کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاج‌گردون و دستمال پاک؛ مرحبا به غیرتت

21 اسفند 1396 ساعت 11:10


متن ارسالی
بعد از انتشار مطلبی با عنوان «آقای تاجگردون؛حاشا به غیرتت! با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را پاک کرد!»[کلیک کنید] یکی ازمخاطبان این سایت خبری مطلب زیر را در پاسخ به آن مطلب ارسال کرده که عیناًٌ جهت اطلاع خوانندگان منتشر می‌شود.
آقای سید نواب صابری

در هیچ برهه ای از تاریخ چهل ساله گچساران بعد از انقلاب به اندازه دوران دکتر تاج گردون، گچساران و گچسارانی‌ها از قشقایی و بویراحمدی به عزت و افتخار دست پیدا نکرده‌اند تا جایی که نه تنها در استان بلکه در تمام استان‌های همجوار گچساران زبانزد عام و خاص شده است. به اعتراف دوست و دشمن می‌توان گفت،. گچساران از تنگنا بیرون آمده است.
آقای نواب صابری
خانواده تاج گردون هم در دوران طاغوت نخبه پروری کرد و در خفقان زور قلدری با قدرت ایمان در برابر رژیم شاه از خود ایستادگی و پایداری نشان داد و هم در جمهوری اسلامی با نثارخون خویش درخت طیبه انقلاب را آبیاری کرد، پس نیاز به شهرت خانوادگی ندارند.
نگاه ناپسند (سردسیر و گرمسیر یا بویراحمد و به اوی) را کسانی مطرح می‌کنند که خود را در قافله پیشرفت قشقایی، گچسارانی، بویراحمدی نمی‌بینند و عقب افتادگان از این کاروان هستند
لذا باید گفت " دست ما کوتاه و خرما بر نخیل "
جناب صابری
اگر می‌خواهی مرز بین ((پاکی وصداقت با ناپاکی وفساد)) پیش از هر زمان دیگری برای تو عیان شود، ساعتی در خلوت خود بنشینید و انباشت دانش ذهن خودرا ورق بزنید که چطور است که آقایی مثل تاج گردون سال‌های سال است در کنار انبارهای مملو از پول و سکه و اهرم‌های بزرگ اقتصادی، کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس و حضور در سازمان مدیریت برنامه ریزی استان‌های بزرگ کشور،. لحظه ای انحراف و کج دستی و طمع به بیت المال، از دوران جوانیش تا کنون در او حاصل نشده است. شما چه کسی را سراغ دارید با چندین سال متوالی در پرخطرترین گلوگاه مالی و اقتصادی کشور حضور داشته باشد اما مانند دکتر تاج گردون به یک ریال از بیت المال مردم دست درازی نکرده باشد؟
سپس یاد بگیر و اقرار کن که " با دستمال پاک می‌توان شیشه را پاک تر کرد".
آقای صابری
اگر دست نوشته‌های کسانی را که خود کشی کرده‌اند مطالعه کنی علاوه بر نگاه محصور، تنگ، کلیشه ای و طبقاتی کردن جوانان، دلایلی چون امراض ناعلاج ترس از پدر به خاطر نمره کم، نداشتن پول کافی برای اجاره کردن، منزل عوامل خانوادگی و شکست در عشق، و زندگی از دست دادن وابستگی‌های عاطفی و اجتماعی سبب این اقدام ناهنجاربوده است. کدام عامل وابسته به نماینده بوده و کوتاهی کرده است.
اگر مطلبی می‌نویسی تحقیق کن و با واقعیت بنویس؛ تا در منظر داوری مردم، به نوشتن املای دیگران متهم نشوی! "حسنو املا نوشت همه راغلط نوشت پس چرا نوزده گرفت".
آقای صابری
در ارتباط با حادثه جانسوز هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج از احساسات پاک مردم نباید سوء استفاده کرد، بلکه باید در جهت تسکین آلام آن‌ها قدم برداشت، خواست اصلی و نهائی آن‌ها از مسئولین استیضاح وزیران مربوط بود که آقای تاج گردون " به قول شما " علی رغم دوستی چند ساله با این وزیران با دستخط خویش نامه استیضاح را مکتوب و به امضاء سایر نمایندگان رساند. نیک می دانید چون عامل اصلی استیضاح تاج گردون شد باعث گردید به مرحله‌ی اجرا درآید.
