کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طرح « آرامش بهاری» در کهگیلویه اجرا می‌شود

28 اسفند 1396 ساعت 15:30


صبح امروز نشست خبری مدیر امور اوقاف و خیریه کهگیلویه با خبرنگاران در دهدشت برگزار شد.
مدیر امور اوقاف و خیریه کهگیلویه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح « آرامش بهاری» که در ابتدای هر سال توسط  اداره اوقاف  برگزار می شود.

امسال نیز از ۲۸ اسفندماه تا ۱۷ فروردین ماه در ۹ بقعه متبرکه کهگیلویه  (امام زاده سید النورالدین (ع)،امام زاده میر سالار(ع)،امام زاده محمد(ع) کوه برد،امام زاده سید محمود(ع)،امام زاده صفدر (ع)طولیان،امام زاده سلطان مهدی (ع)،امام زاده عماد الدین(ع) لنده ) این طرح توسط  مبلغین در ۲ نوبت و در ۲ غرفه  تحت عنوان غرفه « معرفت »و غرفه «کودکان و نوجوانان» اجرا می شود.
روح الله قباد پور عنوان کرد:چهارمین همایش سالانه امام زاده نورالدین (ع) نیز همزمان با تولد امام علی (ع) در ۱۱ فروردین ماه  با حضور مسولان در شهرستان برگزار می شود.
قبادپور گفت: ساخت  زائر سرای امام زاده آقامیر (ع) که با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست نیز تا آخر فروردین ماه دو سقف و ستون آن کامل و آماده بهره برداری می شود همچنین ساخت زائر سرای امام زاده محمد(ع)کوه برد نیز  با پیشرفت ۴۰ درصدی نیز  در حال اجراست .
وی در پایان مطرح کرد:نوروز امسال از مسجد و حسینیه با تمام امکانات که توسط خیرین با اعتباری بیش از ۸۰ میلیون تومان در جوار امام زاده عبدالله  (ع)بیمنجگان ساخته شده ،بهره برداری می شود.


کد مطلب: 326792

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/326792/طرح-آرامش-بهاری-کهگیلویه-اجرا-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1