کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مصوبه‌ای که هنوز روی کاغذ مانده / تهویه تونل بزرگ یاسوج به کجا کشید / کنایه استاندار به خوان‌پایه؛ قدم رنجه کنید و پیش‌نویس بنویسید

7 اسفند 1396 ساعت 2:35




شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج، جعفر گوهرگانی معاون امور اقتصادی استانداری و مدیران عضو این شورا در محل اتاق بازرگانی برگزار و در این جلسه یکی از موضوعاتی که روی آن بحث و گفت‌وگو شد، موضوع توسعه صادرات در این استان بود.
در این نشست یکی از مصوبات که پیگیری شد، به  بحث تهویه تونل بزرگ جاده بابامیدان به یاسوج مربوط می‌شد.
 

در نشست قبلی علی خوان‌پایه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد، مأمور انجام این موضوع شد و او پای این مصوبه را امضا کرد اما امروز و بعد از گذشت یکماه در جلوی استاندار گفت که این وظیفه ما نیست و شرکت زیرساخت‌ها باید انجام دهد! و به اداره‌کل راه و شهرسازی ربط دارد.

خوان‌پایه گزارش داد که البته ما پیش‌نویس نامه‌ای را در همین زمینه آماده کردیم و با امضای خود استاندار به آقای خادمی، رئیس شرکت زیرساخت‌ها فرستادیم! و وظیفه ما در حد همین نامه بود!

استاندار هم در پاسخ او به کنایه گفت که واقعا آقای خوان‌پایه به همه ما لطف کردند و به شرکت زیرساخت گفتند که این کار را انجام دهد!

احمدی ادامه داد که آقای خادمی را به استان دعوت می‌کنم شما فقط قدم رنجه کنید و یک پیش‌نویس دیگر بنویسید و به او بدهید!

استاندار البته برخلاف انتظار، بسیار مهربانانه به خوان‌پایه گفت که خواهشا این موضوع را پیگیری کنید اگر به تابستان برسیم وضعیت این تونل نگران‌کننده‌تر می‌شود؛ بالاخره ایمنی راه‌ها با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل است.

جعفر گوهرگانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هم به مزاح گفت که چگونه است اداره‌کل راهداری در بیرون از تونل (ورودی و خروجی) می‌تواند دوربین نصب کند تا مردم جریمه شوند اما کاری به داخل تونل و هوای خفه‌کننده آن ندارد؟!

در حین جلسه، آهنگ بلند و «اون‌ور آبی» مدیر مرتبط با همین مصوبه که با گوشی خود ور می‌رفت و گویا خیالش از استاندار راحت بود! همه را خنداند!




کد مطلب: 320198

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/320198/مصوبه-ای-هنوز-روی-کاغذ-مانده-تهویه-تونل-بزرگ-یاسوج-کجا-کشید-کنایه-استاندار-خوان-پایه-قدم-رنجه-کنید-پیش-نویس-بنویسید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1