کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز فروش نوروزی فروشگاه سیتی سنتر در گچساران (+تصاویر)

22 اسفند 1396 ساعت 23:25


مدیر فروشگاه سیتی سنتر گچساران با اشاره به آغاز فروش فوق العاده این فروشگاه‌ در قالب عیدانه لبخند نوروزی از ارائه تخفیفات ویژه در این فروشگاه خبر داد.
سپهدار علیزاده در گفتگو با کبنانیوز ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و تندرستی و موفقیت برای شهروندان گچسارانی در تشریح جزئیات عیدانه نوروزی فروشگاه سیتی سنتر گفت: به مناسبت آغاز سال نو و ایام نوروز این فروشگاه  فروش فوق العاده کالاهای خود را را با تخفیفات ویژه به شهروندان آغاز کرده است .
علیزاده عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا شهروندان بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را به بهترین شکل ممکن از فروشگاه‌ سیتی سنتر خریداری کنند.
وی با تاکید بر اینکه مشتری مداری و تکریم مشتری به همراه کنترل کیفیت و تضمین سلامت کالا از اهداف فروشگاه سیتی سنتر است، افزود: این فروشگاه تلاش می‌کند با در نظر گرفتن این دو موضوع خدمات ویژه‌ای به شهروندان ارائه کند.
وی در ادامه گفت: در عیدانه لبخند نوروزی سال ۱۳۹۷ انواع برنج و مواد غذایی خارجی به قیمت بندر دیلم و گناوه و انواع پوشاک، کیف و کفش زنانه، مردانه، بچه گانه ۱۰ الی ۳۰ درصد تخیف و همچنین لوازم جانبی موبایل، تزیینی و کادویی ۲۰ درصد تخفیف بفروش می رسد.
علیزاده عنوان کرد: این فروشگاه آجیل و خشکبارایام نوروز شهروندان گچسارانی  را به قیمت نمایندگی و بسیار مناسب عرضه می کند.
مدیر فروشگاه  بزرگ سیتی سنتر گچساران ابراز داشت: ۲۰ درصد تخیف بلیط استفاده از شهر بازی کودکان  به مدت ۱۵روز (یک فروردین تا ۱۵فرودین) هدیه فروشگاه سیتی سنتر به همشهریان و مهمانان نوروزی  به مناسبت سال نو و ایام نوروز می باشد.
علیزاده درپایان گفت: فروشگاه بزرگ سیتی سنترگچساران در ایام نوروز هرشب با برنامه های شاد و متنوع که توسط هنرمندان محبوب استانی و شهرستانی اجراء می شود در خدمت شهروندان فهیم گچسارانی می باشد.
 
 


کد مطلب: 325351

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/325351/آغاز-فروش-نوروزی-فروشگاه-سیتی-سنتر-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1