تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۳۲۵۲۳۴

حرف‌های تکان دهنده تاجگردون در صحن علنی مجلس؛ ای دنا تو مقصر بودی که قامتت بلندتر از تصور من و ربیعی بود / من از پشت کوه آمده ام/ چرا روزنامه های معلوم الحال را بسیج می کنید که قومیت مرا زیر سوال ببرد

۳۴
۰
کبنا ؛




رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: در امور فقرا بود که مجلس ایستاده تر از دولت و شما بود، در امور کارگران ما مستقل تر از شما عمل کردیم، حتی در بحث بدهی های دولت به تامین اجتماعی نیز ما به دفاع پرداختیم.


غلامرضا تاجگردون در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۲ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی به تشریح دلایل خود در موافقت با استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت و گفت: کلام امروزم صرفاً در قالب قسمی است که در آغاز این راه در برابر قرآن، قانون اساسی و مجلس خوردم، است.


رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تمامی استیضاح های مهم تاریخ دو گفتمان مطرح بوده است؛ امروز از ساحت قانون اساسی، صحن مجلس، دولت، مردم و نمایندگان دولت عذر می خواهم اگر مطالبی گفته می شود که در شأن مجلس و دولت نیست، اظهار داشت: ۴ سال و ۶ ماه پیش در پشت این تریبون از آقای ربیعی دفاع کردم، آن روز ربیعی برای من عبادی بود که پاک بود، عبادی بود که ضد ظلم و فساد، مستقل بود و می دانست در پای این انقلاب و حکومت اسلامی خون ریخته شده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز اتفاق دیگری رخ داده است؛ آقای ربیعی از من نخواسته اند که به ایشان رأی دهم، من و جمعی از استیضاح کنندگان به دفتر وی رفتیم و به او اعلام کردیم که می دانیم از همه طرف به شم هجمه شده است، می دانیم همه از شما مطالبه می کنند، می دانیم بنگاه ها از شما مطالبه دارند، اما به یک شرط از شما حمایت می کنیم که علی ربیعی مستقل باشی و حتی با من معامله نکنی.

وی با اشاره به اینکه ۴ سال و ۶ ماه پیش ما با تو همراه بودیم تا خوب کار کنی و بخشی از برنامه هایی را که امروز به آنها اشاره کردی را اجرا کنی، اضافه کرد: حال حاضر را رها و بسیاری از بخش های مهم مملکت را معطل تصمیمات خود کرده‌اید.

تاجگردون تصریح کرد: اینکه معطل شوید که چه می شود و چه کسی، چه چیزی را می گوید، خطا است. در کمیسیون با آقای نوبخت نیز اعلام کردم که نمی توان رئیس سازمان تامین اجتماعی را یک سال معلق در هوا نگه داریم، نمی شود رئیس سازمان بازنشستگی را معطل کنیم. این رفتارها خطاست.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه آقای ربیعی، شما گفتید که از بدنه کارگران هستید و ما نیز قبول داریم. من امروز از زبان کارگرانی که به حق خود نرسیده اند می گویم که چه زمانی صدایی از دولت آمد که بگوید می خواهیم مشکلات کارگران قراردادی را حل کنیم؟؛ اظهار داشت: در امور فقرا بود که مجلس ایستاده تر از دولت و شما بود، در امور کارگران ما مستقل تر از شما عمل کردیم، حتی در بحث بدهی های دولت به تامین اجتماعی نیز ما به دفاع پرداختیم.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بانک رفاه کارگران که نمی دانیم پسوند کارگر را دارد یا خیر؛ حق کارگر است نه هزاران میلیارد تومان بدهی بانک به تامین اجتماعی برای پرداخت حقوق کارگران. من به عنوان نماینده باید امروز در برابر مجلس بگویم پول دهید تا بدهی بانک را رفع کنیم؛ حق کارگر آنجا پنهان شده است.

