کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری ویژه‌ی برنامه‌ی «شکوه صبر» در دهدشت (+تصاویر)

21 فروردين 1397 ساعت 14:03


ویژه برنامه «شکوه صبر »جهت تکریم پدران شهدای  والای مقام در دهدشت برگزار شد.
سرپرست  بنیاد شهید و امور  ایثارگران  کهگیلویه در این ویژه برنامه  اظهار کرد:امروزه  عظمت و عزت ملت ایران  مدیون  صبر و شکیبایی  پدران و مادران  شهدای والا مقام  است،در دورانی که ارزش های  دینی و انسانی رخت بربسته بودند انسان هایی که  شما  پدران و مادران شهدا تربیت کرده بودید به جبهه  حق علیه باطل  آمدند و در مقابل جلادان حاکم بر تاریخ  ایستادند، به دعوت رهبر خود لبیک گفته و شربت  شهادت  نوشیدند.

سید کمال الدین دولت خواه بیان کرد:بدون شک  موفقیت و بزرگی شهدا  مدیون  زحمات و  تربیت  پدران و مادرانی  چون شما  است که  مصداق واقعی شکوه صبر  هستید.
دولتخواه  با بیان اینکه:ویژه  برنامه  شکوه صبر  و تکریم پدران و مادران  شهدای والا مقام  نمایش  عملی جلوه های  شکوه ایثار،صبر و استقامت است و  بازنمایی  مجدد ارزش های والای ایثار و شهادت است  تصریح کرد:ویژه  برنامه شکوه صبر سعی در ارائه  الگوی  موفق در رویارویی با زندگی در عصر  مدرنیته با  نا آرامی های  آن و در واقع  انتقال  تجارب  فرزند پروری مناسب  پدران و مادران  شهدا به نسل جوان  و بهبود  مهارت های زندگی به این نسل است. وی در پایان  مطرح کرد:شکوه صبر  پاسداری از جلوه های ماندگار و سرمایه  گرانقدر اجتماعی در بین مردم است.
 
ضرورت حضور  مسولان  کهگیلویه  در ویژه برنامه های  پاسداشت  شهدای  والا  مقام
مسئول  دفتر  نظارت  شورای نگهبان استان  کهگیلویه و بویر احمد نیز در این ویژه برنامه  اظهار کرد:انتظار  می رود  وقتی برنامه ای جهت پاسداشت  شهدا و والدین گرانقدر آن ها برگزار  می شود، همگان احساس وظیفه کنند و با شرکت  در این برنامه  خود را در کنار  والدین  شهدا متبرک کنند، اگر جایگاه والای  شهید و شهادت را نزد  خدا می فهمیدیم  امروز باید همه  مسولان  شهرستان کهگیلویه  با نهایت  تواضع  در این ویژه برنامه شرکت می کردند چرا که  اگر شهدا  نبودند این جایگاه  قطعا به آن ها نمی رسید لذا  این موضوع جای  گلایه  دارد.

حجت الاسلام خرم روز با بیان اینکه:احساس  تکلیف و به  خدا رسیدن و رنگ و بوی الهی پیدا کردن انسان را به جایگاهی  می رساند که جز خدا نمی بیند و قدم جز در راه خدا نمی گذارد تصریح کرد:دنیا در نظر شهدای والا مقام کوچک آمد  که  دل از بستگان و  خانواده خود بریدند و  به میدان نبرد آمدند.
وی  ادامه  داد:پدران و مادران شهدا  سرشار  از خاطرات  فرزندان شهد خود  هستند که لازم است این خاطرات بازگویی  و استخراج شوند تا الگوی تربیتی برای تمام  تاریخ  شوند.










کد مطلب: 329998

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/329998/برگزاری-ویژه-ی-برنامه-ی-شکوه-صبر-دهدشت-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1