کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نظری: اولویت انتخاب فرمانداران استفاده از نیروهای وزارت کشور است

20 اسفند 1396 ساعت 17:36


نظری با تقدیر از همراهی نخبگان کهگیلویه بزرگ و مردم چرام و همچنین نماینده محترم شهرستان بیان کرد: الان تمرکز و سیاست وزارت کشور استفاده از نیروهای بدنه وزارت است و در استان ما به همین شکل عمل می شود.
به گزارش کبنا از چرام، ظهر امروز آیین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان چرام با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار,مدیرکل انتخابات استانداری و شورای اداری و جمعی از سیاسیون و مردم شهر چرام در سالن اجتماعات شبکه بهداشت چرام برگزار شد.

دکتر نظری معاون استاندار در این جلسه با اشاره به اینکه امنیت و آزادی و آبادانی کشور در آستانه بهارمرهون امام شهدا و شهیدان عزیز است بیان کرد:خوشحالیم که در جمع مردم چرام با آن سابقه تاریخی و مردمی زحمت کش و شریف هستیم.
وی بااشاره به اینکه امروز اولین سفر شهرستانی را میهمان مردم ولایت مدار چرام هستم بیان کرد:مسئولیت در جمهوری اسلامی متفاوت از سایر کشورهاست چرا که طبق عقیده ما و ائمه معصومین خصوصا مولای متقیان که مسئولیت امانتی برگردن مردم می دانند و کسی که امانتی برگردنش دارد قطعا باید بداند که امانتداری سنگین است.
وی افزود;در نظام جمهوری اسلامی اغلب مسئولان ما مدیریت را یک امانت می دانند و طبیعی است در این مسیر نفر جدیدی می آید و جا دارد از زحمات جناب پاداش در این مدت تشکر و تقدیر نمایم چرا که شاهد تلاش های بی شائبه دوستان بودیم .
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بااشاره به اینکه اولویت ما بحث توسعه و پیشبرد کار مردم می باشد تصریح کرد:این مسئولیت ها زودگذر است و آن چیزی که به یاد مردم می ماند خدماتی است که در راستای توسعه انجام شده و باید حسادت ها و رقابت ها را کنار بگذاریم.
نظری با اشاره به اینکه در بحث انتخاب فرماندار ما گزینه های توانمندی داشتیم و همه انسان های متدین و خوش انصافی بودند بیان کرد:مجموعه استانداری به این جمع بندی رسیدند که جتاب آقای فتاحی در خدمت دوستان به عنوان فرماندار باشد و امیدوارین که نهایت همکاری را داشته باشند در جهت عمران و آبادانی شهرستان چرام چرا که در نظام جمهوری اسلامی شأنی به جز خدمت به مردم نداریم.
وی افزود:مهم خدمت گزاری و اجرای سیاست های دولت است و اعتقاد به کلیت نظام و همراهی با سیاست های دولت در راستای خدنت رسانی بهتر به مردم عزیز است.
نظری گفت:امیدواریم این تغییر و تحول باعث تندترشدن سرعت توسعه و بهتر شدن خدمات نظام به مردم شهرستان چرام باشد.
معاون سیاسی استاندار با تقدیر از پاداش سرپرست پیشین فرمانداری چرام که با روی باز این تعییر را پذیرفتند تاکید کرد:جناب پاداش در زمان سرپرستی فرمانداری چرام نهایت تلاش را کردند و استاندار و مجموعه شورای معاونین از زحمات این عزیز تقدیر می کند.
نظری با تقدیر از همراهی نخبگان کهگیلویه بزرگ و مردم چرام و همچنین نماینده محترم شهرستان بیان کرد:الان تمرکز و سیاست وزارت کشور استفاده از نیروهای بدنه وزارت است و در استان ما به همین شکل عمل می شود.
وی در پایان بیان کرد: انتظار داریم با جناب فتاحی اصل همراهی کنید چرا که رضایت خداوند در جهت خشنودی مردم است.
براساس این گزارش در پایان این نشست از زحمات فرماندار پیشین تقدیر و با حکم وزیر کشور هادی فتاحی اصل به عنوان فرماندار چرام منصوب شد.


کد مطلب: 324632

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/324632/نظری-اولویت-انتخاب-فرمانداران-استفاده-نیروهای-وزارت-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1