کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فضای مجازی،استعمار فرانو/زندگی امروز، مغلوب رسانه

3 اسفند 1396 ساعت 16:12


ظهر امروز نشست خبری با اصحاب رسانه در اداره سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه برگزار شد.
حجت الاسلام بیاتی مدرس حوزه و دانشگاه قم ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تقسیم بندی  ایشان در مورد استعمار در سه وجه قدیم،نوین و فرانو  اظهار کرد:زندگی امروز جهان مغلوب رسانه است و استعمار فرانو بدون لشکر کشی و از طریق رسانه به گونه ای بر افکار مردم غالب شده  که همگان شاهد آسیب های فضای مجازی و بازی های رایانه ای بر کودکان و خانواده ها هستیم.
 
بیاتی با بیان اینکه  فضای مجازی به عنوان گسترده ترین و پرسرعت ترین رسانه در تبادل اطلاعات و اثرگذاری در تمام مسائل سیاسی واقتصادی در دست صهیونیست ها و آمریکاست تصریح کرد:در اغتشاشات دی ماه ۹۶ ایران  شاهد سامان دهی اعتراضات از طریق نرم افزار تلگرام بودیم.
وی عنوان کرد:آمریکایی که حتی آب خوردن ما را تحریم می کند چگونه است که در خصوص فضای مجازی و اینترنت مارا تحریم نمی کند؟
استاد حوزه و دانشگاه قم بیان کرد:برای مقابله با استعمار فرانوینی که امروزه وارد متن  زندگی ما شده است  باید ابتدا از خود و فرزندانمان شروع کنیم و مراقب آسیب های ناشی از این فضا باشیم و مهارت برقراری ارتباط با فرزندان خود و جامعه را بیاموزیم.
 
رییس اداره سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه  در این نشست نیز گفت:تعداد ۴۳۵ برنامه  مذهبی در ایام فاطمیه توسط سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه، مبلغان اعزامی و هیئت های مذهبی در سطح شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام محمد حسینی طلب  عنوان کرد:تعداد۳۷ برنامه در حدود ۳ روز در قالب کارگاه های آموزشی فن خطابه ، کارگاه های آموزشی مداحان،گفتمان های مذهبی  و مشاوره در دهدشت  اجرا  که از حضور استاد بیاتی در این کارگاه ها بهره برده شد.
حسینی طلب ادامه داد:تعدادهزار پرچم  توسط روحانیون مستقر در هیئت های مذهبی و کارمندان در ایام فاطمه نصب شد همچنین بسته های حمایتی در خصوص نذری و بسته های فرهنگی نیز توزیع شد.
وی با اشاره به حجمه فشار های دشمن به نظام  در فضای مجازی با هدف سست کردن  پایه های نظام مقدس اظهار کرد:اصحاب رسانه باید با بصیرت و هوشمندانه رفتار و نقشه دشمنان را رصد کنند و برای  برقراری منطق در فضای مجازی تلاش کنند.
 


کد مطلب: 319170

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/319170/فضای-مجازی-استعمار-فرانو-زندگی-امروز-مغلوب-رسانه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1