کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهدی‌ روشنفکر سال نو را تبریک گفت

29 اسفند 1396 ساعت 23:24


مهدی‌ روشنفکر فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با ارسال پیامی سال نو را تبریک گفت.
 
بسمه تعالی
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
سال ۹۶ در حالی به پایان رسید که همراه بود با حوادث بسیار تلخ و ناگواری که بر جشن‌ها و شادی‌های آن فزونی داشت از جمله: انفجار معدن زغال سنگ یورت، زلزله کرمانشاه، آتش سوزی و غرق شدن نفت کش سانچی، واژگونی اتوبوس گچساران – مشهد و چندین سانحه جاده‌ای دیگر و از همه مهتر سانح دلخراش سقوط هواپیمای تهران - یاسوج که منجر به جان باختن عده‌ای از هموطنان عزیز این مرز و بوم شد، عمیقاً موجب تاثر واندوه ملت شریف ایران گردید. بدون شک سفره هفت سین امسال رنگ و بویی متفاوت‌تری نسبت به سال قبل دارد، چرا که جای عزیزانی همچون ایلیا، طاها، شه بُد و ... بر سر این سفره خالی است.
به هر تقدیر، امیدواریم با زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان در آستانه حلول سال جدید و عید باستانی نوروز بتوانیم مرهمی بر زخم‌های بازماندگان آنها باشیم. امید است در آینده تدابیری اندیشیده شود که دیگر شاهد حوادث ناگواری از این قبیل نباشیم.
بدینوسیله حلول سال نو، این عید فرخنده و کهن و این نوروز باستانی را که یاد گار نیاکان ما و پیام آور دوستی، عشق و محبت می‌باشد و همچنین تولد دوباره طبیعت و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات می‌باشد را به تمامی ایرانیان به خصوص مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند سبحان برای همه عزیزان مسئلت می‌نمایم.
مهدی روشنفکر ۱۳۹۶/۱۲/۲۹


کد مطلب: 327085

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/327085/مهدی-روشنفکر-سال-نو-تبریک-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1