تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۳۳۰۳۰۶

سفر «فیلی» به چرام / احداث ۳ تونل در مسیر سرفاریاب-چرام /پیگیر اصلاح تعرفه برق چرام هستیم(+تصاویر)

۵
۰
کبنا ؛ 
معاون عمرانی استاندار و مدیران استانی و فرماندار چرام از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان چرام بازدید کرد.
به گرارش کبنا از چرام، ظهر امروز معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان استانی و فرماندار شهرستان چرام از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام این شهرستان بازدید کرد.
هادی فتاحی‌اصل در حاشیه بازدید از این پروژه‌ها، هدف از بازدید را سرکشی از پروژه‌ها و شناخت چارچوب شهرستان دانست و اظهار کرد: از این فرصت استفاده بهینه کرده و پروژه‌هایی که عمومی و مهم، لازم و ضروری برای توسعه شهرستان بوده به ویژه پروژه راه‌ها که مهمترین طرح توسعه هر شهرستان هستند، مورد بررسی قرار گرفتند.
فرماندار چرام به پروژه‌های این شهرستان از جمله طرح‌های عمده سرفاریاب تا جوخانه اشاره کرد و گفت: طرح پیچ‌های جاده جوخانه فعال بوده و پیمانکار این قول را داده که تا ۲۲ بهمن این طرح افتتاح شود.
وی با بیان اینکه پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب سرفاریاب هم تا نیمه اول سال به اتمام می‌رسد، گفت: در تنگ پیرزال بحثی که بسیار اساسی و مهم بوده ۳ نقطه حادثه‌خیز است که در ایام شلوغ ۲ ماشین در کنار هم نمی‌توانند حرکت کنند و ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود.
فتاحی‌اصل تصریح کرد: در این حوزه  سه تونل نیاز است تا وصل شود به جاده ملی که این کار در دست مطالعه است، اما یک کار اضطراری که در این رابطه بخواهد انجام گیرد احداث یک پل سیار کمکی به صورت موقت برای رفع مشکل ترافیک است.
این مسئول با اشاره به جاده چرام و دهدشت و مسقف شدن گلزار شهدا به ساختمان نیمه تمام فنی و حرفه‌ای نیز اشاره کرد و متذکر شد: این ساختمان که مساحت بسیاری نیز دارد چندین سال هست که با اعتبار بیت‌المال ساخته شده و بلاتکلیف مانده است.
 
فرماندار چرام، ساختمان کاردانش را برای چرام نیاز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ها و مدیرانی که ساختمان اداری نیاز دارند، تقاضای کتبی ارائه دهند تا روال قانونی طی شده و از  ساختمان‌های نیمه تمام سایت اداری به آنان واگذار شود که خودشان کار را انجام دهند.
فتاحی اصل در خصوص زیرساخت‌های گردشگری چرام گفت: صحبت‌هایی با مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان انجام شده که کمپ اقامتی چشمه بلقیس در خصوص دیوارحفاظتی، آب شرب و سرویس‌های بهداشتی، نواقص آن برطرف شود.
وی با اشاره به خواست مردم چرام در خصوص تعرفه برق گفت: با مدیرشرکت توزیع برق استان و دیگر مدیران مربوط به این مطالبه مردم شریف چرام صحبت‌هایی انجام شده و در استان هم این مورد به جد پیگیری می‌شود.
مهم ترین مشکل شهرستان چرام راه های ارتباطی است
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان چرام و با بیان اینکه قسمت عمده جغرافیایی شهرستان چرام به سمت شهر چرام است، اظهار کرد: مهمترین مشکلات شهرستان چرام، راه‌های ارتباطی بوده که در سالهای قبل اقدامات خوبی انجام شده اما باید در سال ۹۷، گره‌ها و قطعات زخمی شده و نیمه کاره را به سرانجام برسانیم.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این مطلب که نباید قطعات جدیدی را تا زمان به سرانجام نرسیدن قطعات زخمی گذشته، شروع کنیم، عنوان داشت: کارهای نیمه تمام باید در اولویت قرار گیرند تا زود تمام شده و مردم بتوانند استفاده کنند.
وی افزود: محور اصلی که از سمت گچساران به چرام خواهد آمد و در ادامه وصل خواهد شد به جاده دهدشت، می‌تواند چرام را از این حالت انزوا و بن‌بستی خارج کرده و به این شهرستان کمک کند.
فیلی در خصوص اصلاح تعرفه برق چرام گفت :نامه ای در استانداری تهیه شده و به وزارت نیرو برای پیگیری این مطالبه مردمی ارسال شده است که امیدواریم اصلاح شود.
نمایندگی امور عشایر در چرام ایجاد می شود
مدیرکل امور عشایر در این جلسه و در پاسخ به درخواست بخشدار مرکزی چرام به نبود اداره امور عشایر در چرام  گفت:تا چند وقت پیش و باتوجه جمعیت شهرستان چرام، نیاز به این اداره در این شهرستان نبود.
مجید علی پور، افزود:اما با پیگیری های نماینده و مسئولان پیگیر احداث نمایندگی امور عشایر در شهرستان چرام هستیم.
پروژه های راهسازی چرام را از بن بست خارج می کند
شیرمحمد راستا معاون ساخت و توسعه اداره کل راه  شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از این پروژه ها با حضور معاون عمرانی استاندار و فرماندار چرام بیان کرد:خوشبختانه معاون عمرانی استاندار خودشان از تمامی مسائل حوزه راهسازی آگاهی کامل دارند و این کمک بسیار خوبی در فعال کردن و شتاب پروژه های حوزه راه است.
وی بیان کرد:پروژه های راهسازی گچساران به چرام,چرام به دهدشت و همچنین محور آب حیات سرفاریاب می تواند این شهرستان را از بن بست خارج کند.
بازدید معاون عمرانی استاندار از پروژه های شهرداری چرام
در ادامه سفر فیلی به چرام وی همراه فرماندارو شهردار چرام ازسطح شهر ,معابر و کمربندی این شهر بازدید کرد

