کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعتراض مردم به «وزیر راه» در مصلی یاسوج با شعار «استعفا بده» / آخوندی: تمام وعده‌هایمان را در قبال حادثه سقوط هواپیما عملی خواهیم کرد

5 اسفند 1396 ساعت 21:06


مراسم بزرگداشت یاد و خاطره جانباختگان هواپیمای مسافربری تهران-یاسوج با حضور وزیر راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه موقت تهران، غلا‌م‌رضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دادگستری استان، مدیران کل‎‌ استان، فرمانده سپاه فتح، فرمانده نیروی انتظامی و جمع زیادی از اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج برگزار شد.
پروازهای فرودگاه یاسوج از سر گرفته می‌شود
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا، با بیان اینکه به منظور همدردی و عرض تسلیت در این مراسم شرکت کردم، اظهار کرد: همانطوری که به مردم وعده دادم بودیم، تمام وظایف و مأموریت‌هایمان را در قبال این حادثه به انجام می‌رسانیم.
آخوندی تصریح کرد: امروز هم در اینجا به همراه آقای حجت‌الاسلام ابوترابی امام جمعه محترم موقت تهران به این مراسم آمده‌ام که در کنار مردم یاسوج و بویراحمد باشم و با آنها ابراز همدردی کرده باشم.

وی در پاسخ به سووالی دیگری که چه برنامه‌ای برای فرودگاه یاسوج و از سر گیری پروازها خواهید داشت، اظهار کرد: انشاء‌الله به زودی پروازها در یاسوج از سر خواهد گرفت و طولی نخواهد کشید.
 
به گزارش کبنا، بعد از اتمام مراسم یاد بود جانباختگان هواپیمای تهران-یاسوج در مصلی امام خمینی(ره) برخی از مردم به سمت عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی رفتند و با شعار «استعفا بده» نسبت به عملکرد این وزیر دولت تدبیر و امید اعتراض کردند.
وزیر بعد از هجوم مردم خیلی سریع از مصلی یاسوج با همکاری تیم محافظتی خود خارج شد.

 


کد مطلب: 319937

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/319937/اعتراض-مردم-وزیر-راه-مصلی-یاسوج-شعار-استعفا-بده-آخوندی-تمام-وعده-هایمان-قبال-حادثه-سقوط-هواپیما-عملی-خواهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1