کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«سوانح رانندگی» سومین عامل مرگ و میر/ضرورت تفاهم راهنمایی رانندگی و آموزش و پرورش

25 بهمن 1396 ساعت 16:20


صبح امروز جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر با حضور مسئولان در فرمانداری دهدشت  برگزار شد.
رئیس راهور کهگیلویه اظهار کرد:بهتر است همایش نمادین استقبال از مسافران نوروزی را با حضور ادارات خدمت رسان به صورت خیابانی و مستند، برگزار کنیم که بدون شک تاثیر خوبی  بر مسافرانی که این خطه را  برای مسافرت انتخاب کرده اند دارد.

شهباز پورنگ با بیان اینکه سوانح رانندگی سومین عامل مرگ میر محسوب می شود  تصریح کرد: شایسته است  فرهنگ رانندگی ،امنیت جاده ای را بهبود بخشیده و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را در خود نهادینه کنیم.پورنگ عنوان کرد:باید تا قبل از ورود مسافران به  شهر عملیات عمرانی و حفاری ها از سطح معابر جمع شود وبا توجه به اینکه این حفاری ها مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده است به پیمانکارانی که ایمنی را رعایت ننموده اند مجوز حفاری در پروژه های بعدی در سطح معابر داده نخواهد شد.
وی آمادگی جمعیت هلال احمر و ۱۱۵ را برای کاهش حوادث احتمالی مسافران در این ایام  ضروری خواند.رییس راهور کهگیلویه مطرح کرد:با توجه به اینکه فرهنگ رانندگی باید ازدوران کودکی ودر مهدهای کودک ،پیش دبستانی و مدارس به افراد آموزش داده شود از اداره آموزش و پرورش کهگیلویه درخواست همکاری وتفاهم در زمینه آموزش کرد.
پورنگ در پایان بیان کرد:شهرداری دهدشت باید در زمینه زیبا سازی شهر و انتقال نشاط به مسافران تلاش نموده و همچنین اقدام به رنگ آمیزی جداول و خط کشی ها،بهینه کردن چراغ های راهنمایی و رانندگی کند.


کد مطلب: 317100

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/317100/سوانح-رانندگی-سومین-عامل-مرگ-میر-ضرورت-تفاهم-راهنمایی-آموزش-پرورش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1