کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کم‌آبی به موضوعی امنیتی در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده است(+تصاویر)

22 فروردين 1397 ساعت 15:06


 
 
به گزارش کبنا، مهرداد کرمی صبح امروز در  نشست مشترک با مدیرعامل و  جمعی از  کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره  اهمیت کار دستگاه‌های خدمات‌رسان اظهار کرد: جنس کار آب و فاضلاب و چالش‌های پیش روی  این دستگاه می‌طلبد که از این دستگاه حمایت شود.

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار خدمات‌رسانی به خصوص در حوزه آب و فاضلاب  طاقت‌فرسا است، عنوان کرد:  آب و فاضلاب استان نشان داده است که به رغم همه مشکلات و  چالش‌های پیش رو از عهده وظائف خود برآمده است.
کرمی با بیان اینکه موضوع آب و مسائل مرتبط با کم آبی و خشکسالی باعث شده موضوع آب به موضوعی امنیتی و حساس در  استان تبدیل شود، تصریح کرد: به همین دلیل دستگاه قضا وظیفه خود می‌داند که با تمام توان در کنار آب و فاضلاب باشد.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان همچنان در جمع‌آوری و ساماندهی انشعاب‌های غیرمجاز  کار خود را ادامه دهد و  دستگاه قضایی نیز در این زمینه نیز از آبفای استان حمایت خواهد کرد.
 
همکاری جدی دستگاه قضایی با آبفای کهگیلویه و بویراحمد/عزم جدی آبفای استان در جمع‌آوری تخلفات آب
سیدعلی لدنی‌نژاد  نیز در این نشست مشترک به دادستان مرکز استان با اشاره به تنش آبی و مشکلات پیش روی آبفای استان اظهار کرد: دستگاه قضایی همواره در کنار آب و فاضلاب استان بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با تقدیر از همکاری بی‌شائبه و جدی دستگاه قضا در  زمینه اجرای سریع احکام متخلفان انشعاب غیرمجاز  عنوان کرد:  بخش زیادی از زحمات جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز که تعداد آنها طی چهار سال اخیر  از ۱۷ هزار  فقره گذشت، بر دوش دستگاه قضای استان بود.
وی با بیان اینکه جمع‌آوری و ساماندهی تخلفات آب و فاضلاب حواشی و تبعات زیادی  برای آب و فاضلاب به همراه داشته است، عنوان کرد: آب و فاضلاب  عزم خود را برای جمع‌آوری تمامی انشعابات غیرمجاز جزم کرده است.
لدنی‌نژاد با بیان اینکه تنش آبی و کمبود آب شرب در شهرهای استان، ضرورت مبارزه با پدید شوم انشعابات غیرمجاز را بیشتر  کرده است، عنوان کرد: در این مسیر نیازمند ادامه همکاری دستگاه قضایی هستیم.

 
 
 
 


کد مطلب: 330243

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/330243/کم-آبی-موضوعی-امنیتی-کهگیلویه-بویراحمد-تبدیل-شده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1