تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۳۱۹۱۷۰

فضای مجازی،استعمار فرانو/زندگی امروز، مغلوب رسانه

۰
کبنا ؛ظهر امروز نشست خبری با اصحاب رسانه در اداره سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه برگزار شد.
حجت الاسلام بیاتی مدرس حوزه و دانشگاه قم ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تقسیم بندی  ایشان در مورد استعمار در سه وجه قدیم،نوین و فرانو  اظهار کرد:زندگی امروز جهان مغلوب رسانه است و استعمار فرانو بدون لشکر کشی و از طریق رسانه به گونه ای بر افکار مردم غالب شده  که همگان شاهد آسیب های فضای مجازی و بازی های رایانه ای بر کودکان و خانواده ها هستیم.
 
بیاتی با بیان اینکه  فضای مجازی به عنوان گسترده ترین و پرسرعت ترین رسانه در تبادل اطلاعات و اثرگذاری در تمام مسائل سیاسی واقتصادی در دست صهیونیست ها و آمریکاست تصریح کرد:در اغتشاشات دی ماه ۹۶ ایران  شاهد سامان دهی اعتراضات از طریق نرم افزار تلگرام بودیم.
وی عنوان کرد:آمریکایی که حتی آب خوردن ما را تحریم می کند چگونه است که در خصوص فضای مجازی و اینترنت مارا تحریم نمی کند؟
استاد حوزه و دانشگاه قم بیان کرد:برای مقابله با استعمار فرانوینی که امروزه وارد متن  زندگی ما شده است  باید ابتدا از خود و فرزندانمان شروع کنیم و مراقب آسیب های ناشی از این فضا باشیم و مهارت برقراری ارتباط با فرزندان خود و جامعه را بیاموزیم.
 
رییس اداره سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه  در این نشست نیز گفت:تعداد ۴۳۵ برنامه  مذهبی در ایام فاطمیه توسط سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه، مبلغان اعزامی و هیئت های مذهبی در سطح شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام محمد حسینی طلب  عنوان کرد:تعداد۳۷ برنامه در حدود ۳ روز در قالب کارگاه های آموزشی فن خطابه ، کارگاه های آموزشی مداحان،گفتمان های مذهبی  و مشاوره در دهدشت  اجرا  که از حضور استاد بیاتی در این کارگاه ها بهره برده شد.
حسینی طلب ادامه داد:تعدادهزار پرچم  توسط روحانیون مستقر در هیئت های مذهبی و کارمندان در ایام فاطمه نصب شد همچنین بسته های حمایتی در خصوص نذری و بسته های فرهنگی نیز توزیع شد.
وی با اشاره به حجمه فشار های دشمن به نظام  در فضای مجازی با هدف سست کردن  پایه های نظام مقدس اظهار کرد:اصحاب رسانه باید با بصیرت و هوشمندانه رفتار و نقشه دشمنان را رصد کنند و برای  برقراری منطق در فضای مجازی تلاش کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1