کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مردم حق دارند، بدانند که در شورای شهر یاسوج چه می‌گذرد

20 اسفند 1396 ساعت 13:50


علی فرهادی عضو سابق شورای اسلامی شهرستان بویراحمد که بیش از چند دوره در شوراهای اسلامی روستا، بخش و شهرستان فعالیت داشت، در گفت‌وگو با کبنانیوز به عملکرد شورای اسلامی شهر یاسوج پرداخت و اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج باید پاسخگوی مردم باشند و مردم حق دارند که بدانند، شورای اسلامی شهر یاسوج چه مصوباتی داشته‌اند و چند در صد از این مصوبات اجرایی شده‌اند.
وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی مدیون مردم هستند و باید پاسخگو مردم باشند، بیان کرد: شوراهای اسلامی جایگاه بزرگی است و اعضای شورای اسلامی از طریق مردم این جایگاه را به دست آورده‌اند، لذا آنها باید به مردم گزارش دهند.
فرهادی در ادامه افزود: تیم جدید شورای اسلامی شهر یاسوج کارشان نمود عینی ندارد و فعالیت آنها به چشم نمی‌آید.
وی با بیان اینکه فعالیت اعضای شورای اسلامی یاسوج روشن نیست، اظهار کرد: اگر بخواهیم بعد از ۴ سال از عملکرد شورای اسلامی شهر یاسوج انتقاد کنیم، هیچ فایده‌ای ندارد، چرا که فرصت‌ها از بین می‌رود و انتقاد دیگر کارآیی خود را ندارد.
عضو سابق شورای اسلامی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: نمی‌توان صبر کرد تا ببینیم چه می‌شود و بعد حرف بزنیم، چرا که همانطوری که گفتم هم فرصت کار تمام می‌شود و هم انتقاد دیگر فایده‌ای ندارد.
فرهادی گفت: متأسفانه هر چه از عمر شورا می‌گذرد، فاصله اعضای شوراها از مردم بیشتر می‌شود و این زنگ خطری برای این نهاد مردمی محسوب می‌شود.
وی در پایان خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: از آنها انتظار داریم به دنبال راهکاری برای فرار از پاسخگویی نباشند.
عضو سابق شورای اسلامی شهرستان بویراحمد در پاسخ به سووالی آیا خود شما در زمان مسوولیتت پاسخگو مردم بودید و به این حرف‌ها اعتقاد داشتید، اظهار کرد: بله، به طور مصداقی کار می‌کردم، کلی‌گویی نمی‌کردم، و سعی می‌کردم جزئیات کارهایم را ماهانه گزارش دهم و اکنون طبق سنوات گذشته خودم را پاسخگو می‌دانم.


کد مطلب: 324592

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/324592/مردم-حق-بدانند-شورای-شهر-یاسوج-می-گذرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1