وی با تاکید بر اینکه بانک رفاه کارگران را ذلیل و بانک های دیگر را اجیر کرده اید تا حق کارگر مظلوم را پرداخت کنند، عنوان کرد: من امروز آدم لاریجانی نیستم، در بین امیدی ها و هم حزب های من نگویید اینها مامور لاریجانی هستند؛ نروید در بین پایداری ها بگویید اینها مامور روحانی هستند تا مرا بیاندازند. من و دیگر استیضاح کنندگان نمایندگان مردم و وامدار قسمی هستیم که ادا کرده ایم.

هیچ کس عذرخواهی نکرد

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من نماینده مردمی هستم که جنازه آنها بالای قله دنا هنوز هستند، هیچ یک از دولت حاضر به عذرخواهی نشد. چرا از استیضاح کوتاه بیایم، آیا از خون می توان گذشت؟

نماینده مردم گچساران در مجلس دهم شورای اسلامی بیان داشت: در استیضاح قبلی شما گفتم ربیعی عذرخواهی کرد بنابراین او را ببخشیم، اما الان یک نفر عذرخواهی نمی کند و می گویید هواشناسی گزارش غلط داده است. نمایندگان روز اول حادثه هواپیما به مرکز هواشناسی رفتیم، سازمان هواشناسی توضیح فنی و گزارش مکتوب داد و تمام وزرا پیام دادند که مستندات را داریم، کارشناس مظلوم که می دانم بعد از صحبت های من چه بلایی سرش می آید، گزارش را داخل پوشه من گذاشت و گفت می داند دیگر این گزارش به دست ما نخواهد رسید.

تاجگردون تاکید کرد: هیچ کس عذرخواهی نکرد، ای دنا تو مقصر بودی که قامتت بلندتر از تصور من و آقای ربیعی بود.

هواپیما بیمه نبود

وی گفت: من اولین نفری بودم که به رئیس بیمه ایران زنگ زده ام و گفتم می دانم هواپیما ATR  بیمه نیست خواهش می کنم برای حقوق بیمه گر آن عزیزان اعلام نکنید و بیمه مجدد کنید، به رئیس شرکت هواپیمایی آسمان زنگ زدم و خواهش کردم که موضوع را پیگیری کنند، شما حتی هواپیمایتان را بیمه نکردید.

قول و پول را بسیج کردید که امروز استیضاح انجام نشود

تاجگردون با انتقاد از مدیریت ربیعی در وزارت تعاون گفت: قول و پول را بسیج کردید که امروز استیضاح انجام نشود، آقای ربیعی من لر هستم من از پشت کوه آمده ام و افتخار می کنم، ۸ سال در کنار دولت بودم چرا روزنامه های معلوم الحال را بسیج می کنید که قومیت مرا زیر سوال ببرد.

مسئله ما قداست و اصالت دولت است

نماینده مردم گچساران در مجلس دهم شورای اسلامی بابیان اینکه از حق مردم کوتاه نمی آید، ادامه داد: من هم برای دختر سانچی گریه کرده ام، من هم شب عید برای یتیم گریه می کنم، اما تنها مسئله ما دختر سانچی و یتیم نیست بلکه مسائل زیادی داریم، مهمترین مسئله من قداست و اصالت دولت است، من از دولت ضعیف بدم می آید، من از وزیر ذلیل بدم می آید، من بدم می آید که در برابر تاجگردون و پزشکیان کرنش کنید.

این نماینده اصلاح طلب گفت: اگر اصلاح طلبی این است که برای پست، کرنش کنی، من اصلاح طلب نیستم، اصلاح طلب به صداقت و به این است که بماند و حرفش را بزند و برود، واقعیت جامعه است که باید پای حرفمان بیاستیم.

 این نماینده مجلس تاکید کرد: به کریم الله مجید خدا لعنت کند اگر من بخواهم از امروز تا به انتهای عمرم با دولت و رئیس جمهور که نه به حرف من نه تو و دیگران مصالحه کند، ربیعی بیافتد که دوست من بیاید. سالها است که این گله با این گرگ آشنا است، آنها را به جان ما نیاندازید ما وام دار رای مردم هستیم.

