کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقام پنجم فرمانداری گچساران در بین فرمانداران کشور

22 اسفند 1396 ساعت 20:23


ظهر امروز آخرین نشست شورای اداری شهرستان گچساران با حضور فرماندار، اعضای شورای تأمین و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
 
به گزارش کبنا، در این نشست عبدالرحیم رحیمی با اشاره به برگزاری همایش فرمانداران کشور در تهران اظهار کرد: وزارت کشور بر اساس ارزیابی‌های یک‌ساله خود فرمانداران برتر را مشخص و آن‌ها را معرفی کرد.
 
فرماندار گچساران بابیان اینکه برای اساس ارزیابی‌هایی که از سوی وزارت کشور انجام می‌شود، گفت: در سه سال متوالی فرمانداری شهرستان گچساران به‌عنوان فرماندار برتر در سطح استان معرفی می‌شود که این مقام همه مرهون زحمات و تلاش دستگاه‌ها و همکاری خوب روسای ادارات است.
 
وی با اشاره به کسب رتبه برتری فرمانداری گچساران در کشور گفت: در این زمینه از بین ۴۳۰ فرماندار شهرستان در کل کشور، فرماندار گچساران با کسب امتیاز بیش از ۴ /۹۹ درصد به‌عنوان پنجمین فرماندار برتر در کشور معرفی شد.
 
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: در این ارزیابی که در همه سطوح مأموریت و وظایف با رویکرد رضایتمندی مردم صورت گرفته دو استانداری و ۱۴ شهرستان به‌عنوان دستگاه‌های برتر بیشترین امتیاز را به خود اختصاص دادند.


کد مطلب: 325308

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/325308/مقام-پنجم-فرمانداری-گچساران-بین-فرمانداران-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1