کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پوزش:مبارزه با اعتیاد با زبان گویای هنر/کاظمی جو:ارسال۳۰۰ نسخه کتابچه به سینماهای جوان کشور

13 اسفند 1396 ساعت 23:44


عصر امروزنشست خبری  فرماندارکهگیلویه  ودبیر جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه با اصحاب رسانه در فرمانداری دهدشت برگزار شد.
فرماندار کهگیلویه اظهار کرد:در راستای اهداف شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان، اعضای شورا به توافق رسیدند که با ایده ای نو و بهره گرفتن از زبان گویای هنر و سینما  در جهت آگاهی بخشی جوانان از آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد بهره ببرند و با این آسیب های اجتماعی  مبارزه کنند.
علی پوزش با بیان اینکه  اداره فرهنگ و ارشاد کهگیلویه دبیری جشنواره فیلم کوتاه آسیب های اجتماعی با محوریت« اعتیاد - خشونت» را پذیرفت تصریح کرد:فراخوان و پوستر جشنواره به سینما های جوان گستره استانی( فارس،خوزستان، بوشهر ،چهارمحال بختیاری ،اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد) نیز ارسال شد.
پوزش عنوان کرد:۱۷۱ اثر هنری  در قالب مستند و داستان به جشنواره ارسال شد که از این آثار تعداد ۱۴ اثر با نظر هیئت باز بین به جشنواره راه یافتند.
وی ادامه داد:این جشنواره   از  ۱۹ تا ۲۱ اسفند ماه بر گزار می شود که در ۲ روز اول به اکران آثار پرداخته می شود و اختتامیه  جشنواره نیز روز  سوم  در سالن شهید آوینی دهدشت برگزار می شود.
فرماندار کهگیلویه بیان کرد:با توجه به کم بودن بودجه شهرستان و فعال نبودن بخش خصوصی انتظار می رود همه دستگاه ها همکاری لازم را برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره با اداره فرهنگ ارشاد کهگیلویه را داشته باشند.
پوزش در پایان از حمایت های نماینده کهگیلویه بزرگ از این جشنواره نیز قدردانی کرد.
 
 
نشر ۳۰۰نسخه کتابچه به عنوان برند جشنواره
دبیر جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه نیز در این نشست  اظهار کرد:بها دادن فرماندارکهگیلویه به فرهنگ و هنر در واقع انگیزه و مشوق اصلی  فعالان حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان می باشد.
ایرج کاظمی جو با بیان اینکه:برند هر جشنواره  کتابچه آن جشنواره است تصریح کرد:یار نسب ،مدیر کل فرهنگی وتبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران  کشور  در راستای همکاری با جشنواره تعداد ۳۰۰ نسخه کتابچه از جشنواره فیلم کوتاه کهگیلویه ، مطابق معیارهای جشنواره های فیلم ملی  نشر و دراختیار جشنواره قرار می دهد که جای تشکر ویژه دارد.
کاظمی جو در پایان مطرح کرد:این کتابچه ها پس از اختتامیه جشنواره علاوه بر اینکه در اختیار  شرکت کنندگان  در جشنواره  قرار می گیرد،به سینماهای جوان سراسر کشورنیز ارسال خواهد شد.


کد مطلب: 322678

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/322678/پوزش-مبارزه-اعتیاد-زبان-گویای-هنر-کاظمی-جو-ارسال۳۰۰-نسخه-کتابچه-سینماهای-جوان-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1