و خدمت رسانی در سال ۹۷ را مهم دانست و گفت: باید برنامه ریزی خاص و اولویت بندی در برنامه‌های صورت گیرد تا بتوان بر اساس آن و به صورت هدفمند عمل کرد.
وی قانونمداری را از اصول مهم در برنامه‌های اجرایی دانست و بیان داشت: همه برای رفاه مردم تلاش می‌کنیم امام باید دقت شود که برنامه‌ها طبق قانون باشد.
بیمه نیروهای شهرداری، ساماندهی و تأمین آب آشامیدنی و همچنین جمع آوری فضلاب های سطح شهر از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد.
خبرنگار فتح الله پوران پور
 


کد مطلب: 330502

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/330502/دیدار-نوروزی-شهردار-شورای-شهر-باشت-فرماندار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1