تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۳۲۹۵۹۵

قوام فروزان جدی ترین گزینه اصلاح طلبان

۰
کبنا ؛احمد رضا فروزش
در حالی که نزدیک به دوسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان باقی است صدای شیپور و طبل و دهل از اردوگاه دو جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی به گوش می رسد، اصلاحطلبان که این با نظم و انسجام مثال زدنی توانسته اند نیروهای عبور کرده از فیلترینگ شورای نگهبان را بر کرسی های مورد نظر بنشانند، بدنبال تداوم موفقیت های خود هستند. آنان در انتخابات های ریاست جمهوری ۹۲ و ۹۶ تا مجلس ۹۴ و شورای شهر ۹۶ نشان دادند که با انسجام و حمایت همه جانبه از شورای عالی سیاستگذاری اصلاحطلبان انتخاباتی یک طرفه را رقم زده اند. آنان از حداقلیات خود خروجی هایی چون محمود صادقی، طیبه سیاوشی، بهرام پارسایی و ... را راهی بهارستان کردند تا نشان دهند جریان برآمده از اراده مردم هستند، در طرف مقابل اصولگرایان با شکست های پی در پی دیگر نمی خواهند بازنده دوئل ها پشت سر هم باشند آنان با رهبری سید ابراهیم رییسی که این روزها از مشهد خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی آماده می کند حضور خواهند یافت، اعلام حضور ابراهیم رییسی از هم اکنون نشان از برنامه ریزی اصولگرایان سنتی برای رسیدن به کرسی ریاست مجلس ایشان دارد، آنان در همه حوزه های انتخابیه با تمام توان حضور خواهند یافت.
این تقابل در بویراحمد و دنا نیز وجود دارد، ستار هدایتخواه چهره سخنور اصولگرایان با حمایت اصولگرایان تهران نشین سعی بر آن دارد، با فرا استانی نشان دادن خود چهره کاریزماتیک از خود در بویراحمد و دنا نشان دهد و همچنان حرف اول و آخر را خود بزند، رفتاری که در انتخابات پیشین مجلس موجب شکست وی از رقیبی نه چندان قوی شد . اصلاحطلبان در بویراحمد و دنا بزخلاف اصولگرایان که در چند دوره اخیر با یک چهره وارد انتخابات شده اند به نظر می رسد این بار با چهره جدیدی پا به عرصه انتخابات خواهند گذاشت، قوام فروزان اصلاحطلب کاریزماتیکی که این روزها از وی به عنوان جدی ترین گزینه اصلاح طلبان در بویراحمد و دنا یاد می شود اگرچه از حمایت سیدباقر موسوی، دکتر علی مندنی پور و دوست و برادر خود دکتر محمد بهرامی برخوردار است اما تاکنون حضور خود در انتخابات را تایید نکرده است و این حضور را منوط به انسجام شورای سیاستگذاری اصلاحطلبان در استان و دوستان خود در تهران می داند.
با توجه به دو سال زمان باقی مانده تا زمستان گرم ۹۸ باید ببینیم هر کدام از دو جریان سیاسی در سطح ملی و استان با کدام نیروهای خود وارد رقابت های انتخاباتی خواهند شد، اما آنچه مسلم است شاهد دوقطبی اصلاحطلبان و اصولگرایان خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1