کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منطقیان: از استاندار حمایت می‌کنیم / به شخص‌محوری معتقد نیستم / راز سکوت «منطقیان» مشخص شد(+تصاویر)

23 اسفند 1396 ساعت 1:02


نشست هم اندیشی اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ با حضور محمود منطقیان، برخی مدیران، تعدادی از اعضای شورای شهر شهرهای کهگیلویه بزرگ، چهره‌ها و تعدادی از ریش سفیدان جریان اصلاحات، برخی جوان و رسانه‌های اصلاحات برگزار شد.
 
محمود منطقیان چهره شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ در این نشست به تبین مهم‌ترین برنامه‌ها و رویکرد کلی جریان اصلاحات در کهگیلویه پرداخت.

منطقیان ضمن گرامی داشت یاد وخاطره قربانیان حادثه سقوط هواپیما و تسلیت به بازماندگان ازنبود فرهنگ عذرخواهی در بین مسئولان انتقاد کرد.
 
چهره شاخص اصلاح طلبان با انتقاد از برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی گفت: حقیقتاً فضای مجازی نعمت بزرگی است که در اختیار بشر قرار گرفته و می‌توان از آن استفاده درست وبه جا کرد ولی مشاهده می‌شود گاهی حرف‌ها، صحبت‌ها و تهمت‌های رواج داده می‌شود و عده‌ای بدون مطالعه و بررسی صحت و سقم آن اقدام به انتشاران می‌کنند.
 
وی نقد و خویشتن داری را دو عنصر مهم اخلاقی، اجتماعی دانست و گفت: اشکالات را بپرسیم تحقیق کنیم و بی دلیل به کسی تهمت ناروا نزینم و بدانیم نقد گوهر اصیلی است که جوامع بشری پیشرفته آن را در وجود خود وجامعه نهادینه کردند که البته باید نقد از روی مطالعه و تحقیق باشد.

منطقیان در ادامه به بحث اختلافات قدیمی جریان اصلاحات در کهگیلویه بزرگ اشاره کرد و گفت: به طیف بندی و شخص محوری معتقد نیستم و اساس کار سیاسی را، حاکمیت خرد جمعی میدانم. در ارتباط با اختلاف بنده با دوست و هم فکر بزرگوارم آقای لاهوتی، حاضرم با حضور بزرگان، جوانان و اصحاب رسانه، به آن پرداخته شود و قضاوت را به مردم و افکار عمومی واگذار کنیم.
 
منطقیان با انتقاد شدید از کسانی که وی را به قوم گرایی متهم کردند گفت: خدای خود را شاهد بگیرید و نگاه کنید کدام یک از وابستگان قومی بنده در جایی مسئولیت گرفتند؟ برای کدام یک از وابستگان و نزدیکان فامیلی خودم رایزنی کردم. انصاف داشته باشید و بدانید بنده جز مدت محدود ۴ ماهه هیچگاه در عمر سیاسی و کاری خود مسئولیتی نداشتم و بر خلاف خیلی از بزرگان جریان اصلاحات در استان و شهرستان که به‌واسطه همین جریان مدیریت گرفتند و حتی نماینده مجلس شدند، در دهدشت، ماندم و یقین بدانید بعد از این نیز در کنار مردم شهر ودیارم خواهم ماند.

منطقیان در ادامه به بحث مهم انتخابات ۷ اسفند مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: ساختار و عملکرد مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه، در ادامه مسیر، دچار انحرافاتی جدی شد که ترجیح دادم سکوت را برگزینم.
 
منطقیان در مورد عملکرد استاندار جدید کهگیلویه وبویر احمد گفت: صراحتاً عرض می‌کنم حمایت ما از استاندار، به تبع حمایت قاطعانه ما از دولت تدبیر وامید ادامه دارد و از اقدامات دکتر احمدی تا جایی که بر اساس قانون، حقوق مردم و رفع نیازهای مادی و معنوی مردم باشد حمایت می‌کنیم اما معتقدم، استاندار می‌تواند از پتانسیل و توانمندی اجتماعی جریان ما در راستای خدمت به مردم استفاده کند زیرا جریان ما دارای پایگاه مردمی بالایی است و گواه روشن آن موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و چرام و همین طور پیروزی در انتخابات شورای شهر در دهدشت وچرام و انتخاب شهرداران این شهرهاست.
 
وی ادامه داد؛ تاکید می‌کنم همان گونه که در کارزار انتخابات ریاست جمهوری شبانه روز در کنار ستاد دکتر روحانی بنده و همه جریان برای پیروزی دولت فعلی تلاش کردیم و همان گونه که در دو شهرستان کهگیلویه و چرام مسئولان ستاد از نزدیکان ما بوده و الحمدالله نتیجه هم نتیجه امید بخش و روشنی بود، از دولت فعلی و استاندار محترم و تیم اداری وی تا جائی که حقوق مردم محترم شمرده شوند یقیناً حمایت می‌کنیم.
 
         
 


کد مطلب: 325284

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/325284/منطقیان-استاندار-حمایت-می-کنیم-شخص-محوری-معتقد-نیستم-راز-سکوت-مشخص-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1