کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پای هواپیماهای ایران‌ایر و ماهان به کهگیلویه و بویراحمد باز می‌شود

6 اسفند 1396 ساعت 16:14


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها با آموزش، کارآفرینی و رونق تولید محقق می شود.
علی محمد احمدی در نشست ستاد تسهیل و رونق تولید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرداخت تسهیلات به صورت مستقیم برای ما بسیار حائز اهمیت است و می طلبد دستگاه های متولی ابتدا نسبت به غربال طرح های مهم اقدام کنند.
وی اظهار داشت: متقاضیان طرح هایی که خواستار دریافت تسهیلات بیش از ۲۰۰ میلیون  ریال هستند به معاون اقتصادی استانداری معرفی شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاثر و تاسف از وقوع سانحه هوایی پرواز آسمان، عنوان کرد: در این سانحه هوایی علاوه بر اینکه جمعی از نخبگان علمی  و پزشکی را از دست داریم  بلکه حوزه اقتصادی استان نیز ضربه دیدند  و یک نوع شوک وارد شد که باید جبران شود.
احمدی با تاکید بر اینکه باید  با تلاش بیشتر این تهدید را به یک فرصت تبدیل کرد، گفت: منطقه زاگرس دارای توپوگرافی سختی است و با رخ دادن این حادثه نباید امیدهای مردم را به یأس تبدیل کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در سال های اخیر بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز فرودگاه یاسوج هزینه شد، عنوان کرد: این فرودگاه در حوزه زمینی از نظر سیستم روشنایی، جاده، باند و ... هیچگونه مشکلی ندارد و باید جهت تقویت سیستم ناوبری آن تلاش کرد.
وی از رایزنی های لازم جهت ایجاد سیستم هدایت سیگنال ماهواره ای برای این فرودگاه خبر داد و افزود: هواپیمای ATR  یکی از امن ترین هواپیماهاست ولی اکنون به خاطر شرایط روحی مردم پروازهای آن را متوقف کردیم.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد از ورود هواپیماهای ایران‌ایر و ماهان به ناوگان حمل و نقل هوایی استان خبر داد و افزود: در حال رایزنی با این شرکت‌های هواپیماهایی برای ورود به ناوگان حمل و نقل هوایی استان هستیم.


رتبه ۲۸ کهگیلویه و بویراحمد در پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان رتبه ۲۸ کشور در پرداخت تسهیلات رونق تولید را دارد.
داریوش دیودیده در این نشست گفت: ۹۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان میزان تسهیلات پرداخت شده در حوزه رونق تولید بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات رونق به صورت مستقیم به واحدهای تولیدی پرداخت شده که رشد خوبی در این زمینه داشته‌ایم.
وی با اشاره به رتبه ۲۸ کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در حوزه تسهیلات بازسازی واحدهای تولیدی مبالغ خوبی توسط بانک‌ها پرداخت شده است.


کد مطلب: 320086

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/320086/پای-هواپیماهای-ایران-ایر-ماهان-کهگیلویه-بویراحمد-باز-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1