کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازار داغ شایعات / آیا «محمودرضا رحیمی» از دانشگاه یاسوج می‌رود؟ / حکم«حسینی» برای ریاست جهاد کشاورزی قطعی شد

24 بهمن 1396 ساعت 20:52


آهنگ تغییر رئیس دانشگاه یاسوج در حال ب صدا در آمدن است.
به گزارش کبنا از یاسوج، بر اساس اطلاعات رسیده به این سایت خبری، احمد عریان معاون پژوهشی دانشگاه شیراز و رئیس سابق دانشگاه خلیج فارس بوشهر که در دانشگاه بریستول انگلستان دکترای تخصصی خود را به اتمام رسانده برای جایگزینی محمودرضا رحیمی مطرح شده است.
 

از جمله مسؤولیت‏‌های اجرایی دکتر عریان می‏‌توان به ریاست دانشگاه خلیج فارس بوشهر (سال ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۴)؛ معاون تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز (۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹)؛ ریاست مرکز نشر دانشگاه شیراز (۱۳۷۵ تا ۱۳۷۶)؛ مدیر گروه پاتوبیولوژی (۱۳۷۵ تا ۱۳۷۷) و ریاست دانشکده‏ی دامپزشکی دانشگاه شیراز (۱۳۶۸ تا ۱۳۷۴) اشاره کرد.
تاکنون ۱۸۴ مقاله در Google Scholar ،۱۳۷ مقاله در SCOPUS و ۹۵ مقاله در PubMed از این استاد دانشگاه شیراز نمایه شده و ۵ کتاب تخصصی توسط وی به چاپ رسیده است.
ارائه‏‌ی بیش از ۸۰ مقاله‏‌ی علمی در کنفرانس‏‌های ملّی و بین المللی؛ مشاوره‏‌ی بیش از ۵۰ پایان‌‏نامه‌‏ی دوره‌‏ی دکترای تخصصی و عمومی؛ کسب عناوین پژوهشگر برگزیده‌‏ی دانشگاه شیراز (۷ بار) و پژوهشگر برتر کشور و کسب رتبه‏‌ی سوم جشنواره‏‌ی خوارزمی در کارنامه‏‌ی دکتر عریان دیده می‌‏شود.
شایعات تغییر مدیران همواره در رسانه‌ها و فضای مجازی دست به دست می‌شود و هیچ منبع رسمی نسبت به این موضوع تاکنون واکنش نشان نداده است.
محمودرضا رحیمی که حدود دو سال سکانداری دانشگاه یاسوج را بر عهده دارد با حواشی زیادی هم روبرو شد. بحث بکارگیری نیروهای فله‌ای و اعتراض برخی از ائمه جمعه به او و همچنین اختلافش با استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جمله این حواشی بود.
رسانه‌ها همواره حواشی دانشگاه یاسوج را دنبال می‌کنند. با همه این مسائل رحیمی موفقیت‌های زیادی هم در طول این مدت به دست آورد. رتبه ۱۴ را در بین دانشگاه‌های کشور بر اساس رتبه بندی پایگاه علوم جهان اسلام به دست آورد.
 
به گزارش کبنا، همچنین حکم سید مجید حسینی برای ریاست جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز قطعی شده است. «حسینی» از فرزندان روستای ماهور باشت شهرستان گچساران، او البته متولد شهرستان بویراحمد است.
به زودی این حکم به «حسینی» ابلاغ می‌شود.


کد مطلب: 316865

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/316865/بازار-داغ-شایعات-آیا-محمودرضا-رحیمی-دانشگاه-یاسوج-می-رود-حکم-حسینی-ریاست-جهاد-کشاورزی-قطعی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1