تاریخ انتشار
دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۳۲۷۹۶۲

انتقاد تند مدیر بنیاد شهید کهگیلویه از «حاج عدل» / یادواره شهدا جای «مانور سیاسی» نیست!

۱۵
۰
کبنا ؛مدیر بنیاد شهید و ایثارگران کهگیلویه در گفتگو با کبنا به نقد صحبت‌های نماینده کهگیلویه در یادواره شهدای روستای گوراب که توسط سازمان تبلیغات استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود، پرداخت و اظهار کرد: نماینده کهگیلویه بزرگ، یادواره‌های  شهدای والا مقام، جای مناسبی برای  مانور سیاسی و تسفیه حساب شخصی نیست، بدعت بدی  راه انداخته‌اید  که در چندین یادواره مقدس شهدای والای مقام  از جمله یادواره ۲۱ شهید والا مقام در روستای گوراب  به جای پاسداشت شهدا به بیان آمار و ارقام اقتصادی و تبیین پروژه‌های شهرستان  پرداخته‌اید  که این امر  با فلسفه یادواره  شهدا فرسنگ‌ها فاصله دارد.

سید کمال الدین دولت خواه عنوان کرد: نماینده کهگیلویه بزرگ، شما که خود را خاک خورده مکتب شهید و شهادت می دانید، اگر تجربه‌ای دارید آیا شایسته نیست  از خاطرات ۸ سال دفاع مقدس و حماسه سازی جانبازان و شهدا  جهت ترویج فرهنگ و شهادت در این یادواره‌های مقدس نیز سخن بگوید؟
دولتخواه با بیان اینکه نماینده کهگیلویه بزرگ، بیان اختلاف شخصی شما با آقای استاندار وعدم تحویل گرفتن جنابعالی از سوی ایشان نباید به ارزش یادواره‌ها و شهید و شهادت لطمه وارد کند، تصریح کرد: جای بسی تعجب است شما که هیچ خوانشی با دولت تدبیر و امید ندارید چگونه مطالبه سهم خواهی از استاندار دارید، مختصات سیاسی شما که کاملاً مشخص است!
وی ادامه داد: نماینده کهگیلویه بزرگ در پاسخ نقد شما به بنیاد شهید باید گفت مجموعه بنیاد شهید در سطح استان و شهرستان و نهاد مقدس سپاه پاسداران تمام همت خویش را در راستای پاسداشت  و ترویج فرهنگ شهید و شهادت در سال‌های اخیر به کار بسته  ودر سال ۹۶  بنیاد شهید  کهگیلویه  ۱۹ برنامه مختلف فرهنگی و ملی در راستای ترویج فرهنگ شهید و شهادت برگزار کرده است، همچنین از مجموع ۱۳۳ گلزار مطهر شهدای کهگیلویه تا کنون ۱۲۰ گلزار که برخی با پیگیری‌های مکرر مدیر کل بنیاد شهید  صورت گرفت  ساماندهی شده‌اند و ۱۳ گلزار شهدای دیگر نیز سامان دهی آن‌ها در دستور کار برای سال ۹۷ است.
دولتخواه گفت: توجه ویژه مدیر کل بنیاد شهید به بنیاد شهید وامور ایثارگران کهگیلویه نیزجای بسی تقدیر دارد.
وی افزود: مناسب سازی مسیر گلزار مطهر شهدا در حیطه اختیارات و وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست ومشخص است در حیطه وظایف چه اداره‌ای است.
مدیر بنیاد شهید و ایثارگران کهگیلویه در پایان مطرح کرد: فلسفه  ذاتی بنیاد شهید، برگزاری یادواره و پاسداشت شهدای والا مقام است لذا برگزاری  یادواره‌های قومی- قبیله‌ای و بی کیفیت و یا استفاده ابزاری از یادواره‌های شهدای والامقام در جهت پیشبرد مقاصد و اهداف سیاسی توسط  دیگر نهادها و ادارات، مورد نکوهش بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ملکزاده
Iran, Islamic Republic of
سردار هاشمی اشتباهش اونجا بود که فکر کرد همه هدفشون صداقت و پیشرفته همون اول کار باید همه مدیرها رو عوض و همسوی خودش میکرد
دوگنبدان دیروز
Romania
چطور اقای رییس بنیاد شهید. از تاجگردون انتقاد نکردی و نمیکنی .. ها . چته تاز از خواب بیدار شدی. یا منتسب شدی . ای فیلمها قدیمی شده .
اسلام علیک یا صاحب الزمان عج