چطور شما این کار بزرگ استیضاح همزمان دو وزیررا قهرمان پروری وسیاسی کاری می دانید؟ جز این نیست که شما املای تقریری دیگران را تسخیط می‌کنید؟
آقای صابری
نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد هر کدام وکیل همه‌ی مردم استان هستند. گچساران بدون بویراحمد و این دو بدون کهگیلویه هویت پیدا نمی‌کنند. بنابراین نماینده بویراحمد وکیل کهگیلویه و گچساران است و نماینده کهگیلویه موکلینش مردم بویراحمد است. آنچه این‌ها را از هم تفکیک کرده است تشکیلات قانونی و تقسیمات استانی است.
اما بویراحمدی‌ها همه‌ی این‌ها را فرزندان خود می‌دانند و در هر جایی لازم باشد از آن‌ها حمایت خواهند کرد. آنچه بویراحمد و تاج گردون را به هم نزدیک و عجین کرده است پاکدستی، شجاعت، و اعتقاد راسخی است که در طرفین مشاهده می‌شود. با لحاظ این شاخص‌ها بویراحمدی‌های مقیم باشت و گچساران در اکثر انتخابات قریب ۹۰ درصد آن‌ها به تاج گردون رای داده‌اند که نمونه آن صندوق روستای چالموره جلیل است که چهارصد رای آن متعلق به تاج گردون بود.
آقای صابری
کار واشتغال در سیره پیامبر وامامان، مصداق امرار معاش از راه دین وایمان است، که آن حضرت اشتغال به کارهای حلال را مانند سایر عبادات، بر زن ومرد مسلمان واجب دانسته است. کار واشتغال دربینش توحیدی اسلام برای مرد وزن یک ارزش محسوب می‌شود وزمینه سعادت ورستگاری رادردنیا واخرت فراهم می‌کند وآنان را تا درجه جهاد گران درراه خدا بالا می‌برد.
دختران نجیب ودانای دیار گچساران که در افتاب سوزناک امام زاده جعفر تامین مخارج زندگی می‌کنند وبر اساس احساس وظیفه به شغل مناسب و ابرومندانه می‌پردازند فرزندان وهمسران مردان بزرگی هستند که در نزدیکی انهادرسرزمین آباد ودشتهای حاصلخیز آن دیار با آرامش روح وروان با استفاده از منابع آب که به وسیله لوله‌های فروان اینچ وبسیار بزرگ وقاب در قابی که اقای تاجگردون برای انها فراهم کرده ومیلیونها متر مکعب اب را پمپاژ وفواره های بارانی راترتیب داده است به امر مقدس کشاورزی مشغول‌اند ونتیجه ودسترنج زحمت انها خرمن‌های سبزی است که به وسیله این دختران نجیب به دست مصرف کنندگان می‌رسد.
آقای صابری نویسنده املای دیگران!
بیکاری یک فرد نه تنهاموجب از میان رفتن استعدادهای درونی وی می‌شود واورا به فردی تن پروروبی خاصیت مبدل می‌سازد بلکه به عنوان یک معضل وبیماری اجتماعی که یک جوان پسرودخترپاک وسالم رادچارانواع مفاسد اخلاقی واجتماعی وبیماریهای روحی خواهد ساخت.
اکنون که جناب اقای تاجگردون با تلاش فروان وبا استفاده از ظرفیت‌های مناسب برای شکوفایی کشاورزی واقتصادی این خطه؛ تولید وکسب درآمد حلال را تقویت کرده وزمینه سازی برای روش‌های ترویج اشتغال را فراهم نموده وموجب هدایت زنان ومردان این سرزمین به سوی میدان‌های کاری شده است. پس باید بگوییم و بلند شعار دهیم تاجگردون: مرحبا به غیرتت.
------------------------
حمید محمدی‌زاده


کد مطلب: 324899

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/324899/تاج-گردون-دستمال-پاک-مرحبا-غیرتت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1