کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دوره آموزشی مربیگری درجه سه بدنسازی در یاسوج / ارجمند: با درایت مدیرکل هیئت‌های ورزشی از حالت رکود خارج شده‌اند (+تصاویر)

22 ارديبهشت 1397 ساعت 1:32


کارگاه آموزشی دوره مربیگری درجه سه بدنسازی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنااسپورت از یاسوج، کارگاه آموزشی دوره مربیگری درجه سه بدنسازی در یاسوج مرکز استان با حضور ۸۰ نفر از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، اصفهان، خوزستان و مشهد برگزار شد.
آیت ارجمند رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره، اظهار کرد: این کلاس‌های آموزشی به مدت هفت روز از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۸ اسفند ۹۶ برگزار شد.
وی افزود: ۳۱ فرودین ماه نیز آزمون دوره مربیگری درجه سه در یاسوج برگزار گردید.
 
رئیس هیئت بدنسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با قدردانی از مدیرکل ورزش و جوانان استان، بیان کرد: هیئت‌های ورزشی با درایت مدیرکل ورزش و جوانان رونق گرفته‌اند و اکثریت این هیئت‌ها از حالت رکود درآمده‌اند و هیئت‌های فعال نیز بیش از پیش فعالیت می‌کنند.
خانم قربانی نماینده فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حاشیه برگزاری این آزمون به خبرنگار کبنااسپورت، گفت: یکی از اهداف فدارسیون ارتقای سطح دانش مربیان و علاقمندان به ورزش بدنسازی و پرورش اندام است.
وی افزود: سال ۹۶ فدارسیون تلاش‌های زیادی در این راستا کرد که سال ۹۷ کارگاه‌ و دوره‌های آموزشی زیادی را در سطوح مختلف برگزار خواهد کرد.
 


کد مطلب: 330483

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/330483/دوره-آموزشی-مربیگری-درجه-سه-بدنسازی-یاسوج-ارجمند-درایت-مدیرکل-هیئت-های-ورزشی-حالت-رکود-خارج-شده-اند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1