کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای «هاشمی» علاقمندید که «قهرمان» باشید / از راه درست به استیفای حقوق موکلانتان بپردازید

23 فروردين 1397 ساعت 17:32


متن ارسالی
مدتی است که نزاع نماینده و استاندار نقل مجالس است و کیست که نداند بازنده این نزاع مردم مظلوم کهگیلویه هستند.
روی سخن من با نماینده کهگیلویه بزرگ است زیرا هر چه بررسی کردم نتوانستم نقطه‌ای در رفتار استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیابم که قابل حتی بهانه جویی باشد هر کس دستی برآتش سیاست داشته باشد، میداند که در استان‌های سیاست‌زده ای مثل کهگیلویه وبویراحمد شایسته سالاری مفهومی گنگ ومعنی نشده است که تنها به سلیقه قدرت غالب تفسیر می شود.
هرکس نقش پررنگی در انتصاب استاندار داشت معاونین را هم پیشنهاد می‌دهد و وزن سیاسی نمایندگان دراین عرصه بسیارتعیین کننده است.
پارامترهای مختلفی از جمله سواد و سوابق سیاسی و مقبولیت اجتماعی در تعیین وزن سیاسی افراد بسیار تعیین کننده هستند.
درست است که از دیرباز وظایف نماینده درشهرستان مابه درستی تبیین نشده است و بیشتر انتظارات مردم از نماینده‌ها در وظایف واختیارات قانونی نماینده نمی‌گنجد اما رفتاروادبیات شماجناب سردارهاشمی عزیز نه درشان شمابه عنوان نماینده است ونه شایسته مردمان شریفی است که نمایندگی آنها را بر عهده دارید.
شما بیشتر از آن که در فکر تعامل مثبت با عوامل اجرایی و جذب بودجه و امکانات برای حوزه انتخابیه خود باشید، علاقمندید که قهرمان باشید و به همین خاطر با ادبیات چاله میدانی استاندار را که عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان است مخاطب قرار می‌دهید تا فرازهای این شاخ و شانه کشی لق لقه زبان عده‌ای باشد.
بهتر نیست که با مشورت با اهل فن زبان سیاست را بیاموزید و از راه درست به استیفای حقوق موکلانتان بپردازید؟!!
سالهای نه چندان دور کهگیلویه سهم مناسبی از همه چیز داشت و نماینده‌ها هم دادی نمی‌زدند.
جناب نماینده شما در زمینه‌هایی که اکثراً و یا بهتر عرض کنم عمدتاً غیرسیاسی بودند ظاهراً موفق عمل کردید (هرچند درنگاه اهل فن مدیریت شما در قرارگاه خاتم هم محل نقدهای جدی است)
سیاست زبان و آداب خود را دارد، پیشنهاد می‌کنم مدت باقی مانده از دوران وکالتتان را با کمک از کارشناسان فن دست به عصا بگذرانید و دست از این ادبیات بردارید که رفتار شما برای نخبگان و مردم کهگیلویه بزرگ بسیار گران تمام خواهد شد و پس از این سیاست را به اهلش واگذارید که سیاست کوره راههای لیز و پرّه‌های تیز دارد.
کهگیلویه بزرگ نماینده‌ی بزرگ می‌خواهد.
خداوند همه ما را هدایت کند تا قلم و قدم را جز برای رضای خدا بر نداریم و سایه پر نعمت مقام معظم رهبری و نظام مقدس اسلامی را بر این مرز و بوم مستدام دارد.
ان شا الله
----------------------------
میر آرش تقوی
----------------------------
 


کد مطلب: 330421

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/330421/آقای-هاشمی-علاقمندید-قهرمان-باشید-راه-درست-استیفای-حقوق-موکلانتان-بپردازید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1