تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۳۲۶۸۶۰

دیدار عیدانه خیرین سلامت استان با سه بیمار در یاسوج (+تصاویر)

۰
کبنا ؛دیدار اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت استان ، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت استان، اعضای شورای مشارکت بانوان خیر سلامت استان و شهرستان بویراحمد با خانواده سه بیمار در یاسوج دیدار کردند.
دیدوبازدیدهای عیدانه از سنت‌های کهن مردم ایران است و همیشه این رسم وجود داشته و دارد اما این سنت زیباتر می‌شود وقتی بخشی از این بازدیدها را به بیماران و یا خانواده‌های نیازمند اختصاص دهیم و به‌گونه‌ای سال آینده خود را بیمه کنیم مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدیدها حضور داشتند.
اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت استان در اقدامی جالب در یک روز مانده به عید از خانواده سه بیمار نیازمند در یاسوج دیدار کردند خانواده‌هایی که گویا گرد فراموشی بر چهره آن‌ها نشسته بود و عید بودن یا نبودن برای آن‌ها فرقی نمی‌کند.
اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت استان و شورای مشارکت بانوان مجمع خیرین سلامت استان با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی این سنت حسنه را انجام دادند که بتوانند این را در جامعه نهادینه کنند که اگر هر فردی در ایران به فکر دو یا سه خانواده نیازمند باشد ممکن است هیچ فقیری در شب عید چشمانش گریان نباشد.
این سه بیمار در مزک، مادوان و شهر یاسوج ساکن بودند که اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت و شورای مشارکت بانوان مجمع خیرین سلامت استان با آن‌ها دیدار کردند که یکی مبتلابه بیماری سرطان، یکی مردی که یک سال است در کماست و دیگری پسر جوانی که وضعیت جسمی خوبی نداشت و معلول است.
رئیس شورای زنان خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت استان، مدیرکل امور بانوان استانداری، رئیس شورای مشارکت‌های بانوان مجمع خیرین سلامت شهرستان بویراحمد و اسدی خیر نیک‌اندیش، گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری «کارها را باید به دست مردم سپرد، هرجایی که مردم ورود کردند، به بهترین شکل جواب گرفتیم.»
زینب قربانی افزود: در بین خیرین ما همچنین افرادی را داریم، که از وضع مالی مناسبی برخوردار نیستند، اما همان حداقل داشته خود را صرف امور خیریه کرده است، و بیماران نیازمند را کمک و یاری می‌کنند.
وی با اشاره به برگزاری اولین همایش تجلیل از بانوان خیر سلامت در استان، گفت: ازآنجاکه طبق برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده مقررشده بود، که این همایش در اسفندماه سال جاری برگزار شود، با تشکر از عوامل اجرایی این همایش و دستگاه‌ها، گفت: به دلیل سانحه تلخ هواپیمای تهران به یاسوج و ضمن تسلیت به مردم داغدار استان و خانواده‌های این عزیزان در استان و کشور در غم این عزیزان شریک هستیم، که این همایش در سال ۹۷ با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می‌شود.
وی در پایان از رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت استان، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان، صفایی‌نیا مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، دکتر ذوالعدل، دکتر زاده باقری اعضای هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت استان، معاون امور بانوان استانداری، دبیر شورای استان، رئیس شورای بانوان شهرستان بویراحمد، زمانی مدیر اجرایی مجمع خیرین سلامت استان، خانم‌ها زعیمی، قیصری، حسینی و زهرا داوودی اعضای شورای مشارکت استان و شهرستان بویراحمد و اسدی جوان خیر و نیک‌اندیش قدردانی کرد.
شایان‌ذکر است که در این دیدار حکم عضویت رئیس شورای مشارکت‌های زنان خیر سلامت استان به‌عنوان «عضو شورای زنان مجمع خیرین سلامت کشور» از سوی رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت استان به ایشان اهدا شد./ ایل بانو
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1