کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لطفاً به مردم احترام بگذارید؛ به جای استیضاح...

26 اسفند 1396 ساعت 8:58


متن ارسالی
مجلس شورای اسلامی ماهی پرتلاطم را گذراند که درچندسال گذشته کم نظیر بود نمایندگانی که سلامتشان توسط شورای نگهبان تاییدشدتابه نیابت ازملت حافظ بیت‌المال باشندخود از امضای طرح اعاده اموال نامشروع به بیت المال می هراسندوبه درودیوارمیکوبندتاهواسها راازاین طرح هراسناک منحرف کنند واین تلاش شدیداستان کهگیلویه و بویراحمد رادربطن این تلاطم قرارداد.
سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان پایانی تلخ را برای سال ۱۳۹۶، رقم زد و احساسات مردم شریف ایران را از هر قوم و هر نژاد که باشند جریحه دار نمود وازطرفی باعث شروع فعل و انفعالات سیاسی درمجلس شورای اسلامی شد که به استیضاح وزرای راه و شهرسازی و رفاه انجامید
سقوط هواپیمای مسافربری شرکت آسمان و مرگ سخت و تأثر برانگیز همشهریان مظلوم‌مان موج قدرتمندی از احساسات پاک مردم را برانگیخته کرد اما افسوس که بازیگران دنیای سیاست به جای اینکه از این انرژی آزاد شده در جهت رفع اشکالات و احقاق حقوق مردم شریف و مظلوم استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده کنند و با کشاندن مقامات حکومتی به استان و گوشزد کردن کاستی‌های موثر دراین فاجعه بزرگ و جذب امکانات و بودجه‌های لازم برای ترمیم ابعاد فاجعه و توسعه زیرساخت‌های موجود برای جلوگیری از تکرار این گونه فجایع متاسفانه بر موج احساسات مردم سوار شدند تا از این احساسات پاک برای تسویه حساب‌های سیاسی خود بهره گیری کنند اما غافل از این بودند که موج‌سواری حتی از پرواز تهران به یاسوج هم خطرناک‌تر است.
خبره‌ترین موج سوارها هم فقط لحظه و مکان سوار شدن را انتخاب می‌کنند و از زمان و مکانی که پیاده خواهند شد بی خبرند.
روی سخن من با دکتر تاجگردون طراح استیضاح است؛
بهتر نبود بجای استیضاح شتاب‌زده از ظرفیت‌های فضای ایجاد شده برای کمک به یافتن و انتقال اجساد و زمینه سازی برای جلوگیری از تکرار این فاجعه بهره می‌بردیم؟
بهتر نبود بجای رنجاندن وزیری که به یاسوج آمده بود تا امکانات وزارت را بسیج کند همراهی می‌کردیم و وزیر رااجبارا به سنگرتقابل هل نمی‌دادیم؟
بهتر نبود منتظر نظر کارشناسان می‌ماندیم تا مقصر را بشناسیم؟
آیا تجهیزات فرودگاه یاسوج مربوط به چندسال پیش است؟
آیا بهتر نبود این اتفاق غمبار و وحشتناک را به سیاست آلوده نمی‌کردید؟
آیا این حق مردم نیست که به شعورشان احترام بگذارید؟
شما دو دوره است که ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارید، خدا شاهد است که روزی که برای اولین بار به ریاست کمیسیون انتخاب شدید همچون کودکان شادمانی کردم و گریستم و با خود از محرومیت پایان یافته و مسیر شکوفایی آغاز شده داستانها ساختم اما افسوس که شما می‌دانستید، فرودگاه یاسوج نیاز شدیدی به تکمیل و توسعه باند دارد تا هواپیمای جت بتواند بنشیند و برخیزد اما کاری نکردید!
افسوس که شما می‌دانستید فرودگاه یاسوج نیازشدیدی به تجهیزات ناوبری و ایمنی پرواز دارد، اما توجه نکردید!!!!!!
