تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب : ۳۲۴۶۹۲

ساز مخالف شورای یاسوج با استانداری به صدا درآمد / اکبری: پاسخ بی‌حرمتی‌ها را می‌دهیم / اجازه نمی‌دهیم / احمدی: منافع مردم قربانی سیاسیون

۱۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، شهردار یاسوج و اعضای شورای شهر و جمعی از مسوولان ارشد استان از پارک جنگلی یاسوج بازدید کرد و در آنجا از سرمایه‌گذاری وزارت نفت در این پارک خبر داد. بعد از مخابره خبر آن در رسانه‌ها مخالفت‌های زیادی با سرمایه‌گذاری وزارت نفت در پارک جنگلی شد و البته استاندار، مسوولان و حتی وزیر نفت به آن اعتراضات تا حدودی پاسخ دادند.
 
رئیس شورای شهر یاسوج در این زمینه گفت: شورای شهر در صورتی ارائه خدمات در مجتمع رفاهی وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج برای عموم آزاد نباشد، مخالف است.
 
سید هدایت اکبری اظهار داشت: شورای شهر یاسوج در دور چهارم و پنجم با احداث مجتمع خدماتی-رفاهی وزارت نفت در پارک جنگلی منوط به عمومی بودن ارائه خدمات موافقت کرد و در غیر این صورت مخالف هستیم.

وی با بیان اینکه پارک جنگلی یاسوج در تملک شهرداری قرار دارد، عنوان کرد: در نشستی با محوریت استانداری و حضور ۱۶ نفر دیگر به نمایندگی از دستگاه‌های مختلف در غیاب شهرداری تصمیم گیری شده که شهرداری موظف بوده طی ۳ روز مالکیت پارک جنگلی را فسخ کرده تا به وزارت نفت واگذار شود.
اکبری با بیان اینکه مطلع شده‌ایم که استاندار طی مکاتبه‌ای به وزارت نفت اعلام کرده که می‌توانند در پارک جنگلی سرمایه گذاری کنند، ابراز کرد: پارک جنگلی در تملک شهرداری بوده و این ناقض حقوق شهروندی است که هنوز از کم و کیف نوع سرمایه گذاری مطلع نباشیم و اجازه دهیم سرمایه گذاری صورت گیرد.
رئیس شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه شورای شهر و شهرداری مخالف این تصمیم بدون اطلاع از جزئیات طرح است، ادامه داد: تنها مکان منحصر به فرد یاسوج پارک جنگلی بوده و اجازه نمی‌دهیم این مکان به راحتی از دست مردم خارج شود.
اکبری بیان کرد: اگر مجتمع وزارت نفت در محمود آباد مازندران اختصاصی نفت است دلیل ندارد مشابه همان اقدام نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شود.
وی تاکید کرد: دلیلی نمی‌بینیم طی مکاتبات اداری با مجموعه استانداری مخالفت خود را اعلام کنیم زیرا رسانه‌ها را محرم دانسته و به عنوان زبان گویایی مردم به آنان اعتقاد داریم و نگرانی‌ها را از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.
اکبری تصریح کرد: شورای شهر و شهرداری یاسوج با احداث مجتمع رفاهی نفت در پارک جنگلی در صورتی ورود برای عموم آزاد نباشد، مخالف است و از هرگونه ساخت و ساز جلوگیری می‌کنیم زیرا این طرح در محدوده شهر قرار دارد.
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های بررسی احداث مجتمع رفاهی نفت در استانداری در غیاب شهرداری افزود: شهرداری و شورای شهر هیچ گونه بداخلاقی را نمی‌پذیرد و پاسخ این بی حرمتی‌ها را می‌دهد.
 
