تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۳۲۴۶۳۲

نظری: اولویت انتخاب فرمانداران استفاده از نیروهای وزارت کشور است

۶
۰
کبنا ؛نظری با تقدیر از همراهی نخبگان کهگیلویه بزرگ و مردم چرام و همچنین نماینده محترم شهرستان بیان کرد: الان تمرکز و سیاست وزارت کشور استفاده از نیروهای بدنه وزارت است و در استان ما به همین شکل عمل می شود.
به گزارش کبنا از چرام، ظهر امروز آیین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید شهرستان چرام با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار,مدیرکل انتخابات استانداری و شورای اداری و جمعی از سیاسیون و مردم شهر چرام در سالن اجتماعات شبکه بهداشت چرام برگزار شد.

دکتر نظری معاون استاندار در این جلسه با اشاره به اینکه امنیت و آزادی و آبادانی کشور در آستانه بهارمرهون امام شهدا و شهیدان عزیز است بیان کرد:خوشحالیم که در جمع مردم چرام با آن سابقه تاریخی و مردمی زحمت کش و شریف هستیم.
وی بااشاره به اینکه امروز اولین سفر شهرستانی را میهمان مردم ولایت مدار چرام هستم بیان کرد:مسئولیت در جمهوری اسلامی متفاوت از سایر کشورهاست چرا که طبق عقیده ما و ائمه معصومین خصوصا مولای متقیان که مسئولیت امانتی برگردن مردم می دانند و کسی که امانتی برگردنش دارد قطعا باید بداند که امانتداری سنگین است.
وی افزود;در نظام جمهوری اسلامی اغلب مسئولان ما مدیریت را یک امانت می دانند و طبیعی است در این مسیر نفر جدیدی می آید و جا دارد از زحمات جناب پاداش در این مدت تشکر و تقدیر نمایم چرا که شاهد تلاش های بی شائبه دوستان بودیم .
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بااشاره به اینکه اولویت ما بحث توسعه و پیشبرد کار مردم می باشد تصریح کرد:این مسئولیت ها زودگذر است و آن چیزی که به یاد مردم می ماند خدماتی است که در راستای توسعه انجام شده و باید حسادت ها و رقابت ها را کنار بگذاریم.
نظری با اشاره به اینکه در بحث انتخاب فرماندار ما گزینه های توانمندی داشتیم و همه انسان های متدین و خوش انصافی بودند بیان کرد:مجموعه استانداری به این جمع بندی رسیدند که جتاب آقای فتاحی در خدمت دوستان به عنوان فرماندار باشد و امیدوارین که نهایت همکاری را داشته باشند در جهت عمران و آبادانی شهرستان چرام چرا که در نظام جمهوری اسلامی شأنی به جز خدمت به مردم نداریم.
وی افزود:مهم خدمت گزاری و اجرای سیاست های دولت است و اعتقاد به کلیت نظام و همراهی با سیاست های دولت در راستای خدنت رسانی بهتر به مردم عزیز است.
نظری گفت:امیدواریم این تغییر و تحول باعث تندترشدن سرعت توسعه و بهتر شدن خدمات نظام به مردم شهرستان چرام باشد.
معاون سیاسی استاندار با تقدیر از پاداش سرپرست پیشین فرمانداری چرام که با روی باز این تعییر را پذیرفتند تاکید کرد:جناب پاداش در زمان سرپرستی فرمانداری چرام نهایت تلاش را کردند و استاندار و مجموعه شورای معاونین از زحمات این عزیز تقدیر می کند.
نظری با تقدیر از همراهی نخبگان کهگیلویه بزرگ و مردم چرام و همچنین نماینده محترم شهرستان بیان کرد:الان تمرکز و سیاست وزارت کشور استفاده از نیروهای بدنه وزارت است و در استان ما به همین شکل عمل می شود.
وی در پایان بیان کرد: انتظار داریم با جناب فتاحی اصل همراهی کنید چرا که رضایت خداوند در جهت خشنودی مردم است.
براساس این گزارش در پایان این نشست از زحمات فرماندار پیشین تقدیر و با حکم وزیر کشور هادی فتاحی اصل به عنوان فرماندار چرام منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تشکر از زحمات اقای پاداش که با مردمداری و اخلاق حسنه زیانزد خاص و عام بودند...انشالله هر جا هستن موفق و موید باشن...ایشان در بسیاری از موارد از جیب خود برای مردم منطقه خرج میکردن و با صفات کدخدامنشانه سعی در رفع فقر از چهره مردم داشتن در ضمن فردی بسیار صادق و روراست و رک گو بودن که شاید به خاطر همین صداقت جایگاهشون رو از دست دادن
همشهری
United States
معاون سیاسی استانداریومعاون اقتصادیوحتی اکًریت فرمانداران ومعاونت ها هیچ کدام از بدنه وزارت کشور ونیروی اینوزارت خانه وزیر مجموعه ان نیستند و دکتر نظری با صراحت میگوید انتخاب در فرمانداری ها باید از بدنه وزارت کشور باشد. جای تامل دارد.
همشهري
Iran, Islamic Republic of
تشکر از زحمات اقای پاداش عزیز و امید موفقیت برای اقای فتاحی کماسابق در جهت کمک به بهبود شرایط هم شهریان عزیزم
سهراب
Iran, Islamic Republic of
نظری خودش که وزارت کشوری نیست؟گوهرگانی هم همینطور؟ اینم شد قصه
یورد خالی
Iran, Islamic Republic of
خودت از کورو اومیی .درمان یا بهزیستی یا وزارت کشور .د
کارشناس استانداری(جانباز)
پس خودت نیرو کجایی معاون خوشتیپ . ؟!
خدایی خودت بگو شما در دانشگاه علوم پزشکی. که معاون سیاسی استانداری یه استان َشدی ؟!میدونی .ی اداره کنی!
به قران یکی از. علوم پزشکی می گفت عمومی بهش میدیم. مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی !!!
ا..کار میکرد فقط!
سایت محترم ترا به خدا درج کن من چند ساله سایت محترم شما را دنبال میکنم وبی احترامی به هیچ کس نمیکنم جز واقعیت پس یا علی...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1