شما سالهاست می‌دانستید که پرواز یاسوج خواهد افتاد(به دلیل وضعیت نا ایمن و ...) و فقط زمان دقیقش را نمی‌دانستید، جناب دکتر که هر انسان تحصیلکرده ای این را می‌دانست و اکثر کسانی که امکانش را دارند هرگز گذرشان به فرودگاه یاسوج نیفتاده و نخواهد افتاد که شما و تعداد زیادی از سیاسیون از همین خیل مسافران فرودگاه‌های شیراز و اهواز هستید (البته دکتر تاجگردون پرواز گچساران دارند)
جناب آقای دکتر تاجگردون شما با همه چیز سیاسی برخورد می‌کنید اما کاش از اندوه دیگران بهره برداری سیاسی نمی‌کردید، اگر فرض بر این بگذاریم که وزیر راه مقصر اصلی این فاجعه بود، آیا نماینده بویراحمد بیشتر از شما مستحق اعاده دعوا بر علیه وزیر راه نبود؟
اگر فرض را بر کمکاری نماینده بویراحمد بگذاریم چرا همه انرژی‌تان را در استیضاح وزیر رفاه مصرف کردید و در استیضاح دکترآخوندی تماشاگر صرف بودید؟
به نظرشما جای فریادهایی که بالبان خشکیده و دستان لرزان برسر وزیر رفاه می‌کشیدید در استیضاح وزیر راه خالی نبود؟
آیا واقعاً سطح آگاهی ما مردم را در همین اندازه می‌دانید که متوجه نشویم که شما از این اتفاق وحشتناک برای تسویه حساب با دکتر ربیعی استفاده کردید؟
به نظر شما مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد حق ندارند، بپرسند که چرا دکتر تاجگردون بجای وزیر راه که مسوول مستقیم فرودگاه و ناوگان هوایی است، یقه دکتر ربیعی وزیر رفاه را چسبیده است؟
آیا نمی‌توان استنتاج کرد که انحراف افکار عمومی از امضا نشدن طرح اعاده اموال نامشروع توسط جنابتان و سایر دوستان بجز حاج زارع نماینده محترم بویراحمد که دراین استیضاح نمایشی هم به‌حق همراهی نکردند و مقاومت دکتر ربیعی در مقابل تغییر وضعیت بعضی کارگران قراردادی و پیمانی و ندادن بعضی امتیازات زمینه ساز این استیضاح پرشور بوده است؟
اینکه با امکانات مشروع همکاران دنا را با بلدوزردی صاف می کنید تا افکار عمومی را منحرف کنید به خودتان مربوط است
اینکه شما با رای اصلاحات به مجلس می‌روید، ولی برای ریاست مجلس بر خلاف فراکسیون اصلاح‌طلبان و به نفع لاریجانی اصولگرا تلاش می‌کنید به خود شما و مردم حوزه انتخابیه شما مربوط است اما شما را به خدا قسم می‌دهم نماینده کهگیلویه مظلوم را وارد بازی‌های سیاسی نکنید، زیرا مردم کهگیلویه خاطرات بسیار بدی از ماجراجویی‌های سیاسی وکلای مجلس داریم و در این رفتارها نقشی بهتر از قربانی نصیب نماینده کهگیلویه نخواهد شد و عواقبش را باید پروژه های نیمه متروک و متروک کهگیلویه بپردازند کهگیلویه سال‌های عمرشان از کیلومترهای طولشان هم پیشی گرفته است.
خداوند همه ما را هدایت کند که قلم و قدم را جز برای رضای خدا بر نداریم و سایه پر نعمت مقام معظم رهبری و نظام مقدس اسلامی را برمرز و بوم ایران مستدام دارد، ان شاالله.
--------------------------------
میر آرش تقوی


کد مطلب: 325940

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/325940/لطفا-مردم-احترام-بگذارید-جای-استیضاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1