کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش شدید «حاج عدل» به سقوط هواپیمای مسافربری؛ وزیر راه باید پاسخگو باشد

30 بهمن 1396 ساعت 0:31


عدل هاشمی پور گفت: حادثه غم انگیز سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج خسارت انسانی و معنوی زیادی به بار آورده که هیچ چیزی حتی عذرخواهی و استعفای وزیر راه و شهرسازی، جبران کننده خسارات وارده نمی‌باشد.
رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی افزود: اگرچه چنین حوادثی اجتناب ناپذیر است اما رعایت تمامی جوانب در جهت حفظ جان و مال مردم در برابر خطرات جوی و اقلیمی، از اصول و وظایف بدیهی و اولیه است.
سردار هاشمی پور گفت: در شرایط نامناسب آب و هوایی حساسیت و نظارت امر بیش از پیش مورد انتظار می‌باشد.
نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: در هنگام بروز حادثه، حداقل انتظار مردم بخصوص خانواده‌های مصیبت دیده، مدیریت پس از سانحه و پاسخگویی شفاف مسئولان در کمترین زمان ممکن است که متاسفانه در این حادثه ابهام‌های جدی وجود دارد.
عدل هاشمی پور تصریح کرد: گرچه مسئولان مربوطه و نیروهای مردمی اقدامات اولیه و پیگیری‌های خوبی انجام داده‌اند که جای تشکر دارد اما همچنان شرایط بد آب و هوایی و صعب العبور بودن منطقه مانع از به نتیجه رسیدن فعالیت‌ها شده است که امیدوارم با توکل بر خدا و همت و تلاش مضاعف هرچه سریع‌تر با پیدا شدن اجساد جانباختگان، موجبات حداقلی آرامش عمومی مردم خصوصاً خانواده جانباختگان فراهم گردد.
هاشمی پور در ادامه افزود: وزیر راه و شهرسازی باید در وقت مقتضی پاسخگو باشد و از همکارانم در مجلس شورای اسلامی بویژه هیئت رئیسه محترم استدعا دارم قاطعانه به موضوع ورود کرده و با بررسی همه جانبهٔ حادثه، برخورد قانونی لازم و ممکن را بدون اغماض انجام دهند.
خادم مردم در خانه ملت بار دیگر ضمن درخواست عدم حضور مردم عادی بویژه بستگان جانباختگان در محل حادثه، از همه نیروهای مردمی و امدادی بویژه از تیم‌ها و گروه‌هایی که از سایر استان‌ها و استان‌های همجوار جهت کمک رسانی قبول زحمت نموده‌اند و نیز از صدا و سیمای مرکز استان تشکر و قدردانی نمود.


کد مطلب: 318130

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/318130/واکنش-شدید-حاج-عدل-سقوط-هواپیمای-مسافربری-وزیر-راه-باید-پاسخگو-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1