کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد شدید شهردار سابق گچساران از مسوولان؛ به جای مسابقه در ارسال پیام تلاش می‌کردید، تا این وقایع حادث نمی‌شد

1 اسفند 1396 ساعت 14:57


اردلان زینل زاده شهردار سابق دوگنبدان با صدور پیامی ضمن تسلیت جان باختن هم استانی ها به شدت از مسوولان انتقاد کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
انا لله و انا الیه راجعون
سوانح اخیر و مصدومیت و وفات جمعی از هم میهنان و هم استانی های گرامی در زلزله کرمانشاه ، کشتی سانچی، انفجار دکل نفتی رگ سفید، واژگونی اتوبوس زائران مشهد مقدس ، سقوط هواپیمای تهران یاسوج ، غم و اندوه جانکاهی است بر سینه همگان که نه پهنای دریای چین ، نه وسع دشت کویر و دشت لوت و نه صلابت قلل سر به فلک کشیده دنای استوار تاب و تحمل این ظلم گران را ندارد . لذا اینجانب بدینوسیله مراتب تاثر و تالم خود را از حادثه سقوط هواپیما و جان باختن هموطنان و هم استانی های گرامی ابراز و از ایزد منان آمرزش مرحومین و صبر جزیل باز ماندگان را خواستارم .
و اما  ما چه نقشی داریم و چه مسولیتی.......
چه زیبنده تر، اینکه مسولین دستگاههای اجرایی و نظارتی بجای  مسابقت و مشارکت در ارسال پیامهای تسلیت چند وقته مسبوق که بجای خود کاریست ارزنده ، اهتمام جدی و عملی به تنسیق امور و تمشیت مجموعه های ذیربط می نمودند تا این وقایع حادث نمی شد. که به لحاظ اماری و احتمالات قطعا فراوانی  حدوث این وقایع با کم توجهی و عدم التزام عملی  به نظامات قانونی و بی مبالاتی عامل انسانی در مدیریت  و سهل انگاری در تعمیر و نگهداری در بعد فنی رابطه مستقیم دارد و این اصل  اثبات شده و غیر قابل انکاری است در همه کشورها .
متاسفانه حلقه مفقوده یا کم اثر  کنترل و نظارت در مدیریت  ،  استیلای روابط به جای ضوابط و در انتها عدم پاسخگویی موجبات  ایجاد چنین شرایطی  و حتی انگشت نما شدن معدود مدیران قانونمند گردیده . شرایطی که حتی زجه و شیون بازماندگان  فرصتی را فراهم اورده  جهت بازدیدها ، مصاحبه ها و دستورات فرمایشی ، دوربین محوری ، عرض اندام و مانور و عوام فریبی همان  مصلحت اندیشان و  روز مرگی و سیاسی کاری  .
در شرایط کنونی مملکت از بعد خرد تا کلان و در همه امور  سیاسی و اجرایی ، عمرانی و بهداشتی ، نظامی و انتظامی ،اموزشی و پرورشی و اجتماعی و اقتصادی ،  تنها راه برون رفت از روزمرگی و رخوت فعلی ، عدم هراس مدیران از هزینه شدن  و دل کندن از میز و منصب ، دفتر و دستک و عدم مصلحت اندیشی و سیاسی کاری  میباشد و به راستی همه ما تا کنون به نوعی مقصر میباشیم به تایید سخن پیامبر اکرم(( کلکم راع و کلکم مسول عن رعیته)) .


کد مطلب: 318621

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/318621/انتقاد-شدید-شهردار-سابق-گچساران-مسوولان-جای-مسابقه-ارسال-پیام-تلاش-می-کردید-این-وقایع-حادث-نمی-شد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1