شهردار چرام با اشاره به خیابان اصلی شهر که بازار در آن قرار دارد خواستار بودجه لازم جهت بازگشایی این خیابان شد.
نوری همچنین خواستار الحاق روستای کره شهبازی به شهر چرام شد.
معاون عمرانی استاندار در پیشنهادی خطاب به شهردار چرام گفت:با بررسی جوانب کار می توان این قسمت از بازار را سنگ فرش و به عنوان بازار اصلی قرار داد چرا که اگر تمامی اعتبارات را هزینه کنی نمی توان به خرید املاک و بازگشایی اقدام کرد.
وی در خصوص الحاق کره شهبازی (شهرک)به شهر چرام گفت:باید مراحل قانونی آن بررسی و پیگیری شود.
این سفر که از بخش سرفاریاب و بازدید از پروژه های عمرانی این بخش شروع شد و در ادامه بازدید ازبخش مرکزی چرام ادامه یافت با برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان چرام در باغ یبای چشمه بلقیس پایان یافت و معاون عمرانی استاندار و فرماندار با حضور مدیران استانی و شهرستانی به بررسی پروژه ها و رفع مشکلات توسعه ای و عمرانی شهرستان چرام پرداختند ،مسئولان نیز طی درخواست خبرنگاران در نگین سبز جنوب کشور یا همان چشمه بلقیس چرام عکس یادگاری گرفتند.
گزارش:علی یاری زاده



نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود برفرماندارپرتلاش وعملگراکه بادعوت ازمسولین زمینه پیشرفت اقتصادی وبرون رفت از بن بست شهرستان نوپای چرام رافراهم می کند چراکه مادر رادل سوزد دایه رادامنع
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
. برای آموزش و پرورش چرام که چندین سال مدارس نیمه تمام وسط شهر از جمله مدرسه کنار سیل بند وسط شهر با پیشرفت ۸۰ درصدی عمر مفیدش را از دست میده و مدیر کل نوسازی هم همراه معاون استاندار هست درخواستی و داد وبیدادی نمی کند . افسوس به حال مدیران بی خیال و بی تفاوت . و زبان بسته
جوان شهرکی
Romania
..میخواد با الحاق کره شهبازی به چرام دهیاری این روستا رو منحل کنه تا ا.ه از بین بره ( چون از بودجه . در بیرون روستا هزینه شده) در صورتی که مردم این روستا با این موضوع موافق نیستن
چرام
Iran, Islamic Republic of
جای برادر ذوالفقاری خالیه
Iran, Islamic Republic of
چهارتاادم وچهل تاعکس؟؟؟؟؟؟؟؟
چه خبره!!!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1