کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک سووال؛ چرا پرواز وزیر در شیراز نشست و هواپیمای ۳۷۰۴ به «دنا» برخورد کرد؟

6 اسفند 1396 ساعت 11:54


در خبرها آمده و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم حاضر در مصلی شهر یاسوج نیز اعلام کرد که هواپیمای حامل عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی که دیروز قصد داشت در مراسم یادبود جانباختگان هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج شرکت کند، به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی در فرودگاه شیراز بر زمین نشست و از طریق زمینی عازم محل برگزاری مراسم شد.
به گزارش کبنا، دیروز با حضور مسوولان ارشد کشوری و استانی در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج برگزار شد، هواپیمای حامل وزیر راه و شهرسازی به علت بدی آب و هوا به جای فرود در فرودگاه یاسوج در فروگاه شیراز بر زمین نشست.
آخوندی وزیر راه و شهر سازی که برای شرکت در مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه سقوط پرواز ۳۷۰۴ یاسوج به این شهر سفر کرده بود، به دلیل نا مساعد بودن شرایط جوی در فرودگاه شیراز بر زمین نشست و از طریق زمینی عازم محل برگزاری مراسم شد.
حال جای سوال است که اگر شرایط جوی نامساعد دلیل قانع کننده‌ای می‌باشد برای اینکه پرواز حامل «عباس آخوندی» در فرودگاه یاسوج ننشیند و مجبور به فرود آمدن در فرودگاه شیراز می‌شود و از راه زمینی عازم محل برگزاری مراسم در یاسوج شود. پس چرا برای پرواز هواپیمای ۳۷۰۴ تهران-یاسوج که ۶۵ نفر مسافر داشته است، شرایط بد جوی لحاظ نمی‌شود. تا این هواپیما در ۳۰ متر پایین‌تر از قله دنا به کوه برخورد کند.
سقوط هواپیمای ۳۷۰۴ هر عاملی دارد چه فنی و چه شرایط جوی باید روشن شود
آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم یادبود جانباختگان هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج، گفت: مطالبه مردم این است که بدانند چرا این حادثه اتفاق افتاد و چگونه این حادثه اتفاق افتاد.

 
آیت‌الله ملک‌حسینی تاکید کرد: حق این مردم بازگشت بدنها نیست، دیه نیست و حق مردم این است که انسان شناخته شوند و هر حرمتی که برای نشست و برخاست و پروازشان لازم است برای آنها گذاشته شود و اصول باید چنان باشد که حقی از مردم ضایع نشود و رئیس جمهور محترم، این حق ملت ایران است که این مسئله به دقت تا پایان پیگیری شود.
وی تصریح کرد: هر عاملی دارد چه فنی و چه شرایط جوی هر عاملی دارد باید روشن شود تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.


کد مطلب: 320046

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/320046/یک-سووال-چرا-پرواز-وزیر-شیراز-نشست-هواپیمای-۳۷۰۴-دنا-برخورد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1