تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۳۲۴۷۵۵

کارمند آفتاب‌گیر، مدیر غیرت‌مند

۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال آینده استخدام‌ها را به صورت ویژه رصد خواهیم کرد و برخوردهای ما در استخدام‌های بی‌ضابطه شدیدتر خواهد شد.

احمدی از اجرای طرح مدیریت سبز آب برای استفاده بهینه از این منبع خبر داد و گفت: اقلیم بارش نشان از نامساعد شدن اوضاع جوی و کاهش بارندگی‌ها دارد لذا این طرح از سال آینده در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به کلیپ بخش شده علیه آموزش و پرورش در فضای مجازی واکنش نشان داد و افزود: برخی‌ها عزت کهگیلویه و بویراحمد را هدف قرار گرفته‌اند، مردم این استان همواره نماد عزت، شرف و غیرت بودند و انتشار یک کلیپ در فضای مجازی نمونه از بی‌اخلاقی‌ها فضای مجازی است.

وی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع در دستگاه‌ها و ادارات استانی گفت: فردی را برای سرکشی ادارات استان فرستادم که کارمندان این اداره در آفتاب در حال آفتاب‌گیری بودند و عده‌ای دیگری هم در گوشه‌ای سیگار می‌کشیدند و کار مردم را انجام نمی‌دادند که اگر چنین مواردی را در اداره‌ای شاهد باشیم به شدت برخورد خواهیم کرد، ضمن اینکه دست مدیران غیرت‌مند را می‌بوسیم و از آنها حمایت می‌کنیم.

احمدی با اشاره به اینکه رویه اعتدال را دنبال می‌کند، افزود: مردم از بی‌مسولیتی، سستی و بی‌رغبتی خسته شدند و از هر اصلاح‌طلب و اصوالگرایی که بتواند به مردم خدمت کند استفاده می‌کنیم  اما نباید به بهانه‌های سیاسی چوب لای چرخ مردم بگذاریم.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران در محل ماموریت خود متمرکز باشند، خطاب به مدیران گفت: برنامه‌محوری را فراموش نکنید. مدیران در تمامی سطوحی که هستند برنامه ارائه کنند.

احمدی به استخدام‌ها هم اشاره کرد و گفت: در استخدام‌ها فضا برای همه باز شود، نباید فرزندان شایسته استان که از بهترین دانشگاه‌ها با بهترین مدرک درس خوانده را کنار بگذاریم و کسی که با نمره پایین فارغ‌التحصیل شده را به خاطر طایفه‌بازی و این قبیل مسائل به کار گیریم.

وی عنوان کرد: در سال آینده استخدام‌ها را به صورت ویژه رصد خواهیم کرد و برخوردهای ما در استخدام‌های بی‌ضابطه شدیدتر خواهد شد.

وی در پایان با تأکید بر برگزاری نماز در ادرات به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با کسانی که امنیت و آرامش مردم را مختل کند به شدت برخورد می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار سلام علیکم
فرمایشات جنابعالی متین و قابل استفاده و تقدیر است . لطفا گزارش کار این ۶ ماهه ای که عالی ترین مقام دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد بودید، در برنامه زنده تلویزیونی به اطلاع مردم برسد .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1