کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح پیست سوارکاری در یاسوج/ تخصیص یک میلیارد به ورزش زیلایی/ اجرای ۲۳ پروژه ورزشی در گچساران

22 فروردين 1397 ساعت 13:49


مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سال نو و آرزوی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بر حمایت و خرید کالای ایرانی تاکید کرد و خرید هر گونه وسایل و ملزومات اداری، ورزشی خارجی را، که طبق منویات مقام معظم رهبری در سال جدید بنام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند ممنوع اعلام کرد.
سید محمد تقی علوی در گفت‌وگو با کبنااسپورت، از تلاش یکساله کلیه حوزه‌های اداری، ستادی، روسای ادارات شهرستان‌ها، مسئولین و نایب رئیسان هیات های استانی و شهرستانی تقدیر کرد و خواستار بهره وری، تلاش، برنامه ریزی و برنامه محوری در رشد و توسعه ورزش استان شد.
علوی خواستار تدام و روند بهتر برگزاری جلسات شورای معاونین شد و نشست شورای معاونین را بالاترین جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان ذکر کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بر نظارت بیشتر بر کمیسیون‌های ماده ۵، ماده ۸۸ تاکید و از برگزاری هر ۱۵ روز نشست شورای معاونین، برگزاری شورای اداری، روسای ادارات خبر داد.
علوی از افتتاح پیست سوارکاری مجموعه محمد آباد شهر یاسوج در اردیبهشت ماه خبر داد و از انعقاد تفاهم نامه با هیات های استانی خبر داد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد سال ۱۳۹۷، را سالی حساس و مهم برای ورزش استان با توجه به برگزاری مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی و حضور ملی پوشان استان در تیم‌های ملی دانست و خواستار حمایت از قهرمانان و تلاش در جهت توسعه و رشد ورزش استان شد.
وی در ادامه از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش استان خبر داد و خواستار بررسی و نظارت بر عملکرد و ارایه گزارش هیات های استانی شد.
علوی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های استاندار ورزش دوست استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در توسعه و رشد ورزش استان در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی در سال گذشته، خواستار حمایت همه جانبه مسئولین استانی و کشوری در ارتقاء و اعتلای ورزش کهگیلویه وبویراحمد و رسیدن به جایگاه اصلی خود در کشور شد.
مدیر ارشد ورزش و جوانان بر نظارت بیشتر در دو حوزه عمرانی و ورزشی بر اماکن ورزشی تاکید و از تخصیص اعتبار ۴۰۰ و ۹۰۰ میلیونی برای دو پروژه ورزشی در بخش محروم زیلایی خبر داد.
وی با تاکید بر فرمایش رئیس جمهور مبنی بر سالی پرنشاط برای احاد مردم، از دو حوزه ورزش و فرهنگی و جوانان خواست با برگزاری جشنواره‌ها، مسابقات ورزشی، همایش‌ها در ایجاد شور و نشاط مردم استان تلاش کنند.
این مقام مسئول بر برگزاری جلسه شورای ورزش استان، کمیسیون‌های ماده ۸۸،۵، امر به معروف و نهی از منکر، نماز، عفاف و حجاب در سال جدید تاکید و اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های مسئولین استانی و کشوری و تلاش کارکنان و مسئولین ادارات و هیات های استانی و شهرستانی شاهد رشد و شکوفایی و اعتلای ورزش کهگیلویه وبویراحمد در کشور باشیم.
 
