تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۲
کد مطلب : ۳۲۵۲۸۴

منطقیان: از استاندار حمایت می‌کنیم / به شخص‌محوری معتقد نیستم / راز سکوت «منطقیان» مشخص شد(+تصاویر)

۱۴
۰
کبنا ؛نشست هم اندیشی اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ با حضور محمود منطقیان، برخی مدیران، تعدادی از اعضای شورای شهر شهرهای کهگیلویه بزرگ، چهره‌ها و تعدادی از ریش سفیدان جریان اصلاحات، برخی جوان و رسانه‌های اصلاحات برگزار شد.
 
محمود منطقیان چهره شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ در این نشست به تبین مهم‌ترین برنامه‌ها و رویکرد کلی جریان اصلاحات در کهگیلویه پرداخت.

منطقیان ضمن گرامی داشت یاد وخاطره قربانیان حادثه سقوط هواپیما و تسلیت به بازماندگان ازنبود فرهنگ عذرخواهی در بین مسئولان انتقاد کرد.
 
چهره شاخص اصلاح طلبان با انتقاد از برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی گفت: حقیقتاً فضای مجازی نعمت بزرگی است که در اختیار بشر قرار گرفته و می‌توان از آن استفاده درست وبه جا کرد ولی مشاهده می‌شود گاهی حرف‌ها، صحبت‌ها و تهمت‌های رواج داده می‌شود و عده‌ای بدون مطالعه و بررسی صحت و سقم آن اقدام به انتشاران می‌کنند.
 
وی نقد و خویشتن داری را دو عنصر مهم اخلاقی، اجتماعی دانست و گفت: اشکالات را بپرسیم تحقیق کنیم و بی دلیل به کسی تهمت ناروا نزینم و بدانیم نقد گوهر اصیلی است که جوامع بشری پیشرفته آن را در وجود خود وجامعه نهادینه کردند که البته باید نقد از روی مطالعه و تحقیق باشد.

منطقیان در ادامه به بحث اختلافات قدیمی جریان اصلاحات در کهگیلویه بزرگ اشاره کرد و گفت: به طیف بندی و شخص محوری معتقد نیستم و اساس کار سیاسی را، حاکمیت خرد جمعی میدانم. در ارتباط با اختلاف بنده با دوست و هم فکر بزرگوارم آقای لاهوتی، حاضرم با حضور بزرگان، جوانان و اصحاب رسانه، به آن پرداخته شود و قضاوت را به مردم و افکار عمومی واگذار کنیم.
 
منطقیان با انتقاد شدید از کسانی که وی را به قوم گرایی متهم کردند گفت: خدای خود را شاهد بگیرید و نگاه کنید کدام یک از وابستگان قومی بنده در جایی مسئولیت گرفتند؟ برای کدام یک از وابستگان و نزدیکان فامیلی خودم رایزنی کردم. انصاف داشته باشید و بدانید بنده جز مدت محدود ۴ ماهه هیچگاه در عمر سیاسی و کاری خود مسئولیتی نداشتم و بر خلاف خیلی از بزرگان جریان اصلاحات در استان و شهرستان که به‌واسطه همین جریان مدیریت گرفتند و حتی نماینده مجلس شدند، در دهدشت، ماندم و یقین بدانید بعد از این نیز در کنار مردم شهر ودیارم خواهم ماند.

منطقیان در ادامه به بحث مهم انتخابات ۷ اسفند مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: ساختار و عملکرد مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه، در ادامه مسیر، دچار انحرافاتی جدی شد که ترجیح دادم سکوت را برگزینم.
 
منطقیان در مورد عملکرد استاندار جدید کهگیلویه وبویر احمد گفت: صراحتاً عرض می‌کنم حمایت ما از استاندار، به تبع حمایت قاطعانه ما از دولت تدبیر وامید ادامه دارد و از اقدامات دکتر احمدی تا جایی که بر اساس قانون، حقوق مردم و رفع نیازهای مادی و معنوی مردم باشد حمایت می‌کنیم اما معتقدم، استاندار می‌تواند از پتانسیل و توانمندی اجتماعی جریان ما در راستای خدمت به مردم استفاده کند زیرا جریان ما دارای پایگاه مردمی بالایی است و گواه روشن آن موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری در کهگیلویه و چرام و همین طور پیروزی در انتخابات شورای شهر در دهدشت وچرام و انتخاب شهرداران این شهرهاست.
 
وی ادامه داد؛ تاکید می‌کنم همان گونه که در کارزار انتخابات ریاست جمهوری شبانه روز در کنار ستاد دکتر روحانی بنده و همه جریان برای پیروزی دولت فعلی تلاش کردیم و همان گونه که در دو شهرستان کهگیلویه و چرام مسئولان ستاد از نزدیکان ما بوده و الحمدالله نتیجه هم نتیجه امید بخش و روشنی بود، از دولت فعلی و استاندار محترم و تیم اداری وی تا جائی که حقوق مردم محترم شمرده شوند یقیناً حمایت می‌کنیم.
 
         
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کریم
Iran, Islamic Republic of
اینا که اکثراً به آقای عدل هاشمی رأی دادند اصلاح طلبیشو کجا بود
طاهری
Iran, Islamic Republic of
واقعا چطور هیچ کدام از ریش سفیدان و معتمدین جریان در کهگیلویه نیستند فقط جوانان
سنافکیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر پرفسور خوشتیپ سردار سرلشکلر سرتیپ خادمی................................................
وحیدی نیا
Iran, Islamic Republic of
گذشته از شماها دیگه
صالح پور
Iran, Islamic Republic of
با سلام مدیر محترم سایت خبری کبنا نیوز ضمن تشکر از اطلاع رسانی های خوبتان در همه زمینه ها در رابطه با کامنت ها چرا سلیقه ای عمل میکنید و بعضی از کامنت ها را حذف و یا اصلاح می کنید. به خدا قسم سه مدیر آقایان ز-ت-م از شهرستان کهگیلویه در این جلسه هستند که هم با بزرگواری بوده اند هم آقای موحد و هم با آقای هاشمی- لطفا ننویسید اصلاح طلبان بنویسید اصلاحطلبان و بعضی از فرصت طلبان -آقای ز خودش و فامیلش خانوادگی ،اجدادی با آقای موحد هستند حالا هم شیک نشسته که چی
فردا
Iran, Islamic Republic of
خوشحال باشید که اصلاحتی هستید داخل این مملکت هر کس دنبال خویش قوم خودش می باشد
باگ
Iran, Islamic Republic of
میگم چکاره هستی
رها
Iran, Islamic Republic of
کسی که مثل باقر به اصولگرا حمایت میکنه دیگه مهره سوخته است.
دهدشتی آباد
Iran, Islamic Republic of
خدایی خیلشون تا به حال رای هم به اصلاحات هم نداده اند ...
اصلاح طلب... غیره خدا رحم کنه
اشنا
Italy
اصلاحات پیروزه انشاءالله
رضایی
Iran, Islamic Republic of
درود براصلاح طلبان اصیل
حسینی
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات یه تفکره همیشه زنده هست
ناشناس
Italy
درود درود
Iran, Islamic Republic of
سلام ماکه چهره شاخصی اصلاح طلبی بین اینها نمیبینیم بجز یک نفر که خدایش رحمت کند بقیه یا درصف بزرگواری بودند یا عدل هاشمی مثل لیدرشان
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1