کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء دیدار کرد

25 بهمن 1396 ساعت 23:23


علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز با سردار عبدالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران دیدار و گفتگو کرد.
عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ و غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا نیز در این نشست حضور داشتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده قرارگاه سازندگی در این دیدار در زمینه‌های محور ارتباطی پاتاوه – دهدشت، آبرسانی به شهرهای چهارگانه استان و تأمین آب اراضی دهدشت غربی به بحث و گفتگو پرداختند.
علی محمد احمدی در این دیدار با تاکید بر اینکه محور پاتاوه به دهدشت یکی از قطعات مهم کریدور جنوب به شمال است، تصریح کرد: این جاده بنادر جنوبی از جمله بندر امام را بیش از ۲۰۰ کیلومتر به مرکز کشور نزدیک‌تر می‌کند.
وی بیان کرد: با بهره‌بردای از این محور بسیاری از شهرها و روستاهای استان از بن‌بست خارج می‌شوند و نقش مهمی در توسعه گردشگری منطقه دارد.
احمدی خواستار تسریع در روند اجرایی پروژه تأمین آب اراضی دهدشت شد و گفت: پروژه آبرسانی به اراضی دهدشت غربی که بیش از ۵۵۰۰ هکتار از اراضی منطقه را تأمین آب خواهد کرد دارای اهمیت و از خواسته‌های به حق مردم منطقه است.
وی گفت: با توجه به موضوع تنش آبی در استان به ویژه مناطق گرمسیری، طرح آب‌رسانی به چهار شهر دهدشت، چرام، لنده و سوق یکی از پروژه‌های مهم دولت در راستای محرومیت زدایی است.
 


کد مطلب: 317276

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/317276/دیدار-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-فرمانده-قرارگاه-سازندگی-خاتم-الانبیاء

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1