۲۳ پروژه ورزشی عمرانی در شهرستان گچساران در دست اجرا است
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۲۳ پروژه ورزشی عمرانی در شهرستان گچساران خبر داد.
علوی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: هم اکنون تعداد ۲۳ پروژه عمران ورزشی در شهرستان گچساران در دست اقدام است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مجموع ۲۳ طرح ورزشی در دست اقدام، تعداد ۹ طرح ورزشی عمرانی از اعتبارات اهدایی نفت هم اکنون در دست اجرا است، گفت: این پروژه‌ها شامل احداث پارک نفت با اعتباری به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال، کمک به مجموعه استخر ورزشی بانوان با اعتباری به مبلغ ۴میلیارد ریال، کمک به احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای پاکوه، جهاد آباد، پشه‌کان، چهار بیشه، به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال است.
وی ادامه داد: احداث سالن ورزشی چند منظوره در روستای اسلام آباد با اعتباری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال، احداث سالن ورزشی چند منظوره بانوان در روستاهای سرآب‌ننیز و ناصر آباد به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از مهمترین طرح های اهدایی وزارت نفت در حوزه ورزش است که به شهرستان گچساران تخصیص داده شده است.
علوی با اشاره به اینکه این پروژه از پیشرفت فیزیکی ۱۰ الی ۷۰ درصد برخوردار هستند، گفت: مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال به طرح‌های ورزشی نفت اختصاص داده شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مجموع این اعتبارات از محل اهدایی نفت تا کنون ۳۲ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال تخصیص داده شده، تصریح کرد: تا کنون ۱۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال هزینه شده است.
وی در ادامه به پروژه‌های ورزشی عمرانی دیگر که اعتبارات استانی به آنها تخصیص داده شده، ابراز کرد: هم اکنون تکمیل سالن ورزشی آب شیرین به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، احداث مجموعه ورزشی چند منظوره پیشنهادی کارتینگ وموتور سواری و اتومبیل رانی به مبلغ ۳ میلیارد ریال ، تکمیل پروژه‌های زمین‌های چمن مصنوعی در سطح شهرستان با اعتبار ۷ میلیارد ریال، احداث زمین‌های چمن مصنوعی در سطح شهرستان با اعتبار تخصیص یافته به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال، تکمیل مجموعه ورزشی تختی گچساران با اعتباری به مبلغ ۸ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال از پروژه‌های در دست اقدام است که اعتبارات استانی به این پروژه‌ها تخصیص داده شده است.
علوی در ادامه به دیگر پروژه‌ها که محل اعتبارات استانی تامین اعتبار شده است، اشاره کرد و گفت: تکمیل سالن ورزشی باباکلان به مبلغ ۵ میلیارد و ۵۵۰میلیون ریال، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی گچساران به مبلغ ۱۴ میلیارد و ۹۸۸میلیون ریال، تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشی شهید بشارت به مبلغ ۴ میلیارد ریال، تکمیل مجموعه ورزشی شماره ۴ و ۳ به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۴۰میلیون ریال ، احداث خوابگاه ورزشی به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، تکمیل زمین ورزشی مظفر آباد به مبلغ یک۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و تکمیل مجموعه ورزشی شهید افراز به مبلغ ۵ میلیارد ریال و همچنین احداث خانه جوان گچساران به مبلغ ۹ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های در دست اقدام اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران که جز اولویت کاری این اداره برای اتمام پروژه‌ها در سالجاری خواهد بود.
علوی در ادامه با اشاره به پروژه‌هایی که از محل اعتبارات استانی تامین اعتبار می‌شود، بیان کرد: از مجموع ۱۴ پروژه عمرانی ورزشی در دست اقدام، پروژه تکمیل سالن ورزشی آب شیرین، تکمیل مجموعه ورزشی تختی، تکمیل سالن ورزشی بابا کلان، تکمیل مجموعه ورزشی شهید بشارت و تکمیل زمین ورزشی در روستای مظفرآباد فعالیت عمرانی ورزشی صورت گرفته است.
مدیرکل اداره ورزش وجوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مبلغ ۸۵ میلیارد و ۲۰۳میلیون ریال به این طرح های استانی ورزش گچساران اختصاص داده شده، خاطرنشان کرد: تا کنون مبلغ ۴۰ میلیارد و۵۱۸ میلیون ریال تخصیص یافته که از این میزان سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی گفت: این پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی ۳۰ الی ۱۰۰ درصد برخوردار هستند.


کد مطلب: 330237

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/330237/افتتاح-پیست-سوارکاری-یاسوج-تخصیص-یک-میلیارد-ورزش-زیلایی-اجرای-۲۳-پروژه-ورزشی-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1