ساختار وزارت ایراد دارد

تاجگردون در بخشی دیگر گفت: از مقام معظم رهبری برای اشتغالزایی مجوز گرفته ایم اما چه اتفاقی افتاد، چرا برای ما عکس نشان می دهید آقای وزیر ما فیلم و روند پیش روی کار و اشتغالزایی را می خواهیم، روند آن چیزی نیست که شما می گویید، ساختارهای شما ایراد دارد.

وی خطاب به ربیعی  بیان داشت: وزیر بمانی یا بروی، دوست هستیم، اما بدانید این راه صواب دولت جمهوری اسلامی نیست، خیلی از وزرا از دوستان ما است اما حریم شان انقدر وزین است که نمی توانیم به آنها حرف بزنیم، وزارت یعنی قداست، قانون اساسی این اجازه را به شما داده است، خجالت می کشم لیستی از همکارانم را که در بانک رفاه کارگران ارائه دهم، چرا همکاران پاک و منزه در اصولگرا و اصلاح طلب در جامعه را بدبین می کنید.

وقت استیضاح امروز است

وی تاکید کرد: اگر لکه باج خواهی، سو مدیریت، فشار از جانب من دیده ای ارائه بدهید، هر چه سوال کردید یا مشورت داده ام یا چون می دانستم سر کار هستم حرفی نزده ام.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات بیان داشت: صدا و سیما ۱۰ روز است برای وزیر ربیعی و دیگری کار می کند، سازمان صدا و سیما بعد از دو سال میلش کشید دکتر عارف و دکتر پزشکیان را نشان دهد و درباره استیضاح ها سوال می کنند که دکتر عارف و پزشکیان می گویند الان وقت استیضاح نیست، دکتر عارف مردم می گویندعید ما را خراب کردند تا عیدشان آرام باشد وقت استیضاح همین الان است، عید باید با مردم و مظلومین باشیم و با کسانی باشیم که دیگر بین ما نیست./


نام شما

آدرس ايميل شما

وااال
Iran, Islamic Republic of
آقا زارع چی گفتنوشته مگه نماینده مردم نییتن
بویراحمد اصیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت مرد
Iran, Islamic Republic of
ای دنا،ای کبوتران در برف دمیده،ای بویراحمد شرمنده ام که .انتخاب کردیم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
ما مردم یاسوج از همینجا از دکتر تاجگردون بخاطر دفاع از حقوق استان و سخنان شجاعانه اش تشکر میکنیم
یورد خالی
Iran, Islamic Republic of
.ثابت شد ....
شهروند
Iran, Islamic Republic of
همین که تاجگردون رو داریم بسه . آقای تاجگردون مطمئن باش هر چقدر هم خرابت کنن تو در ذهن ما همون انسان با اقتدار و توانا میمانی . ??
رحیمی حسن اباد
Iran, Islamic Republic of
تاج۰ ربیعی۳
شهروند
Romania
خون شصت و شش نفر حادثه سقوط هواپیما فدای پیمون های دوستان و فامیل
مهرشاد اکبری
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع کجایی؟دقیقا کجایی؟
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت طرفداران زارعی !!!!
بویراحمد .
حیدراباد لودابی
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب تاجگردون....احسنت....م نمایی عده ای را ثابت کردی.کاش چند نفر مث شما استان ما داشت ..آدم واقعی ..نه فقط پست داشته باشن
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون
درود
درود
اصلاحطلب
Romania
جناب تاجگردون از ربیعی چه می خواستی که قبل از تو نصیب دیگری شد به راستی ىظاهری چه تحفه ای بود که ربیعی باید آن را مدیرکل کند اگر به درخواست تو نبود آن هم با وجود چند دکتر در این سازمان لابد ربیعی خواب دیده بود که مظاهری با سابقه ضعیف توانمندیش از آنها بیشتر بود پس چرا گفتی. من از وزیری که مستقل نیست بدم میاد ??
محمودي
Romania
جناب تاجگردون آیا اون موقع که .ناکارآمد رو مدیرکل .نمکرد لابد نرمش قهرمانانه میکرد?
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
تو صدای ما بودی. تو امروز یک لشکر بودی. دمت گرم. امروز که شرافت مجلس با یک پیامک به یغما رفت تو شریف ماندی... کهگیلویه و بویراحمد وزنی پیدا کرد سنگین تر از مجلس... تمام قد به افتخار تو خواهیم ایستاد
سحر
Iran, Islamic Republic of
درود بر بزرگ مرد با غیرت لر ،تاجگردون عزیز
لیاقتت خیلی بالاتر از اینهاست
خدا پشت و پناهت
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
میگم امیرکبیر قرار بود وزیر علوم را استیضاح کنه چون رحیمی را از ریاست دانشگاه برکنار کرد!!!!!
چیشد؟؟؟؟؟
باگ
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی و تاجگردون.درود بر لر
باگدرود
Iran, Islamic Republic of
درود بر عزت نفست درود بر غیرتت درود بر نام و اندامت در مجلس .دکترعزیز خدا پشت پناهت باشه
افتخار
Iran, Islamic Republic of
صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید

درود بر بزرگ مرد با غیرت لر تاجگردون ، درود بر شرف و عزتت ، درود بر غیرت و

جوانمردیت
.از یاسوج
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر سخنان وزین و ارزشمندتان
فردا
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاج گردون بو یراحمد کجای
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو لر با غبرت
اسماری علی
Iran, Islamic Republic of
واقعااز این همه غیرت همراه با منطق تاجگردون لذت بردم ای کاش حاج زارع یکم همراهی میکرد
ازگچساران
سپاس از سردار سازندگی حاج عدل هاشمی پور بخاطر دفاع بامنطق و درقالب طنز خطاب به آخوندی وزیر
ازچرام
سردار دوست داریم ای مرد عمل
دختر خرم آبادی
Iran, Islamic Republic of
دورد خدا بر تاج گردون زنده باد لر چه خرم آباد چ یاسوج چ هرجایی دیکه
Iran, Islamic Republic of
کهگیلویه و بویراحمد از دنا تا دیشموک و از گچساران تا بهمئی و از یاسوج تا دهدشت واز چرام تا لنده واز باشت تا سوق همه از یک تباریم و باید باهم باشیم تا بتوانیم حقمان را بگیریم اقای نماینده استانمان هست و به او افتخار می کنیم
گچساران-گودرز جمشیدی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون قبول فرمایید که این بدعت زشتی است که چنانچه نماینده ای نتوانست منویات خود را به وزیری تحمیل نماید ۱۰ نفر از وکلا را همراه نموده و با طرح استیضاح وی ارکان محترم دولتی را زیر سوال برد دیدید که عمل به قانون و اقتدار مندانه ی اقای ربیعی را اکثریت وکلای محترم پذیرفتند و به او رای اعتماد دادند. بله شما لر هستید و خداوند اقوام را متفاوت خلق نموده امید است سرکار از بهترین ها باشید.
همشهري
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب بود،انسان بایستی هرجاکه هست فعال باشد و حضورش مشخص باشه حالا چه به هدفش برسد یا نرسد ،اکنون من احساس میکنم استلن ک ب در حال رشد وتعالی میباشد، از نمایندگان استان متشکریم
غلامی
United Arab Emirates
احسنت به شما آقای تاج گردون در صحن مجلس عالی ???
غلامی از زنجان
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
درود بر پاکی و درستی و نیکی تاجگردون وقوم بزرگ لر
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون بفرمایید سخن شما که:من لرم و از پشت کوه آمدهام.با سخن جناب بزرگواری که با چماق لری آمده بود چه تفاوتی دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.ه برای معرفی لر به کلمات و . روی میاورید!!!!!!!!!!!!!
گچساران
United States
هم ولایتی محترم جناب آقای تاجگردون. لر مرد عزیز امید است حرکت سرکار عالی در مجلس محترم شورای اسلامی به گونه ای باشد که قوم محترم انقلابی لر زیر سوال نرود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1