تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۳۲۹۸۳۷

رئیس جدید اداره سازمان تبلیغات چرام معارفه شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛ 
مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان چرام برگزار شد.
به گزارش کبنا از چرام، ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره تبلیغات اسلامی با حضور مدیرکل سازمان تبلیعات اسلامی استان و فرماندار چرام و امام جمعه در سالن فرمانداری شهرستان چرام برگزار شد.
فرماندار شهرستان چرام در آئین تکریم و معارفه ضمن تقدیر و تشکر از این دو مدیر و با بیان اینکه خوشحالم که انسانی مثل آقای حسینی طلب با توجه به شناختی که از عملکرد وی دارم به چرام می‌آید بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه سازمان تبلیغات، گسترش فرهنگ اسلامی است.
هادی فتاحی اصل، افزود: اگر به تاریخ کشور برگردیم، در می‌یابیم که بروزترین فرهنگ تمدن ایرانی و اسلامی است و  فرهنگ زیربنای توسعه همه جانبه است.
وی با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه، عنوان کرد: فرهنگ به حدی اهمیت دارد که در سال‌های گذشته بزرگان و مقام معظم رهبری بحث شبیخون فرهنگی مطرح. و گوشزد کردند.
نماینده عالی دولت در شهرستان چرام گفت: بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های امروزی به دلیل عدم توجه به حوزه فرهنگ و بحث شبیخون فرهنگی است.
فرماندار چرام عنوان کرد: کشورهای درحال توسعه، فرهنگ را زیربنای کار خود قرار می‌دهند و آن‌ها عملاً شعارهای ما را اجرا می‌کنند.
فتاحی اصل با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی را مهمترین سرمایه کشور دانست و تصریح کرد: اعتماد بین مسئولان و مردم نیازمند ایجاد سرمایه اجتماعی در میان جامعه است.
رئیس شورای اداری شهرستان چرام در ادامه افزود: بنابراین فرهنگ اسلامی می‌توانند اعتماد بین مسئولان و مردم را افزایش دهد.
فرماندار چرام با اشاره به اینکه هزینه نفوذ فرهنگی از جنگ‌های سخت افزاری کمتر است، عنوان کرد: ما باید به توسعه فرهنگی نگاهی کاربردی داشته باشیم چرا که هزینه نفوذ فرهنگی نسبت به جنگ‌های سخت افزاری کمتر است.
وی در پایان با اشاره به رسالت رسانه ها در راستای توسعه فرهنگی بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند یار و یاور مسئولان و مردم باشند و مشکلات را رصد و انتقال دهند.
حسینی طلب: از نوع نگاه فرماندار چرام به مسائل فرهنگی تشکر می‌کنم/بافرمانداران تعامل دارم اهل افراط و تفریط نیستم
در ادامه این مراسم تودیع و معارفه، حسینی طلب رئیس جدید تبلیغات اسلامی چرام با اشاره به سخنان فرماندار چرام گفت: از نوع نگاه فرماندار به مسائل فرهنگی تشکر می‌کنم و افتخار می‌کنم که در جمع مردم بافرهنگ و مذهبی چرام هستم.
حسینی طلب با اشاره به اینکه ۱۳ سال مدیر کهگیلویه بوده از دلایل موفقیت خود گفت و بیان کرد: رمز موفقیت بنده تعامل با شورای اداری و فرمانداران بوده و هیچگاه تنشی نداشتم و در مباحث عمرانی همیشه دستم را گرفتند.
وی افزود: خود را محصور در یک جریان سیاسی نکردم البته آدم سیاسی هستم اما خط فکری خود را به سازمان تبلیغات نخواهم برد و سعی می‌کنم بدون افراط و تفریط دنبال کار باشم.
رئیس جدید تبلیغات اسلامی چرام با اشاره به اینکه آمادگی این مراسم را نداشتم بیان کرد: پیشنهادهایی از مرکز استان و تهران داشتم اما گفتم می‌خواهم در کنار مردم منطقه خود یعنی همان کهگیلویه بزرگ باشم و خدمت کنم.
حسینی طلب در پایان با اشاره به نقش رسانه‌ها تصریح کرد: در مدت مسئولیتم تعامل خوبی با اصحاب رسانه داشتم و دارم و رفیق آنها هستم و این عزیزان با توجه به اینکه در اجتماع هستند باید با رصد و نقد مسائل ما را راهنمایی و کمک کنید.
وی افزود: فارغ از هرنوع نگاهی دنبال کار هستم.
بر اساس این گزارش در این مراسم که  حجت الاسلام برازش مدیرکل سازمان تبلیغات  کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشت، حجت الاسلام «محمد حسینی طلب» به عنوان رییس  اداره سازمان تبلیغات شهرستان چرام معرفی و از زحمات حجت الاسلام «نعمتی‌پور» رئیس سابق این اداره تقدیر و تشکر کرد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1