برخی در کهگیلویه و بویراحمد به بهانه سرمایه‌گذاری اراضی ملی را تصاحب می‌کنند
عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه بدون لحاظ کردن منافع مردم با احداث مجتمع وزارت نفت در پارک جنگلی مخالفیم، گفت: برخی در کهگیلویه و بویراحمد به بهانه سرمایه گذاری اراضی ملی را تصاحب می‌کنند.
فرشید احمدی کیش نیز در نشست شورای شهر یاسوج اظهار داشت: اعضای شورای شهر یاسوج منافع مردم را قربانی دفاع از سیاسیون نکنند زیرا ما نماینده مردم هستیم و باید پیگر مطالبات بحق آنان باشیم.
وی با تقدیر از رسانه‌های ارتباط جمعی در زمینه بیان مشکلات و نارسائی‌های حوزه مدیریت شهری عنوان کرد: شورای شهر به طور ستقیم توسط مردم انتخاب شده‌اند و لی مدیران اجرایی به صورت واسطه‌ای انتخاب می‌شوند.
احمدی‌کیش با تاکید بر اینکه برخی مدیران با وجود دریافت پاداش و حقوق‌های بالا کارایی چندانی در رفع مشکلات مردم ندارند، ابراز کرد: تصمیمات برخی دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری در غیاب شورای شهر و شهرداری برای احداث مجتمع خدماتی و رفاهی وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج دیکاتوری است.
این عضو شورای شهر یاسوج بیان کرد: برخی به بهانه سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اراضی منابع ملی را تصرف می‌کنند ولی در عمل پروژه و طرحی اجرایی نمی‌شود که انتظار می‌رود در این زمینه کمیته‌ای با هدف بررسی دقیق موضوع و شفاف سازی در این زمینه تشکیل شود.
احمدی‌کیش ادامه داد: مالکیت فعلی پارک جنگلی یاسوج متعلق به شهرداری بوده و اینکه بدون نظر شهرداری و لحاظ کردن نقطه نظرات بخواهند این ملک را به وزارت نفت واگذار کنند پذیرفتنی نیست.
وی تعیین تکلیف برای پارک جنگلی در غیاب شورا و شهرداری اهانت به مردم و دیکتاتوری است، تصریح کرد: شورای شهر تا زمانی که منافع مردم در احداث مجتمع خدماتی-رفاهی وزارت نفت در پارک جنگلی لحاظ نشود، مخالف است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اکبری پست میخواهد اقای استاندار که این کارها میکند
کریمی
Iran, Islamic Republic of
به به اخیرا .مدافع منابع ملی شده چه عجب .........
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر شورای شهر را در..می کردنند الان شماها هم اعتراض نمی کردید . ولی متاسفانه . و شما هم دادتان درامد . اگر واقعا به فکر مردمید که خدا اجرتان دهد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بنازم به غیرت جناب مهندس اکبری عزیز
تحصیل کرده بیکار
Iran, Islamic Republic of
آقایون شورا تا حلا چند بار رفتید پار جنگلی چه امکاناتی داره اونجا شبها پاتوق معتادان وجوانان بیکاری شده که به دلیل نبود اشتغال به این در آمدند شما مقصر هستید اگر مسئولی خواست کار کنه اینطور سنگ اندازی میکنید تورو خدا دس بردارید بذارید این طرح اجرا بشه پشت سر این طرح اشتغال هست آبادانی هست شما به فکر مردمی باشید به شما اعتماد کردند به امید پیشرفت شهر مان ممنونم
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
خداوندا تو خودت به داد مردم یاسوج برس، همین یک مکان را برای تفریح و نفس کشیدن (بقیه مکان ها را که خصوصی کرده اند و مردم کم بضاعت و بی بضاعت توان ورود به آنها را ندارن) داریم که هم میخوان ازمون بگیرن. الهم عجل لولیک الفرج - خدایا کسانی را که به فکر مردم نیستن و فقط در پی منافع شخصی خود و دوستانشان هستنن نابود کن و جایگاهشان را در جهنم ابدی قرار ده.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
اقای اکبری شما هدفتون. هست براتون مهم نیست مردم چه آسیبی میبینند بخاطر منافع .
سادات
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع جون خوت یه پستی بده . تا دست از . برداره..
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
.. داشت که اون هم از . نباید اجازه داد این ثروت خدادادی از مردم گرفته شود وبه دست شرکت نفت برسد
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
در جواب سادات باید گفت ..ش را نگه داشته تا چه رسد پست به کسی بده
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مهندس اکبری عزیز و دکتر احمدی کیش دوست داشتنی
خداوند بزرگ پشت و پناهتان باشه
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1