کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تغییر ۸ مدیر‌کل کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از عید / ۳ مدیرکل از بیرون می‌آیند

24 بهمن 1396 ساعت 13:34


گفته می‌شود که جمع بندی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای تغییر ۸ مدیر کهگیلویه و بویراحمدی به پایان رسیده است و به زودی این تعداد مدیر و تا قبل از عید ۹۷ تغییر خواهند کرد. و بعضی از مدیران در اوایل سال ۹۷ از سمت خود کنار گذاشته می‌شوند.
به گزارش کبنا از یاسوج، علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه با سعه صدر مدیران را تغییر می‌دهم، اظهار کرد: نقاط قوت و ضعف بخش‌های مختلف را شناسایی کردیم یک بخش تغییر در حوزه معاونین بود که به سرانجام رساندیم، در مورد مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز از همان ابتدا گفتم که پنج تا ۶ ماه فرصت نیاز دارم که ارزیابی‌ها انجام شود و هر جا تشخیص دهیم و با توجه به ارتباط خوبی که با وزرا دارم، آرام آرام تغییر مدیران صورت می‌گیرد.
احمدی همچنین گفته بود که شایسته‌سالاری ملاک انتخاب مدیران است و در انتصاب مدیران هیچ ملاحظات منطقه‌ای نداشته‌ام، برای انتخاب یک مدیر نظر نمایندگان و نخبگان غیرسیاسی استان را جویا شده و جمع‌بندی آخر را خودم انجام می‌دهم.
او البته به رسانه‌ها تاکید کرد که از پرداختن به مسائل قومی، گروهی، گرمسیری و سردسیری پرهیز کنند و در این استان روی هر کسی که دست بگذاری یا گرمسیری تعریف می‌شود و یا سردسیری. شما فردی را بیاورید که متعلق به گرمسیر یا سردسیر نباشد.
تغییر مدیران یک امر طبیعی است
به گزارش کبنا، احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفته بود که اولویت اول من انتصاب فرزندان همین استان است، اما بنده نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد هستم و این حق بنده است و شاید بنا بر ضرورت ۳ مدیر دیگر را از بیرون بیاورم و مدیرانی که بنده می‌آورم به مرز ۵ نفر برسند.
بنا بر این گزارش، تغییر مدیران یک امر طبیعی است و همانطوری که استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد، جمع‌بندی‌های لازم برای تغییر برخی از مدیران صورت گرفته است.
یک منبع خبری به کبنا گفته است که تعداد ۵ تا ۸ نفر از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد به زودی و تا قبل از عید تغییر خواهند کرد. او ادامه داد: این مدیران از بدنه استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرمانداران و یا مدیران دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.
جزئیات خبر را به زودی منتشر خواهیم کرد.
 


کد مطلب: 316786

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/316786/تغییر-۸-مدیر-کل-کهگیلویه-بویراحمد-قبل-عید-۳-مدیرکل-بیرون-می-آیند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1