تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۳۲۵۶۲۸

مواضع استاندار کهگیلویه و بویراحمد خلاف تاجگردون و هاشمی‌پور بود / احمدی: آخوندی به نفع استان است

۳
۰
کبنا ؛ 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی پروازهای صبح و عصر در استان خبر داد و گفت: در این رابطه با شرکت های هواپیمایی ایران ایر و ماهان رایزنی شده است.

به گزارش کبنا،استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی، اظهار داشت: اگر نتوانیم در بحث صادرات موفق عمل کنیم تولید درون گرا آرام آرام خاموش می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید پیگیر حل مشکلات تولیدکنندگان باشند، افزود: دولت مدام تاکید می کند که مدیران ما باید وقت بگذارند و پاسخگو باشند، بنابراین در چنین جلساتی نباید مشکلات جزئی مطرح شود.
احمدی عنوان کرد: اینکه مدیران بخواهند ارباب رجوع را به استانداری احاله دهند روش غیراداری و ناسالمی است و از ناکارآمدی مسئول ناشی می شود مدیران ما باید آرام آرام یاد بگیرند که به عنوان مسئول یک دستگاه تخصصی وقت بگذارند، اینکه امورات مردم را در جلسات فرابخشی مطرح کنیم نشان دهنده بی توجهی ما است.
وی به سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج اشاره داشت و ابراز کرد: این سانحه هوایی، حادثه تلخی بود اما تلخی این حادثه هیچ تاثیری روی عزم ما برای آینده استان نمی گذارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگرچه استیضاح حق نمایندگان مجلس است اما حضور مجدد آخوندی در وزارت راه شانس بهتری به استان می دهند زیرا وی دو بار به استان آمده، مشکلات و مطالبات ما را از نزدیک دیده و قول داده که سیستم ناوبری فرودگاه را تقویت کند.
احمدی عنوان کرد: از نظر راه اندازی مجدد پروازها نیز وزیر راه با دو شرکت هواپیمایی ایران ایر و ماهان صحبت کرده و برنامه داریم پروازها در دو نوبت صبح و عصر راه اندازی شود. س
وی بیان کرد: احتمالا مجموعه هوانوردی کشور به دنبال تغییر مسیر پرواز هستند که پرواز تهران-یاسوج به جای عبور از بالای قله دنا، از مسیر تهران-اصفهان به نجف آباد- پاتاوه عبور کند که البته در حد یک پیشنهاد و در حال بررسی است.
به گزارش کبنا، در حالی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد آخوندی وزیر راه را به نفع استان کهگیلویه و بویراحمد می‌داند دو تن از نمایندگان استان (هاشمی‌پور و تاجگردون) موافق استیضاح وزیر راه و شهرسازی بودند و در مخالفت با آخوندی اظهارات تندی کردند.
همچنین جمعی از مردم یاسوج در مصلی امام خمینی(ره) با شعارهای آخوندی استعفا بده از وی انتقاد کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

معلم
Iran, Islamic Republic of
میشه جناب استاندار درباره نفع ایشان برای استان توضیح بدهند
Iran, Islamic Republic of
خوب نفعشو دیدیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی پور نمایند ه شهرستانهای گهگیلویه بهمئی چرام و لنده .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1