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام وتبریک سال نو خدمت مدیریت بنیاد شهید شهرستان کهکیلویه بزرگ در حقیقت برگزاری یا دواره شهدا نه دردی از خانواده شهدا ونه خود شهدا کم می کند این یادواره ها دست مایه ای شده برای تبلیغ وبرداشت های سیاسی که نه خدا ونه شهدا از این عمل راضی نیست ولی دست خدا بالاترین دست است برونداشت این یادواره ها ونتیجه وماحصلش که توسط نهادهای که خودشون را سردمدار نظام از جمله تبلیغات اسلامی مشایی وبقایی واحمدی نژاد شد هنوز هم تجربه نشده برای انها نمیشود از نردبان شهدا بالا رفت و بکذارید ومطمئن باشد کسی یا کسانی که بخواهند از این یادوارها تبلیغات سیاسی کنند چنان خدا پشت گردنی های بزند که برای همیشه نابود بشود
سجاد
Iran, Islamic Republic of
او همرزم شهدا است وبا ادبیات خودشون شجاعانه صحبت می‌کند
شهروندی
Iran, Islamic Republic of
اقای دولخواه فکر کنم شما درک درستی از ارمان واهداف شهدا که خدمت وخدمت گذاری بود ندارید من در کل مخالف اقای هاشمی بوده وهستم اما این مطالب اقای هاشمی کاملا مورد تایید است چون بر می گردد به ضغف که نه بلکه فاجعه مدیریت حاکم بر استان که توسط یک نماینده در نهایت بی کفایتی قبضه شده و با قوم گرایی استان را فلج کرده شما هم برای حفظ صندلی حتما باید چنین اظهاراتی بفرمایید ***********
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب دولتخواه منظور شما از این جمله چیست؟
جای بسی تعجب است شما که هیچ خوانشی با دولت تدبیر و امید ندارید چگونه مطالبه سهم خواهی از استاندار دارید،مختصات سیاسی شما که کاملا مشخص است!
به نظر شما یعنی اگر نماینده کهگیلویه مخالف خط سیاسی استاندار باشد، دیگه نباید بودجه ای و .... به شهرستان کهگیلویه تخصیص پیدا کند؟
آیا اگر نماینده کهگیلویه مخالف سیاسی استاندار است، یعنی دیگه نباید بچه های کهگیلویه به مسئولیت های استانی برسند؟ و نماینده حق نداره این مطالبه را از استاتدار داشته باشد؟
اسلام علیک یا صاحب الزمان عج
Romania
واقعا .وظایف خودش را انجام نمی دهد در حقیقت هیچ جایی هم پاسخگوی حساب وکتاب مالی نیستند فقط .ر کی تا به حال شمرده که تبلیغات در شهر به خاطر مناسبت ها چند بنر در شهر زده که این همه بودجه .
بویراحمدجانباز
Iran, Islamic Republic of
الحق که شایسته گفتی ولی کوگوش شنوا
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم بنیاد شهید دهدشت قطعا فراموش کرده اند که شهدا رفتند تا عدالت و اسایش برای مردم ایجاد شود اتفاقا دفاع از حق مردم مختص این یادواره هاست و قرار نیست اگر کسی به دولتی رای نداد حق انتقاد و مطالبات نداشته باشد ضمن اینکه ایشان نمایند ه و وکیل مردم هستن
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر. دکتر دولتخواه جواب قانع کننده ای بود
همشهری
Iran, Islamic Republic of
ایشان سرپرست هست نه مدیر دوما شما جز یادواره چکار برای خانواده های شهدا کردید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
زمانی که آقای دولت خواه وتشکیلاتش از آقای هاشمی حمایت میکردن یادشون رفت
دوست دار محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
سلام پیشنهاد میکنم بجای این همه داستان سرای برای حاجی عدل مسابقه کشتی در پتروشیمی کلاچو برگزار کنید تا ببینیم کی کی را بر زمین میزند کروووو ول کنید ................... یا هم نماینده از چین وارد کنیم
میرزا قلی خان
Iran, Islamic Republic of
شما که مدیر بنیاد شهید شهرستانی یه سر به خانواده شهدا بزن لااقل اقای هاشمی یکم به کاری دیگش برسه
Iran, Islamic Republic of
شما از کافه ها بزن بیرون از قلیون کشیدن بعد انتقاد کن دولتخواه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1