کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس «شورای بانوان مشارکت های مردمی کهگیلویه»انتخاب شد (+تصاویر)

25 بهمن 1396 ساعت 19:28


اولین جلسه شورای بانوان مشارکت های مردمی شهرستان کهگیلویه در دفتر امام جمعه دهدشت جهت تعیین اعضا و رئیس شورا برگزار شد.
به گزارش کبنا از دهدشت،روز چهارشنبه اولین جلسه شورای بانوان  مشارکت های مردمی  شهرستان کهگیلویه در دفتر امام جمعه دهدشت جهت تعیین اعضا و رییس شورا برگزار شد.
«ذولفا پاسدار» به عنوان  رییس شورای بانوان  مشارکت های مردمی شهرستان کهگیلویه  بدون از یک رای مخالف انتخاب شد.
 
حجت الاسلام سید نصیر حسینی اظهار کرد:شهرستان کهگیلویه از لحاظ اقتصادی نیازمند است  که این خود بحث درمان را با مشکلات زیادی مواجه می کند. هدف در مجمع خیرین سلامت شهرستان کهگیلویه ،متمرکز شدن مساعدت ها و به کارگیری در مسیر مطلوب است.
حسینی با بیان اینکه،اعضای شورای بانوان مشارکت های مردمی شهرستان کهگیلویه، به عنوان بازوی اجرایی مجمع خیرین سلامت شهرستان در جمع آوری کمک های مردمی می باشدتصریح کرد:ابتدای کار اگر بتوانید آماری دقیق از بیماران نیازمندی که ممکن است حتی تحت پوشش نهادهای حمایتی نباشند بدست آورید در پی آن مدیریت نیز به نحو مطلوب صورت می گیرد.
وی افزود:باور داریم ظرفیت بانوان در خصوص کار خیر و حوزه سلامت بیشتر از مردان است  و من به بانوان در این حوزه امیدوارم.خطیب نماز جمعه دهدشت  در پایان مطرح کرد:کسی که مسئولیت می پذیرد بدون شک باید جوابگو باشد و پای کار بماند و سختی های مسیر او را از هدف دور نکند.
 
«ذولفا پاسدار» رییس شورای بانوان  مشارکت های مردمی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: مطمئن  هستیم  هر شخص به دمی یا درمی  در راه سلامت ورفع نیازهای  بهداشتی  ودرمانی نیازمندان جامعه  قدم بگذارد بدون شک جایگاه بزرگی در نزد خداوند خواهد داشت.
ما در کنار خیرین سلامت هستیم و این  کار خداپسندانه را مشتاقانه ادامه خواهیم داد چرا که خیرین سلامت  مسیر درستی برای  رسیدن به سعادت و خیر آخرت در پیش گرفته اند.
پاسدار با بیان اینکه  اگر بتوانیم از پتانسل  خیرین به درستی  استفاده کنیم  تصریح کرد: می توان بهره برداری از پروژه های مختلف بهداشتی ودرمانی را  نیز تسریع  دهیم چرا که  خیرین بازوان توانمند عرصه سلامت استان هستند.
 
به گزارش کبنا حدود یک سال از تشکیل مجمع عمومی خیرین سلامت شهرستان کهگیلویه به ریاست امام جمعه دهدشت وبا ۹ عضو می گذرد.امروز نیز  با تشکیل این جلسه رییس و اعضای شورای بانوان مشارکت های مردمی کهگیلویه به عنوان بازوی اجرایی مجمع خیرین سلامت شهرستان انتخاب شدند.






کد مطلب: 317174

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/317174/رئیس-شورای-بانوان-مشارکت-های-مردمی-کهگیلویه-انتخاب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1